ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
This essay reflects on a trend that increasingly affects ways of thinking and doing in accounting academia, namely, the expansion of the paying-off mentality. The latter relates to behavior being driven by a sense of benefits and rewards that are expected to materialize in the short run. Specifically, the essay brings to the fore a number of threats, engendered through short-termism, that arguably impede the development of accounting research and education. Does paying-off prevent publishers from facilitating public access to research articles? Does paying-off constrain the attractiveness of academic careers in the eyes of young accounting practitioners? Does paying-off increasingly transform universities into places that aim to deliver, first and foremost, technical education? Does paying-off increasingly constrain innovativeness in the field of accounting research? In addressing such questions, the essay aims further to sensitize academics to the serious risks of allowing such a field of academic activity and inquiry to be overexposed to the influence of short-termism.
این مقاله، مسیری را بازتاب میکند که به طور فزایندهای بر روشهای فکر کردن و عمل کردن در آموزشکدهی حسابداری تاثیر میگذارد، یعنی گسترش ذهنیت پرداخت. مورد دوم به رفتاری مربوط میشود که بوسیلهی مفهومی از مزایا و پاداشهایی که انتظار میرود که در اجرای کوتاه مدت محسوس شوند، هدایت میشود. علاوهبراین، مقاله، تعدادی از تهدیدهای بوجود آمده از طریق دورهی کوتاه مدت را پیشرو قرار میدهد که بهطور پرسش برانگیز از پژوهش و آموزش حسابداری ممانعت میکنند. آیا پرداخت، ناشران را از تسهیل دسترسی عمومی به مقالات پژوهشی ممانعت میکند؟ آیا پرداخت، از جذابیت حرفههای آکادمیک در چشمان شاغلان حسابداری جوان جلوگیری میکند؟ آیا پرداخت، به طور فزایندهای دانشگاهها را به مکانهایی تبدیل میکند که هدفشان در درجهی اول، تحویل آموزشتکنیکی است تبدیل میکند؟ آیا پرداخت کردن، بهطور فزایندهای از نوآوری در زمینهی تحقیقات حسابداری جلوگیری میکند؟ به منظور پرداختن به چنین پرسشهایی، هدف مقاله، بیشتر حساس کردن دانشگاهیان به خطرات جدی ناشی از نمایش بیش از حد چنین زمینهای از فعالیت و کنکاش علمی در تاثیر (نفوذ) دورهبندی کوتاه مدت است.