Development of a Learning Style Orientation Measure
صفحات مقاله فارسی
25
صفحات مقاله انگلیسی
22
سال انتشار
2013
نشریه
سیج - Sage
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
9006
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
مجله
روش های تحقیق سازمانی - Organizational Research Methods
دانشگاه
دانشگاه کلرادو، دنور
کلمات کلیدی
سبک ها، یادگیری، آموزش، اندازه گیری
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
LSI: مرور کلی و ارزیابی
نتیجهگیری
مطالعه 1
توسعه سوال
روش
مشارکتکنندگان و رویکرد
کاهش سوالات و پایایی ثبات درونی
روایی محتوا
روایی همگرایی و افتراقی
مطالعه 2
روش
مشارکتکنندگان و رویکرد
نتایج
وصفکنندهها و همبستگیها
تحلیل عاملی اکتشافی سوالات روش ارزیابی و آموزشی
تحلیل عاملی تاییدی
بحث
یادداشت
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Trainees differ in their preferences for learning strategies, and these differences can moderate the effectiveness of training programs. Unfortunately, previous attempts to develop learning style preference measures have not yielded reliable measures. The authors conducted two studies as part of an effort to develop and provide an initial validation of a learning style orientation measure. Factor analyses revealed five distinct and reliable learning style orientations. Scores on these factors were related to personality and instructional methods preferences. Findings provided preliminary support of the convergent and discriminant validity of the measure.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
اولویتهای کارآموزان برای راهبردهای یادگیری متفاوت است و این تفاوتها میتوانند کارآیی برنامههای آموزشی را تعدیل کنند. متاسفانه، تلاشهای قبلی برای توسعه مقیاسهای اولویت سبک یادگیری منجر به مقیاسهای معتبر (پایا) نشده است. مولفان دو مطالعه را به عنوان بخشی از تلاش برای توسعه و ارایه اعتبارسنجی اولیه مقیاس جهتگیری سبک یادگیری انجام دادند. تحلیلهای عاملی پنج جهتگیری سبک یادگیری متمایز و معتبر را آشکار کردند. امتیازها در این عوامل به اولویتهای روشهای آموزشی و شخصیت مرتبط بودند. یافتهها تایید اولیه در مورد روایی همگرا و افتراقی را ارایه دادند.