ترجمه مقاله بررسی نقش سیستم های مدیریت رابطه با مشتری در ایجاد دانش مشتری - نشریه الزویر

ترجمه مقاله بررسی نقش سیستم های مدیریت رابطه با مشتری در ایجاد دانش مشتری - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بررسی نقش سیستم های مدیریت رابطه با مشتری (CRM) در ایجاد دانش مشتری
عنوان انگلیسی
Exploring the role of customer relationship management (CRM) systems in customer knowledge creation
صفحات مقاله فارسی
33
صفحات مقاله انگلیسی
16
سال انتشار
2014
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7241
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی، بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت دانش
مجله
مدیریت و اطلاعات - Information & Management
دانشگاه
دانشکده تجارت، دانشگاه کویینز کانادا
کلمات کلیدی
مدیریت ارتباط با مشتری، CRM، دانش مشتری، ایجاد دانش، تئوری ایجاد دانش سازمانی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
خلاصه
1- معرفی
2- پیش‌زمینه نظری
2-1- نظریه تولید دانش سازمانی
2-2- دانش مشتری
2-3- سیستم‌های مدیریت رابطه با مشتری (CRM)
3- مدل تحقیق
3-1- توسعه نظریه
3-2- پالایش نظریه به وسیله پرسشنامه‌های تخصصی
4- روش تحقیق
5- تحلیل داده و نتایج
5-1- یافته‌های مطالعه موردی
5-2- کاربردهای CRM برای تولید دانش
5-3- نتایج با جزئیات
6- بحث و گفتگو
6-1- مقایسات بین موردی
6-2- مقایسه یافته‌ها با مدل ارائه شده
6-3- فواید و چالش‌های سیستم‌های CRM
7- نتایج تحقیقاتی و مدیریتی
8- محدودیت‌ها و پیشنهادات برای تحقیقات آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This study explores how customer relationship management (CRM) systems support customer knowledge creation processes [48], including socialization, externalization, combination and internalization. CRM systems are categorized as collaborative, operational and analytical. An analysis of CRM applications in three organizations reveals that analytical systems strongly support the combination process. Collaborative systems provide the greatest support for externalization. Operational systems facilitate socialization with customers, while collaborative systems are used for socialization within an organization. Collaborative and analytical systems both support the internalization process by providing learning opportunities. Three-way interactions among CRM systems, types of customer knowledge, and knowledge creation processes are explored.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
خلاصه
این مطالعه بررسی می‌کند که چطور سیستم‌های مدیریت رابطه با مشتری (CRM) از فرآیندهای ایجاد دانش مشتری، شامل روابط، برون‌سازی، ترکیب و درون‌سازی اجتماعی، حمایت کند. سیستم‌های CRM به دسته‌های همکاری، عملیاتی و تحلیلی تقسیم شده‌اند. تحلیلی از کاربردهای CRM در سه سازمان نشان می‌دهد که سیستم‌های تحلیلی با قدرت زیادی فرآیند ترکیب را پشتیبانی می‌کنند. سیستم‌های همکاری بیشترین پشتیبانی را از برون‌سازی دارند. سیستم‌های عملیاتی روابط اجتماعی با مشتری را تسریع می‌کنند، در حالی که سیستم‌های همکاری برای روابط اجتماعی داخل یک سازمان استفاده می‌شوند. سیستم‌های تحلیلی و همکاری هردو از فرآیند درون‌سازی با ارائه فرصت‌های یادگیری پشتیبانی می‌کنند. روابط سه جانبه بین سیستم‌های CRM، انواع دانش مشتری و فرآیندهای ایجاد دانش هم بررسی شده‌اند.

بدون دیدگاه