ترجمه مقاله آموزش بازاریابی الکترونیکی در حال تحول - نشریه الزویر

ترجمه مقاله آموزش بازاریابی الکترونیکی در حال تحول - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
آموزش بازاریابی الکترونیکی در حال تحول : تجزیه وتحلیل دوره های بین المللی و برنامه ها
عنوان انگلیسی
E-marketing education in transition: An analysis of international courses and programs
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه
اسکوپوس
کد محصول
9411
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی، بازاریابی و تجارت الکترونیک
مجله
مجله بین المللی آموزش مدیریت - The International Journal of Management Education
دانشگاه
کالج تجارت، دانشگاه Alfaisal، ریاض، عربستان سعودی
کلمات کلیدی
آموزش بازاریابی الکترونیکی، معضل الکترونیکی، اینترنت، برنامه ها
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.ijme.2016.04.004
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2-تعریف محدودیت ها
3- از کسب و کار الکترونیکی تا بازاریابی الکترونیکی
4- روش شناسی و بینش ها
5-مفاهیم، محدودیت ها و تحقیقات آتی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

E-marketing is an expanding and dynamic field that needs a skilled workforce. Educational institutes across the world have responded to this demand by introducing E-marketing courses and, recently, programs. This study aims at greater shared agreement about what E-marketing encompasses through exploring around 120 business schools worldwide. In addition, a thorough analysis of the main books used in basic E-marketing or digital marketing courses was conducted to identify the main topics covered in these courses. The study concludes that E-marketing education is going through a transitional period at different levels. Implications regarding the topics and teaching of E-marketing are discussed.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
بازاریابی الکترونیکی، حوزه ای پویا و وسیع است که نیازمند نیروی کار توانمند و بامهارت می باشد.موسسات آموزشی در تمام دنیا با معرفی دوره های بازاریابی الکترونیکی و اخیرا با برنامه هایی به این نیاز پاسخ داده اند. هدف این پژوهش که از طریق بررسی در بین 120 دانشکده کسب و کار در سرتاسرجهان به دست آمده ، در باره این است که در توافق مشترک عالی، بازاریابی الکترونیکی شامل چه چیزی می شود . علاوه بر این، تجزیه و تحلیل های مو شکافانه و دقیقی بر روی کتاب های اصلی استفاده شده در بازاریابی الکترونیکی مقدماتی و دوره های بازاریابی دیجیتال انجام شد تا موضوعات اصلی پوشش داده شده در این دوره ها ، مشخص شوند. نتیجه حاصل از این تحقیق نشان داد که آموزش بازاریابی الکترونیکی در حال عبور از یک دوره گذار در سطوح مختلف است. مفاهیم مربوط به این موضوع و آموزش بازاریابی الکترونیکی در ادامه عنوان خواهد شد.

بدون دیدگاه