ترجمه مقاله توسعه روابط واسطه بیمه - بیمه گر (شرکت های بیمه) عمر - نشریه امرالد

ترجمه مقاله توسعه روابط واسطه بیمه - بیمه گر (شرکت های بیمه) عمر - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
توسعه روابط واسطه بیمه - بیمه گر (شرکت های بیمه) عمر
عنوان انگلیسی
Developing life insurer-insurance intermediary relationships
صفحات مقاله فارسی
17
صفحات مقاله انگلیسی
15
سال انتشار
2014
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
9080
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بیمه
مجله
مدیریت کیفیت خدمات - Managing Service Quality
دانشگاه
گروه بیمه، دانشگاه چائوینانگ، تایوان
کلمات کلیدی
کیفیت رابطه، بیمه گران عمر، واسطه های بیمه، کانال بازاریابی بیمه
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1-مقدمه
2- چارچوب نظری و توسعه فرضیات
2-1 کیفیت رابطه
2-1-1 اعتماد
2-1-2 رضایت
2-1-3 تعهد
2-2 عوامل موثر بر کیفیت رابطه
2-2-1 مشتری مداری
2-2-2 تخصص
2-2-3 شباهت
2-2-4 شدت رابطه( تماس)
2-2-5 فراوانی(تعداد) تماس
2-3 گرایش رابطه بلند مدت
3- روش شناسی
3-1 روش جمع اوری داده و نمونه ها
3-2 شاخص ها
عوامل موثر بر کیفیت رابطه:
کیفیت رابطه
3-3 رویکرد های آماری
4- تحلیل و نتایج
4-1 مدل اندازه گیری
4-2 مدل معادله ساختاری
4-2-1 نتایج کلی مدل
5- بحث و اهمیت نتایج
5-1 اهمیت تحقیق
5-2 پیامد های مدیریتی
5-3 پیامد ها و اهمیت های سیاسی
5-4 محدودیت ها و تحقیقات آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to investigate the influential factors of the antecedents of relationship quality (RQ), RQ, and long-term relationship orientation between the members that constitute the insurance marketing channel. Design/methodology/approach – This study uses in-depth interviews as well as a survey to examine long-term relationship orientation between life insurers and insurance intermediaries in Taiwan. Findings – Results indicate that antecedents of RQ (customer orientation, expertise, similarity, and contact intensity) have a positive effect on RQ. Relationship qualities (trust, satisfaction, and commitment) have a positive effect on the long-term relationship orientation. The antecedents of RQ have a positive effect on the interaction of long-term relationship orientation through mediating effects of RQ. Originality/value – It fills a gap in the literature by explores the long-term cooperative relationship between life insurers and insurance intermediaries based on the RQ perspective. Further, previous studies have focused on the automobile, food, electronic information, textile, and financial industries. Few studies have looked at insurance marketing outsourcing from a RQ perspective. Thus, this study will be useful to decision makers in the insurance industry seeking to improve their supplierdistributor relationships.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف: هدف این مقاله، بررسی عوامل موثر بر کیفیت رابطه(RQ)،RQ و جهت گیری رابطه بلند مدت بین اعضای تشکیل دهنده کانال بازاریابی بیمه می باشد.
طرح/روش/رویکرد: این مطالعه از مصاحبه های عمقی علاوه بر پیمایش و نظر سنجی برای بررسی جهت گیری رابطه بلند مدت بین واسطه های بیمه و بیمه گران عمر در تایوان استفاده می کند.
یافته ها: نتایج نشان می دهد که عوامل موثر بر کیفیت رابطه( مشتری مداری، تخصص، تشابه و شدت رابطه) اثر مثبتی بر روی گرایش رایطه بلند مدت دارد. عوامل موثر بر رابطه کیفیت، اثر مثبتی بر روی اثر متقابل گرایش رابطه بلند مدت از طریق اثرات واسطه ای رابطه کیفیت دارد.
اصلیت/ارزش: این مقاله، با بررسی و کشف رابطه مشارکتی بلند مدت که بر صنایع خودرو، غذا، اطلاعات الکترونیک، نساجی و مالی متمرکز است، خلاء های موجود در منابع را پر می کند. تعداد کمی از مطالعات به بررسی برون سپاری بازاریابی بیمه از دیدگاه کیفیت رابطه پرداخته اند. از این روی این مطالعه برای تصمیم گیران در صنعت بیمه، که در صدد بهبود روابط عرضه کننده- توزیع کننده می باشند از اهمیت زیادی برخوردار است.

بدون دیدگاه