ترجمه مقاله محاسبه جریان های گردشی یاتاقان در ماشین هایی با سیستم درایو اینورتری - نشریه IEEE

ترجمه مقاله محاسبه جریان های گردشی یاتاقان در ماشین هایی با سیستم درایو اینورتری - نشریه IEEE
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
محاسبه جریان های گردشی یاتاقان در ماشین هایی با سیستم درایو اینورتری
عنوان انگلیسی
Calculation of Circulating Bearing Currents in Machines of Inverter-Based Drive Systems
صفحات مقاله فارسی
17
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2007
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6900
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی برق
گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی الکترونیک، الکترونیک قدرت و ماشینهای الکتریکی، سیستم های قدرت و برق قدرت
مجله
نتایج و یافته های بدست آمده در حوزه الکترونیک صنعتی
دانشگاه
گروه مهندسی برق و کامپیوتر، دانشگاه ویسکانسین، مدیسون، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
ولتاژ حالت مشترک، جریان گردش بلبرینگ اینورتر، درایوهای سرعت متغیر
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
معرفی
محاسبه شار حلقوی حالت مشترک
محاسبه جریان های گردشی یاتاقان
اندوکتانس متقابل زمین و مسیر جریان یاتاقان
امپدانس مسیر جریان یاتاقان
نتایج
خلاصه
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
I. INTRODUCTION

F AST-SWITCHING insulated gate bipolar transistor inverters may cause additional bearing currents in inverter-based drive systems. The high-frequency circulating bearing current is one of the different principal contributing phenomena. It occurs in addition to the “classical” bearing current due to magnetic asymmetries of large line-fed motors. The inverterinduced circulating bearing currents follow the same path as the “classical” ones; yet, their origin is very different [1]–[8]. If no additional measures such as the use of filters or chokes that are designed for use in the inverter output are taken, the inverter is a common-mode voltage source that exposes the motor terminals to high dv/dt. This causes an additional high-frequency common-mode current Icom, mainly because of the interaction of the high dv/dt at the motor terminals and the capacitance between motor winding and frame Cwf. The frequencies of these high-frequency common-mode currents range from 100 kHz up to several megahertz [9].

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
1. معرفی
اینورترهای ترانزیستور دوقطبیِ گیت ایزوله شدۀ کلیدزنی سریع، ممکن است باعث شکل گیری جریان های یاتاقان بیشتری در سیستم های درایو اینورتری شوند. جریان فرکانس بالای گردشی یاتاقان یکی از پدیده هایی است که قانون عملکردی متفاوتی دارد. این جریانها علاوه بر جریان گردشی "کلاسیک" و به علت نامتقارنی مغناطیسی موتورهای بزرگ با تغذیه خط رخ می دهند. جریان های گردشی یاتاقان که توسط اینورتر القا شده اند همان مسیر جریان های " کلاسیک" را طی می کنند؛ اما، منشا آنها کاملا متفاوت است.
اگر ابزار اضافی دیگری مثل فیلتر یا چُک که برای استفاده در خروجی اینورتر طراحی می شوند، به کار گرفته نشوند، اینورتر یک منبع ولتاژ حالت مشترک خواهد بود که ترمینال موتور را در معرض dv/dt بالا قرار می دهد. همین موضوع منجر به شکل گیری یک جریان اضافی فرکانس بالای حالت مشترک Icom خواهد شد، عمدتا به خاطر برهم کنش dv/dt بالا در ترمینال های موتور و خازن موجود بین سیم پیچ موتور و قاب Cwf. فرکانس این جریان های فرکانس بالای حالت مشترک از 100 kHz تا چندین مگاهرتز هستند.

بدون دیدگاه