ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس کارکنان و فرهنگ سازمانی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس کارکنان و فرهنگ سازمانی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس کارکنان و فرهنگ سازمانی
عنوان انگلیسی
Customer Relationship Management based on Employees and Corporate Culture
صفحات مقاله فارسی
13
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5289
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
منابع انسانی و روابط کار، مدیریت کسب و کار، مدیریت منابع انسانی و مدیریت اجرایی
مجله
کنفرانس جهانی کسب و کار، اقتصاد و مدیریت
دانشگاه
دانشگاه فنی زولن، اسلواکی
کلمات کلیدی
مدیریت ارتباط با مشتری، CRM، ویژگی های مشتری، فرهنگ سازمانی، هویت سازمانی
فهرست مطالب
چکیده
دیدگاه های متداول در رابطه با CRM
روش تحقیق
نتایج مطالعه
تغییرات متداول در ویژگی های مشتری
تغییرات رایج در ویژگی های CRM
تغییرات رایج در مدل CRM
ایجاد تجربه ی مشتری از طریق مردم و فرهنگ در شرکت
نتیجه گیری
محدودیت
کاربرد
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This paper provides the overview on Customer Relationship Management that is strongly influenced by corporate culture, corporate identity and employees. Different theoretical approaches to CRM are included in the first part of the paper. Second part of the paper presents the results of research based on Delphi method, which was aimed at finding actual CRM definition and customer's characteristics in the future. Third part of the paper presents four main areas company should focus on when engaging customers. It aims on People and Corporate Culture which is one of the four areas, when building customer experience with company.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در این مطالعه مروری بر مدیریت ارتباط با مشتری ارائه می شود که به شدت تحت تاثیر فرهنگ سازمانی، هویت سازمانی و کارکنان قرار دارد. رویکردهای نظری مختلف CRM در بخش اول این مطالعه گنجانده شده اند. در بخش دوم این مقاله ، نتایج تحقیق بر اساس روش دلفی ارائه شده اند، که هدف آن یافتن تعریف حقیقی CRM و ویژگی های مشتری در آینده می باشد. در بخش چهارم این مقاله چهار حوزه ی اصلی مطرح شده اند که شرکت باید در زمان تعامل با مشتری آن ها را مورد توجه قرار دهد. هدف این مقاله در زمان به وجود آمدن تجربه ی مشتری با شرکت، افراد و فرهنگ سازمانی است که یکی از این چهار حوزه می باشد.

بدون دیدگاه