تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله استراتژی کمپین بازاریابی ایمیلی برای بهینه سازی عملکرد بازاریابی B2C

عنوان فارسی: استراتژی کمپین بازاریابی ایمیلی برای بهینه سازی عملکرد بازاریابی B2C
عنوان انگلیسی: Email Marketing Campaign Strategies For Optimizing B2C Marketing Performance
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 9
سال انتشار : 2016 نشریه : Returnpath
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 278 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 2.74Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت استراتژیک، بازاریابی، تجارت الکترونیک و مدیریت کسب و کار
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

مقدمه

مهم ترین اهداف یک استراتژی بازاریابی ایمیلی

رتبه بندی موفقیت استراتژی بازاریابی ایمیلی

مهم ترین موانع موفقیت استراتژیک

مقایسه اهداف و موانع استراتژیک

نحوه تغییرات اثربخشی بازاریابی ایمیلی

موثرترین تاکتیک های شخصی سازی

دشوارترین تاکتیک های اجرای شخصی سازی

منابع به کار رفته در اجرای بازاریابی ایمیلی

مقایسه دشواری و اثربخشی تاکتیکی

استراتژی ها و تاکتیک های شروع کار

درباره شرکای پژوهشی

نمونه متن انگلیسی

Introduction

Its extensive audience and high ROI makes email the most effective marketing channel. However email’s effectiveness is a privilege, not a right. In order to realize the full potential of email, your marketing team needs to implement and continuously fine tune an email marketing strategy. To find out which strategies and tactics email marketing experts are implementing in their programs, Return Path in partnership with Ascend2 fielded the Email Marketing Strategy Survey. We interviewed 104 marketing influencers who conduct business in the consumer marketing and sales channel.

نمونه متن ترجمه

مقدمه

وجود مخاطبان گسترده و ROI بالا، ایمیل را به موثرترین بازاریابی کانال تبدیل نموده است. با این حال اثربخشی ایمیل یک مزیت محسوب می گردد و نه یک حق. به منظور تحقق بخشیدن به پتانسیل کامل ایمیل، تیم بازاریابی شما باید پیوسته به پیاده سازی و هماهنگی مطلوب استراتژی بازاریابی ایمیلی بپردازد.

برای یافتن استراتژی ها و تاکتیک هایی که کارشناسان بازاریابی ایمیلی در طی برنامه های خود اجرا می نمایند، مسیر بازگشت (Return Path) در مشارکت با Ascend2 به انجام نظرسنجی درباره استراتژی بازاریابی ایمیلی پرداختند. ما با 104 عضو تاثیرگذار در بازاریابی که به کسب و کار در بازاریابی مصرف کننده و کانال فروش می پردازند، مصاحبه نمودیم.