ترجمه مقاله بررسی تاثیر دیجیتال سازی بر ایجاد تغییرات ناگهانی در بازارهای پایدار و استراتژی ها - نشریه امرالد

ترجمه مقاله بررسی تاثیر دیجیتال سازی بر ایجاد تغییرات ناگهانی در بازارهای پایدار و استراتژی ها - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۱۸,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
استراتژی بازار تحول آفرین: چگونه دیجیتال سازی باعث ایجاد تغییرات ناگهانی در بازارهای پایدار و استراتژی ها می شود
عنوان انگلیسی
Disrupting market strategy: How digitalization is causing upheaval to established markets and strategies
صفحات مقاله فارسی
3
صفحات مقاله انگلیسی
3
سال انتشار
2018
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
بررسی جامع (General Review)
پایگاه
اسکوپوس
کد محصول
396
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت استراتژیک، بازاریابی و مدیریت فناوری اطلاعات
مجله
جهت استراتژیک - Strategic Direction
کلمات کلیدی
نوآوری، آی بی ام، رقابت، توسعه استراتژی، استراتژی دیجیتالی، اختلال در فناوری
doi یا شناسه دیجیتال
http://dx.doi.org/10.1108/SD-03-2018-0057
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
قدرت شرکت های نوپا فناورانه
مدلی استراتژیک برای آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Digital disruption and technological breakthroughs are upending industries and marketplaces around the world. It is no longer the case that executives can ignore or refute the transformative power of the digital world on business or strategy. Those that adopt digital technology are granted a tactical advantage over their competitors. Yet it is a significant hurdle for any organization to attempt to alter business strategy to adopt new technology and processes. Increasing this problem is the speed at which digital technology develops, meaning organizations that are slow to adopt new technologies can be left behind quickly. Streamlining of processes and a flexible approach to technological adoption is key to maintaining a strategic advantage.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
تحول آفرینی دیجیتالی و پیشرفت های فناورانه در حال افزایش صنایع و بازارگاه ها در اطراف دنیا هستند. مدتی زیادی نیست که مدیران نمی توانند قدرت قابل تغییر دنیای دیجیتالی را در کسب و کار یا استراتژی رد کنند یا نادیده بگیرند. کسانی که فناوری دیجیتالی را پذیرفته اند برتری ماهرانه ای نسبت به رقیبان خود دارند. با این وجود سعی بر تغییر استراتژی کسب و کار به منظور پذیرش فرآیندها و تکنولوژی های جدید، برای هر سازمانی مشکل قابل توجهی می باشد. با ارتقاء و پیشرفت فناوری بر مشکلات نیز افزوده می شود، به عبارت دیگر سازمانی هایی که با سرعت کمتری خود را با فناوری های جدید وفق می دهند، عقب می مانند. سادگی فرآیندها و رویکردی انعطاف پذیر به منظور وفق پذیری با فناوری، راه حلی برای محافظت از مزیت استراتژیک می باشد.

بدون دیدگاه