ترجمه مقاله تشخیص و ارزیابی چارچوبی برای ظرفیت نوآوری

ترجمه مقاله تشخیص و ارزیابی چارچوبی برای ظرفیت نوآوری
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تشخیص و ارزیابی چارچوبی برای ظرفیت نوآوری
عنوان انگلیسی
ASSESSMENT FRAMEWORK FOR INNOVATION CAPACITY
صفحات مقاله فارسی
26
صفحات مقاله انگلیسی
22
سال انتشار
2016
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
کد محصول
6619
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، مدیریت تکنولوژی، استراتژی های توسعه صنعتی و نوآوری تکنولوژی
دانشگاه
دانشکده کسب و کار، دانشگاه Utara مالزی
کلمات کلیدی
ظرفیت نوآوری، تکنولوژی، شایستگی، تغییر، مشتری، ابتکار، نوآوری نا پیوسته
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
مقدمه
مبانی نظری
شالوده نظری
مهندسی همزمان(همگون)
تحقیقات مشتری محور
ابتکار
تجربه گرایی
پتانسیل خلاقانه
تکنولوژی گرایی
مدیریت شایستگی
نیاز به یک ابزار
سوالات کیفی پژوهش
روش شناسی پژوهش
تِرن گیولیشن: اندازه گیری سه جانبه(بررسی یک مساله از زوایای مختلف)
تئوری پایه
مورد 1: رهبر استعداد های منطقه ای شرکت مشاوره جهانی
مورد 2: مدیر شرکت خدمات اطلاعاتی
مورد 3: مدیر ارشد شرکت ارتباط از راه دور
دلفی
کارشناس پنل روند(دوره )1
کارشناس پنل روند 2
کارشناس پنل روند3
بحث و مذاکر
پیشنهادات
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Innovation is no more an option for companies, as the competitive spirit in the market place is increasing with the global consumer pressure. With the fast and furious change which technology is bringing in to all walks of life, innovation becomes the critical success factor for technology companies. Firms which desire to sustain organizational health, should ensure continuous improvement in collective innovation capacity. Through this paper, we put an effort to crystalize the term Innovation Capacity (IC) and further to create an assessment model with dimensions culled out from the available literature. Measurement of collective Innovation Capacity will be a guidance for practitioners to fathom the organizational readiness for rapid product changes, from a resource based view. Data is consolidated using the Delphi technique with the opinions of experts from diverse fields within Malaysia. The study identified an IC model of second order construct with seven dimensions. There are 21 factors, which collectively influence the aggregate IC in an Organization. These factors are itemized to convert the model into a survey-based instrument of measure. Further research is required to empirically test the model for its validity and reliability at different organizational and business contexts.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
نوآوری فراتر از یک انتخاب و گزینه برای شرکت ها نبوده بلکه به عنوان یک روح رقابتی در جایگاه بازار که با فشار مشتری جهانی در حال قوی شدن روز افزون است. با یک تغیر سریع و شدید که تکنولوژی در کل پیشینه خود کسب کرده است، نوآوری به عاملی کلیدی موفقیت آمیز برای شرکت های فناوری تبدیل شده است. شرکت ها و موسسه هایی که تمایل به حفظ سلامتی سازمانی خود دارند، باید از بهبود مستمر ظرفیت نوآوری انباشته شده(بهم پیوسته)، اطمینان حاصل کنند. اگرچه در این تحقیق، ما درصدد این هستیم که تلاش های خود را برای شکل دادن یک اصطلاح ظرفیت نوآوری(IC) متمرکز کنیم، علاوه بر این برای ایجاد یک مدل تخمینی با ابعاد همراه آن که از ادبیات نظری آن گلچین شده است، هدف دیگری است که این مقاله دنبال می کند.معیار های ظرفیت نوآوری انباشت شده می تواند به عنوان یک هدایتگر برای شاغلین به منظور کسب آمادگی سازمانی برای تغییرات سریع محصول از یک منبع بر اساس دیدگاه در نظر گرفته شود. داده های این تحقیق با استفاده از تکنیک دلفی با دیدگاه های کارشناسان از حوزه های مختلف در مالزی به یک شکل در آورده شده است. این مطالعه مدلی با ساختار منظم ظرفیت نوآوری با هفت بعد مشخص کرده است. حدود 21 عامل که بصورت تجمیعی بر روی ظرفیت نوآوری انباشت شده در یک سازمان تاثیر می گذارند، وجود دارد.این عوامل برای تبدیل به مدلی در یک پرسشنامه بر اساس معیار ابزاری، لیست شده است. علاوه بر این، این تحقیق مستلزم آزمون تجربی مدل برای روایی و پایایی در زمینه های تجاری و سازمانی مختلف است.

بدون دیدگاه