ترجمه مقاله بررسی اثرات توانمندسازی کارکنان کارتیمی و آموزش کارکنان در رضایت شغلی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله بررسی اثرات توانمندسازی کارکنان کارتیمی و آموزش کارکنان در رضایت شغلی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بررسی اثرات توانمندسازی کارکنان کارتیمی و آموزش کارکنان در رضایت شغلی
عنوان انگلیسی
Examining the Effects of Employee Empowerment, teamwork, and Employee Training on Job Satisfaction
صفحات مقاله فارسی
15
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7788
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت منابع انسانی، مدیریت کسب و کار و مدیریت دانش
مجله
علوم اجتماعی و رفتاری - Social and Behavioral Sciences
دانشگاه
دانشکده کسب و کار و مدیریت، مالزی
کلمات کلیدی
توانمندسازی کارکنان، آموزش کارکنان، بخش آموزش عالی، رضایت شغلی، کارتیمی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
ادبیات و پیشینه پژوهش
رضایت شغلی
توانمندسازی کارمند
کارتیمی
آموزش کارمندان
روش‌شناسی
تحلیل نتایج
بحث و نتیجه‌گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Building job satisfaction is undoubtedly one of the objectives for any organization. This study is designed to test the effects of employee empowerment, teamwork, and employee training on job satisfaction in higher education sector. The data were collected from 242 employees of public universities in northern Malaysia using an online survey. The collected data were analysed using structural equation modelling on AMOS. The findings indicated that employee empowerment has a significant positive effect on job satisfaction. It was also found that teamwork has a significant positive effect on job satisfaction. Finally, the findings revealed that employee training has a significant positive effect on job satisfaction.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
ایجاد رضایت شغلی بدون شک یکی از اهداف هر سازمان به شمار می‌رود. این پژوهش به‌منظور بررسی اثرات توانمندسازی، کارتیمی و آموزش کارمندان روی رضایت شغلی در بخش تحصیلات عالی می‌باشد. داده‌ها از میان 242 کارمندان دانشگاه‌های دولتی در شمال مالزی از طریق پرسشنامه آنلاین می‌باشد. داده‌های جمع‌آوری از طریق معادلات ساختاری از طریق برنامه آماری AMOS موردبررسی و تحلیل قرار گرفتند. نتایج حاکی از این بود توانمندسازی کارکنان دارای اثر مثبتی روی رضایت مشتری می‌باشد. همچنین مشاهده شد کارتیمی دارای اثر مثبتی روی رضایت شغلی می‌باشد. درنهایت، یافته حاکی از این بود که آموزش کارکنان دارای اثر مثبتی روی رضایت شغلی می‌باشند.

بدون دیدگاه