تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله شناخت رتبه بندی آنلاین محصول: بر اساس بررسی مدل رضایت مشتری – نشریه الزویر

عنوان فارسی: شناخت رتبه بندی آنلاین محصول: بر اساس بررسی مدل رضایت مشتری
عنوان انگلیسی: Understanding online product ratings: A customer satisfaction model
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 22 (2 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2015 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 4.218 در سال 2019 شاخص H_index مجله : 65 در سال 2020
شاخص SJR مجله : 1.211 در سال 2019 شناسه ISSN مجله : 0969-6989
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2019 کد محصول : 10689
محتوای فایل : zip حجم فایل : 3.18Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، مدیریت بازرگانی، بازاریابی، مدیریت کسب و کار، تجارت الکترونیک
مجله: مجله خرده فروشی و خدمات مصرف کننده - Journal of Retailing and Consumer Services
دانشگاه: دانشگاه فیلیپس در ماربورگ، دانشکده تجارت و اقتصاد، آلمان
کلمات کلیدی: رتبه بندی آنلاین، رضایت مشتری، کلمات الکتریکی، نیازها
کلمات کلیدی انگلیسی: Online ratings - Customer satisfaction - Electronic word of mouth - Expectation
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
ضمیمه: ندارد ☓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: دارد ✓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2015.07.010
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1-مقدمه

2-مروری بر پیشینه رتبه بندی محصولات

3- ارائه فرضیه

4- روش و تجزیه و تحلیل داده های پژوهش

4-1 اندازه گیری مجموعه و داده ها

2-4 تجزیه و تحلیل داده ها و نتایج

5- بحث

6- مفاهیم، محدودیت های نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Online product ratings have become a major information source for customers, retailers, and manufacturers. Both practitioners and researchers predominantly interpret them as a reflection of product quality. We argue that they in fact represent the customer's satisfaction with the product. Accordingly, we present a customer satisfaction model of online product ratings which incorporates the customer's pre-purchase expectations and actual product performance as determinants of ratings. We validate our model by applying it to two datasets collected at the German website of Amazon.com. The results indicate that both factors have a significant influence on online product ratings, supporting the proposed interpretation of ratings.

1. Introduction

Along with the growing diffusion of e-commerce, online product reviews have become a major information source for customers, retailers, and manufacturers. On the one hand, reviews and ratings contributed by online shop customers provide product information for prospective consumers, thereby reducing their uncertainty about the product (Chen and Xie, 2008). Consistently, research has shown that they affect sales in various contexts (e.g., Chevalier and Mayzlin, 2006; Lin et al., 2011; Park et al., 2007). On the other hand, online retailers and manufacturers increasingly rely on customer feedback to enrich their marketing strategy (Chen and Xie, 2008; Cui et al. 2012), to adjust product listings (e.g. via relevance sorting), and to create additional revenue streams (Mudambi and Schuff, 2010). For these reasons, it is not surprising that nearly all major online retailers such as Amazon. com or Ebay.com have implemented product rating functionalities.

6. Implications, limitations, and conclusion

In this study, we have shown that the customer satisfaction model of online product ratings is better suited to explain the score of ratings than traditional quality-centered explanations. This means that customers' ratings of products depend on their expectation about these products and their performance. This finding has rich and concrete implications for both research and practice.

The development and empirical test of this model advances theoretical knowledge by introducing the customers' expectation as a determinant of online ratings. Thereby, we refine the current understanding of the baseline of online ratings. The empirical results suggest that the model provides a valuable tool to analyze online ratings and is a valid starting point to elaborate on biases more accurately.

نمونه متن ترجمه

چکیده

رتبه بندی آنلاین محصول به منبع اطلاعاتی بزرگ برای مشتریان و فروشنده گان و تولید کنندگان تبدیل شده است .متخصصان و محققان اساسا در پی تفسیر این موضوع به عنوان انعکاسی از کیفیت محصول می باشند . ما استدلال می کنیم که این فرآیند ها در واقع نشان دهنده رضایت مشتری از محصول بوده و بر این اساس ، ما مدل رضایت مشتری را بر اساس رتبه بندی آنلاین محصول را در نظر گرفته ایم که شامل انتظارات پیش از خرید مشتری و عملکرد واقعی محصول به عنوان عامل تعیین کننده رتبه بندی است. ما مدل خود را با اعمال آن در دو پایگاه داده ارائه شده در یک وب سایت آلمانی به نام آمازون مورد صحت سنجی قرار داده ایم. نتایج نشان می دهند که هر دو عامل تاثیر قابل توجهی بر رتبه بندی محصولات اینترنتی و تفسیر رتبه بندی ها دارند.

1-مقدمه

با توجه به شرایط رو به رشد تجارت الکترونیک، بررسی فرآیند آنلاین محصول تبدیل به منبع اطلاعاتی بزرگ برای فروشند گان و مشتریان و تولید کنندگان شده است.از یک سو، بررسی و رتبه بندی ارائه شده توسط مشتریان فروشگاه آنلاین موجب ارائه اطلاعات محصول برای مصرف کننده گان می شود که در نتیجه ممکن است موجب کاهش عدم اطمینان از محصول گردد (شن و ژی 2008). همچنین می توان گفت تحقیقات انجام شده نشان می دهند که آنها در زمینه های مختلف بر میزان فروش تاثیر می گذارند (مانند شولایر و مایزلین 2006؛ لین و همکاران 2011؛ پارک و همکاران 2007). از سوی دیگر، خرده فروشان و تولید کنندگان وابسته به نظرات مشتری جهت بهبود هر چه بیشتر استراتژی بازاریابی خود (چن و ژی 2008، کای و همکاران 2012) جهت تنظیم فهرست های محصول (به وسیله دسته بندی مرتبط) و جهت ایجاد جریان های نقدینگی اضافی می باشند (مادامبی و شاف 2010).به همین دلایل، نبایستی تعجب کرد که تقریبا کلیه خرده فروشان اینترنتی مانند سایت های آمازون و Ebay کارکرد های امتیاز دهی محصول را اجرا کرده اند.

6-مفاهیم ، محدودیت های نتیجه گیری:

ما در این مطالعه نشان داده ایم که مدل رضایت مشتری از رتبه بندی محصول آنلاین که به بیان شاخه رتبه بندی نسبت به بیان کیفیت معمول محصول می پردازد، مناسب تر می باشد .این بدان معنی است که رتبه بندی مشتریان بستگی به انتظار آنها در مورد محصولات و عملکرد آنها بستگی دارد.. این یافته دارای کارکرد های مناسب و مستدلی برای هر دو حوزه تحقیق و اجرا می باشد.

ارائه و ارزیابی تجربی این مدل موجب پیشرفت دانش نظری با معرفی انتظار مشتریان به عنوان یک عامل تعیین کننده در رتبه بندی های آنلاین می گردد. از این رو ما با شناخت و نگاه موجود در مورد اساس رتبه بندی های آنلاین را اصلاح کرده ایم. نتایج تجربی نشان می دهند که این مدل موجب ارائه یک ابزار ارزشمند جهت تحلیل رتبه بندی های آنلاین شده و به عنوان یک نقطه شروع مناسب جهت ارزیابی در مورد اریبی ها و انحرافات به صورت دقیق تر محسوب می شود.

تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)

10689 IranArze     10689 IranArze1     10689 IranArze2