تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تشخیص و ارزیابی چارچوبی برای ظرفیت نوآوری

عنوان فارسی: تشخیص و ارزیابی چارچوبی برای ظرفیت نوآوری
عنوان انگلیسی: ASSESSMENT FRAMEWORK FOR INNOVATION CAPACITY
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 22 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 26
سال انتشار : 2016 فرمت مقاله انگلیسی : PDF
فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده کد محصول : 6619
محتوای فایل : zip حجم فایل : 440.98Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت کسب و کار، مدیریت تکنولوژی، استراتژی های توسعه صنعتی و نوآوری تکنولوژی
دانشگاه: دانشکده کسب و کار، دانشگاه Utara مالزی
کلمات کلیدی: ظرفیت نوآوری، تکنولوژی، شایستگی، تغییر، مشتری، ابتکار، نوآوری نا پیوسته
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

مقدمه

مبانی نظری

شالوده نظری

مهندسی همزمان(همگون)

تحقیقات مشتری محور

ابتکار

تجربه گرایی

پتانسیل خلاقانه

تکنولوژی گرایی

مدیریت شایستگی

نیاز به یک ابزار

سوالات کیفی پژوهش

روش شناسی پژوهش

تِرن گیولیشن: اندازه گیری سه جانبه(بررسی یک مساله از زوایای مختلف)

تئوری پایه

مورد 1: رهبر استعداد های منطقه ای شرکت مشاوره جهانی

مورد 2: مدیر شرکت خدمات اطلاعاتی

مورد 3: مدیر ارشد شرکت ارتباط از راه دور

دلفی

کارشناس پنل روند(دوره )1

کارشناس پنل روند 2

کارشناس پنل روند3

بحث و مذاکر

پیشنهادات

نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Innovation is no more an option for companies, as the competitive spirit in the market place is increasing with the global consumer pressure. With the fast and furious change which technology is bringing in to all walks of life, innovation becomes the critical success factor for technology companies. Firms which desire to sustain organizational health, should ensure continuous improvement in collective innovation capacity. Through this paper, we put an effort to crystalize the term Innovation Capacity (IC) and further to create an assessment model with dimensions culled out from the available literature. Measurement of collective Innovation Capacity will be a guidance for practitioners to fathom the organizational readiness for rapid product changes, from a resource based view. Data is consolidated using the Delphi technique with the opinions of experts from diverse fields within Malaysia. The study identified an IC model of second order construct with seven dimensions. There are 21 factors, which collectively influence the aggregate IC in an Organization. These factors are itemized to convert the model into a survey-based instrument of measure. Further research is required to empirically test the model for its validity and reliability at different organizational and business contexts.

نمونه متن ترجمه

چکیده

نوآوری فراتر از یک انتخاب و گزینه برای شرکت ها نبوده بلکه به عنوان یک روح رقابتی در جایگاه بازار که با فشار مشتری جهانی در حال قوی شدن روز افزون است. با یک تغیر سریع و شدید که تکنولوژی در کل پیشینه خود کسب کرده است، نوآوری به عاملی کلیدی موفقیت آمیز برای شرکت های فناوری تبدیل شده است. شرکت ها و موسسه هایی که تمایل به حفظ سلامتی سازمانی خود دارند، باید از بهبود مستمر ظرفیت نوآوری انباشته شده(بهم پیوسته)، اطمینان حاصل کنند. اگرچه در این تحقیق، ما درصدد این هستیم که تلاش های خود را برای شکل دادن یک اصطلاح ظرفیت نوآوری(IC) متمرکز کنیم، علاوه بر این برای ایجاد یک مدل تخمینی با ابعاد همراه آن که از ادبیات نظری آن گلچین شده است، هدف دیگری است که این مقاله دنبال می کند.معیار های ظرفیت نوآوری انباشت شده می تواند به عنوان یک هدایتگر برای شاغلین به منظور کسب آمادگی سازمانی برای تغییرات سریع محصول از یک منبع بر اساس دیدگاه در نظر گرفته شود. داده های این تحقیق با استفاده از تکنیک دلفی با دیدگاه های کارشناسان از حوزه های مختلف در مالزی به یک شکل در آورده شده است. این مطالعه مدلی با ساختار منظم ظرفیت نوآوری با هفت بعد مشخص کرده است. حدود 21 عامل که بصورت تجمیعی بر روی ظرفیت نوآوری انباشت شده در یک سازمان تاثیر می گذارند، وجود دارد.این عوامل برای تبدیل به مدلی در یک پرسشنامه بر اساس معیار ابزاری، لیست شده است. علاوه بر این، این تحقیق مستلزم آزمون تجربی مدل برای روایی و پایایی در زمینه های تجاری و سازمانی مختلف است.