ترجمه مقاله کنترل سیر تکاملی روابط شرکت و مشتری - نشریه الزویر

ترجمه مقاله کنترل سیر تکاملی روابط شرکت و مشتری - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
کنترل سیر تکاملی روابط شرکت – مشتری: چگونه مشتریان در طول زمان باارزش (یا کم ارزش) می شوند؟
عنوان انگلیسی
Capturing the Evolution of Customer–Firm Relationships: How Customers Become More (or Less) Valuable Over Time
صفحات مقاله فارسی
35
صفحات مقاله انگلیسی
15
سال انتشار
2013
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5493
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، بازاریابی، مدیریت عملکرد، مدیریت استراتژیک و مدیریت بازرگانی
مجله
مجله خرده فروشی - Journal of Retailing
دانشگاه
دانشگاه گوئلف کانادا
کلمات کلیدی
پویایی مشتری، بخش بندی پویا، تبلیغات بازاریابی، مدیریت روابط مشتری
فهرست مطالب
چکیده
پیش زمینه نظری
مدیریت مشتری
پویایی مشتری و رفتار
مدل سازی پویایی مشتری و مخلوط بازاریابی
مدل هاردل پویای مشتری
HMM هاردل – پواسون
داده ها
نتایج
انتخاب مدل
نتایج برآورد پارامتر HMM
ویژگی های حالت
تفسیر متغیرهای کمکی
پویایی مشتری
بحث وبررسی
همکاری نظری و روش شناسی
مفاهیمی برای خرده فروشان
محدودیت ها و مسیرهایی برای تحقیقات آینده
نتایج
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Few studies have examined the influence of marketing activities while accounting for customer dynamics over time. The authors contribute to this growing literature by extending the hurdle model to capture customer dynamics using a hidden Markov chain. We find our dynamic model performs better than static and latent class models. Our results suggest the customer base can be segmented into four segments: Deal-prone, Dependable, Active, and Event-driven. Each segment reacts differentially to marketing activities. Although catalogs influence both purchase incidence and the number of orders, this marketing activity has the largest impact on purchase incidence across all four segments. In contrast, retail promotions are more likely to influence the number of orders a customer will make for all of the segments except for the Deal-prone segment. For this segment, retail promotions have the strongest impact on purchase incidence.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
مطالعات اندکی اثر فعالیت های بازاریابی را با حفظ پویایی مشتری درطول زمان بررسی کرده اند. نویسنده ها با گسترش مدل هاردل (Hurdle) برای کنترل پویایی مشتریان با استفاده از زنجیره پنهان مارکوف به رشد این زمینه کمک کرده اند. مدل پویای ما بهتر از مدل های کلاس ایستا و پنهان عمل می کند. نتایج ما نشان می دهد که پایگاه مشتریان را می توان به چهار بخش تقسیم کرد: مستعد معامله، قابل اعتماد، فعال و رویداد محور. هر بخش به طرز متفاوتی به فعالیت های بازاریابی واکنش نشان می دهد. اگرچه کاتالوگ ها بر وقوع خرید و تعداد سفارشات تاثیر می گذارد، اما فعالیت بازاریابی بیشترین تاثیر را بر وقوع خرید در تمامی چهاربخش دارد. برعکس، تبلیغات خرده فروشی بیشتر بر تعداد سفارشات مشتری، برای تمامی چهار بخش به جز بخش مستعد معامله تاثیر می گذارد. برای این بخش (مستعد معامله)، تبلیغات خرده فروشی بیشترین تاثیر را بر وقوع خرید دارد.

بدون دیدگاه