منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله ارتباط بین فرایندهای بازاریابی B2B و راه‌ حل‌های IT

ترجمه مقاله ارتباط بین فرایندهای بازاریابی B2B و راه‌ حل‌های IT
قیمت خرید این محصول
۴۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ارتباط بین فرایندهای بازاریابی B2B و راه‌ حل‌های IT: دو مطالعه موردی در کاربرد CRM در شرکت‌ های صنعتی
عنوان انگلیسی
The connections between B2B marketing processes and IT solutions: two case studies on the application of CRM in industrial companies
صفحات مقاله فارسی
35
صفحات مقاله انگلیسی
28
سال انتشار
2015
نشریه
IMPgroup
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
159
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، تجارت الکترونیک، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت استراتژیک و مدیریت منابع انسانی
دانشگاه
دانشگاه پلی تکنیک مارکه
کلمات کلیدی
CRM، B2B، فرایندهای بازاریابی، سیستم‌ های IT، درون‌ سازمانی، ارتباطات فراسازمانی، موانع
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
زمینه نظری
فرایندهای بازاریابی B2B و ارتباط با مشتری
ارتباط بین CRM و فرایندهای بازاریابی B2B
نکته‌ای در مورد شیوه‌شناسی
CRM در لوچیونی
تشکیلات فروش و بازاریابی در لوچیونی
ضرورت راهبرد CRM
اجرای CRM
الگوهای متفاوت استفاده از CRM در لوچیونی
سخن آخر: موانع و موقعیت‌ها بر سر راه اجرای CRM
CRM در الیترون
محصولات الیترون
سیستم‌های CAD
سیستم‌های CAM
فرایند بازاریابی داخلی در الیترون
اجرای CRM
تحلیل و بحث
نتیجه‌گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This paper discusses the connections between B2B marketing processes, on the one hand, and IT solutions such as Customer Relationship Management (CRM), on the other hand. The paper addresses two main research questions: (1) how are CRM’s IT solutions connected to the B2B marketing processes they are expected to support? and (2) which possibilities and barriers emerge while IT solutions are connected to B2B marketing processes within a specific organizational context? In order to address this dual purpose we conducted two indepth longitudinal case studies over two small-medium sized Italian companies operating in industrial markets, the Loccioni Group and Elitron, who introduced in the last decade new or upgraded CRM systems. Our analytical framework, specifying a set of B2B marketing processes (and sub-processes), is applied systematically to the two cases in search of which sub-processes are indeed supported and which are not. While the opportunities and use patterns of CRM systems clearly differ in the two companies, we identify barriers, some of which are common in the two cases, and relate to IT (data quality and analytical power of the software), individual user (perception of being monitored and preference for human interaction with customers), organizational (information flows between different departments), and inter-organizational issues (customer relationship types and dependence on external partners for key customer information).

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله، از یک سو، در مورد فرایندهای بازاریابی B2B و از سوی دیگر، درباره راه‌حل‌های IT مانند مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بحث می‌کند. مقاله حاضر، دو سئوال اصلی پژوهش را مطرح می‌کند: 1) راه‌حل‌های IT در CRM چگونه با فرایندهای بازاریابی B2B مرتبط می‌شوند که انتظار می‌رود از آنها پشتیبانی کند؟ 2) در شرایط ویژه سازمانی، زمانی که راه‌حل‌های IT با فرایندهای بازاریابی B2B مرتبط می‌شوند چه احتمالات و موانعی شکل می‌گیرند؟ برای بیان این هدف دوگانه، دو مطالعه موردی طولی را در دو شرکت کوچک و متوسط ایتالیایی انجام دادیم که در بازارهای صنعتی فعالیت می‌کنند: گروه لوچی و اِلیترون که در دهه اخیر، سیستم‌های CRM جدید یا به‌روزرسانی شده را عرضه کرد. چارچوب تحلیلی ما که مجموعه‌ای از فرایندهای (و فرایندهای فرعی) بازاریابی B2B را مشخص می‌کند به طور منظم در این دو مطالعه موردی استفاده می‌شود که در واقع، نشان می‌دهد کدام یک از فرایندهای فرعی مورد تایید قرار گرفته و کدام یک تایید نمی‌شوند. از آنجا که موقعیت‌ها و الگوهای کاربردی در سیستم‌های CRM در این دو شرکت با هم تفاوت دارند موانع موجود را تعیین می‌کنیم که بعضی از آنها در هر دو مطالعه موردی، مشترک بوده و مسائل IT (کیفیت داده‌ها و قدرت تحلیلی نرم‌افزار)، کاربر ویژه (ادراک پایش و اولویت آن در تعامل افراد با مشتریان)، سازمانی (جریان اطلاعات بین دپارتمان‌های مختلف) و درون‌سازمانی (انواع ارتباط با مشتری و وابستگی به شرکای خارجی برای دستیابی به اطلاعات مشتریان اصلی) را به هم مرتبط می‌کند.

بدون دیدگاه