منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله مقیاسی برای اندازه گیری کیفیت سلف سرویس آنلاین - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مقیاسی برای اندازه گیری کیفیت سلف سرویس آنلاین - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
e-SELFQUAL: مقیاسی برای اندازه گیری کیفیت سلف سرویس آنلاین
عنوان انگلیسی
e-SELFQUAL: A scale for measuring online self-service quality
صفحات مقاله فارسی
24
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2011
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4744
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی فناوری اطلاعات و مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت سیستمهای اطلاعات، تجارت الکترونیکی، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار، مدیریت اجرایی و بازاریابی
مجله
مجله پژوهش کسب و کار
دانشگاه
دپارتمان اطلاعات و تکنولوژی لجستیک، دانشگاه هوستون، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
کیفیت خدمات، سلف سرویس، خرید آنلاین، توسعه در مقیاس
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مرور ادبیات
1.2. مروری بر کیفیت سرویس
2.2. تحقیقات قبلی کیفیت سرویس آنلاین
3. تحلیل کیفیت سلف سرویس آنلاین
1.3. کنترل ادراک شده (شناختی)
2.3. راحتی سرویس
3.3. سرویس مشتری
4.3. انجام سرویس
4. توسعه مقیاس e-SELFQUAL
1.4. ایجاد آیتم اندازه گیری اولیه
2.4. ساخت پرسشنامه
3.4. کاربردهای مقیاس اندازه گیری
4.4. تحلیل یک بعدی
5.4. ارزیابی روایی و پایایی
6.4. مقدار پیشگویانه e-SELFQUAL
5. بحث
1.5. کمک های تحقیق
2.5. مفاهیم مدیریتی
6. نتیجه گیری و تحقیقات بعدی
تقدیر و تشکر
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
abstract

Article history: Received 2 January 2009 Accepted 15 April 2010 Available online 20 May 2010 Keywords: Service quality Self-services Online shopping Scale development The measurement of online self-service quality has become increasingly crucial as firms deliver an expanding array of services through their Web sites. Substantial research examines online services using salient scales primarily developed for personnel-orchestrated, face-to-face services; several recently developed scales that target online services focus on important information and/or system characteristics but do not consider eretailers' fundamental roles holistically. The reported research synthesizes relevant previous research and proposes a conceptual framework to examine the quality of online self-services in e-retailing. The proposed framework then guides a scale development effort that includes a series of pilot and validation studies. The resulting scale, e-SELFQUAL, provides a means for examining the relationships between online service quality and customer satisfaction, as well as loyalty in e-retailing. This study has several important implications for research and business practice.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
اندازه گیری کیفیت سلف سرویس آنلاین به طور فزاینده ای حیاتی شده است زیرا شرکت ها مجموعه گسترده ای از سرویس ها را از طریق وبسایت های خود ارائه می کنند. این تحقیق مهم، سرویس آنلاین را با استفاده از مقیاس های برجسته ای که در اصل برای سرویس های سازماندهی شده برای پرسنل و سرویس های چهره به چهره ایجاد شده اند، بررسی می کند؛ چند مقیاسی که اخیراً توسعه یافته اند بر اطلاعات مهم و یا مشخصات سیستم تمرکز می کنند اما به صورت کل نگرانه نقش های اساسی خرده فروشان الکترونیکی را در نظر نمی گیرند. تحقیق گزارش شده، تحقیقات مرتبط قبلی را ترکیب می کند و چارچوبی بنیادی را برای بررسی کیفیت سلف سرویس های آنلاین در خرده فروشی الکترونیکی پیشنهاد می دهد. سپس چارچوب پیشنهادی تلاش توسعه مقیاسی را هدایت می کند که شامل مجموعه ای از مطالعات آزمایشی و اعتبارسنجی می شود. مقیاس حاصله (e-SELFQUAL) ابزاری را برای بررسی ارتباطات بین کیفیت سرویس آنلاین و رضایت مشتری و نیز وفاداری در خرده فروشی الکترونیکی فراهم می کند. این مطالعه دارای چند مفهوم مهم برای تجربیات تحقیق و کسب و کار است.

بدون دیدگاه