تلفن: 04142273781

ترجمه مقاله به کارگیری شخصیت برند در راستای advergames (تبلیغات در بازی ها) – نشریه الزویر

عنوان فارسی: به کارگیری شخصیت برند در راستای advergames (تبلیغات در بازی ها): تاثیر ویژگی های شرکت روی ویژگی advergames
عنوان انگلیسی: An application of brand personality to advergames: The effect of company attributes on advergame personality
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 27
سال انتشار : 2017 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 7053 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.64Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی و مدیریت بازرگانی
مجله: کامپیوترها در رفتار انسان - Computers in Human Behavior
دانشگاه: دانشگاه یونسی، کره جنوبی
کلمات کلیدی: تبلیغات در بازی ها، شخصیت برند(برند)، ویژگی‌های تبلیغات در بازی ها، بازی دیجیتالی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

پیشینه پژوهش/مبانی نظری

بازی جنگی به‌عنوان یک تفریح هدف‌گذاری شده

ویژگی‌های برند و ارتباط برند

ویژگی‌های تعریف‌شده در بازی‌های جنگی

روش‌شناسی

ابعاد شخصیتی بازی‌های جنگی

اولین مرحله: ایجاد و پالایش ویژگی‌های شخصیتی

مرحله دوم: تحلیل عامل اکتشافی ویژگی‌های شخصیتی بازی‌های جنگی

تحلیل عاملی تأییدی بازی‌های جنگی

نمونه متن انگلیسی

Abstract

The purpose of this study is to explore the advergame personality (AP) dimensions and to explicate the underlying relationships of the AP dimensions with company attributes, product categories, and consumers' behavioral intentions. A series of surveys with convenience samples indicates that consumers ascribe personality characteristics to advergames and that the perceived AP is five-dimensional, specifically: vibrancy, competence, intelligence, activeness, and excitement. A path model shows that company attributes (i.e., size, reputation, relevance) influenced each AP dimension in various ways, depending on product category (i.e., hedonic vs. utilitarian), which in turn affected consumers’ intentions to play an advergame and to purchase a product. This study produces valuable insights into the effectiveness of advergames and into ways to strategically lead to behavioral intentions to play an advergame and purchase a product.

نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف پژوهش حاضر بررسی ابعاد ویژگی‌های تبلیغات در بازی ها(AP) بوده و همچنین روابط پنهان بین ابعاد ویژگی‌های تبلیغات در بازی ها را با ویژگی‌های شرکت، طبقه‌بندی محصول، مقاصد رفتاری مصرف‌کننده را آشکار می‌سازد. مجموعه‌ای از پژوهش‌ها نشان می‌دهد که مشتریان ویژگی‌های شخصیتی در راستای یک تبلیغات در بازی ها عنوان می‌کنند. ویژگی‌های یک تبلیغات در بازی ها درک شده دارای 5 بعد است که عبارت‌اند از : تازگی و جدید بودن، شایستگی، هوشمندی، بیش فعالی و هیجان. مدل مسیر نشان می‌دهد که ویژگی‌های شرکت( یعنی اندازه، شهرت،محبوبیت) روی هر یک از ابعاد تبلیغات در بازی ها به طرق مختلفی تأثیر می‌گذارد و به‌نوبه‌خود به نوع دسته‌بندی محصولات شرکت(یعنی لذت بخشی در مقابل مطلوبیت) که به‌نوبه‌خود روی مقاصد مشتری تأثیر می‌گذارد، به‌عنوان یک تبلیغات در بازی ها رقابتی عمل کرده و منجر به فروش یک محصول می‌گردد. این امر اساساً باعث ایجاد یک نگرش مثبت در راستای اثربخشی استراتژی رقابتی داشته و از طریق برخی از راه‌های استراتژیکی منجر به مقاصد خرید می‌گردد و درواقع در نقش یک تبلیغات در بازی ها رقابتی منجر به خرید یک کالا/محصول می‌گردد.