منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله انقلاب مدیریت با داده های بزرگ - نشریه HBR

ترجمه مقاله انقلاب مدیریت با داده های بزرگ - نشریه HBR
قیمت خرید این محصول
۲۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
داده های بزرگ: انقلاب مدیریت
عنوان انگلیسی
Big Data: The Management Revolution
صفحات مقاله فارسی
12
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2012
نشریه
HBR
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
ندارد
کد محصول
6539
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت دانش، مدیریت کسب و کار و مدیریت منابع اطلاعاتی
دانشگاه
دانشکده بازرگانی هاروارد
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
آنچه را که اندازه گیری نمی کنید، نمی توانید مدیریت نمایید
در اینجا چه مسئله ای جدید است؟
خلاصه ای از ایده
نحوه اجرا و عملکردشرکت های داده مدار
مهارت و تخصص از منابع شگفت انگیز
بهبود Airline ETA
تبلیغات شخصی و سریعتر
فرهنگ جدید تصمیم گیری
پنج چالش مدیریت
تکنولوژی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
You can’t manage what you don’t measure.

There’s much wisdom in that saying, which has been attributed to both W. Edwards Deming and Peter Drucker, and it explains why the recent explosion of digital data is so important. Simply put, because of big data, managers can measure, and hence know, radically more about their businesses, and directly translate that knowledge into improved decision making and performance. Consider retailing. Booksellers in physical stores could always track which books sold and which did not. If they had a loyalty program, they could tie some of those purchases to individual customers. And that was about it. Once shopping moved online, though, the understanding of customers increased dramatically. Online retailers could track not only what customers bought, but also what else they looked at; how they navigated through the site; how much they were influenced by promotions, reviews, and page layouts; and similarities across individuals and groups. Before long, they developed algorithms to predict what books individual customers would like to read next—algorithms that performed better every time the customer responded to or ignored a recommendation. Traditional retailers simply couldn’t access this kind of information, let alone act on it in a timely manner. It’s no wonder that Amazon has put so many brick-and-mortar bookstores out of business.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
آنچه را که اندازه گیری نمی کنید، نمی توانید مدیریت نمایید
در این گفته عقل و حکمت زیادی نهفته است که به W. Edwards Deming و Peter Drucker نسبت داده شده و توضیح می دهد چرا انفجار اخیر داده های دیجیتال تا این حد اهمیت دارد. به بیانی ساده، به خاطر داده های بزرگ، مدیران قادر به ارزیابی و در نتیجه شناخت هرچه بیشتر از کسب و کارهایشان بوده و مستقیماً آن دانش را به تصمیم گیری و عملکرد بهبود یافته ترجمه می کنند.
خرده فروشی را در نظر بگیرید. کتابفروشان در فروشگاههای فیزیکی همیشه قادر به ردیابی کتابهای فروخته شده و فروخته نشده هستند. اگر آنها از یک برنامه وفاداری پیروی می کردند، می توانستند برخی از آن خریدها را به مشتریان فردی گره بزنند. و مسئله در این رابطه است. به محض تبدیل شدن خرید به شیوه آنلاین، درک و شناخت مشتریان به شکلی چشمگیر افزایش یافت. خرده فروشان آنلاین قادر به ردیابی خریدهای مشتریان و همچنین آنچه به آن نگاه می کردند؛ چگونگی جستجو در سایت، میزان تاثیر تبلیغات، مرورها و صفحه بندیها برآنها و شباهتهای بین افراد و گروهها بودند. مدتها قبل، آنها الگوریتم هایی برای پیش بینی کتابهایی که مشتریان فردی احتمالاً در آینده خواهند خواند توسعه دادند- الگوریتم هایی که با هر بار پاسخگویی مشتریان یا نادیده گرفتن توصیه، عملکرد بهتری ازخود به معرض نمایش گذاشتند. خرده فروشان سنتی نمی توانستند به این نوع اطلاعات دسترسی یابند، و به تنهایی و به موقع روی آن کار می کردند. حال جای تعجب نیست که Amazon کتابفروشیهای زیادی را خارج از عرصه کسب و کار تاسیس کرده است.

بدون دیدگاه