تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله چگونه بازخورد و اعتماد تیمی بر روی پردازش اطلاعات و یادگیری در تیم های مجازی تاثیر می گذارد – نشریه الزویر

عنوان فارسی: چگونه بازخورد و اعتماد تیمی بر روی پردازش اطلاعات و یادگیری در تیم های مجازی تاثیر می گذارد: یک مدل میانجی تعدیل شده
عنوان انگلیسی: How team feedback and team trust influence information processing and learning in virtual teams: A moderated mediation model
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 25 (1 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2015 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 7.263 در سال 2019 شاخص H_index مجله : 155 در سال 2020
شاخص SJR مجله : 2.173 در سال 2019 شناسه ISSN مجله : 0747-5632
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2019 کد محصول : 11364
محتوای فایل : zip حجم فایل : 2.81Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: روانشناسی و مدیریت، روانشناسی صنعتی و سازمانی، روانشناسی عمومی، مدیریت منابع انسانی
مجله: کامپیوترها در رفتار انسان ها - Computers in Human Behavior
دانشگاه: انستیتوی تحقیقات دانشگاهی روانشناسی منابع انسانی، گروه روانشناسی اجتماعی، دانشگاه والنسیا، اسپانیا
کلمات کلیدی: بازخورد تیم، شرح اطلاعات گروهی، یادگیری تیمی، اعتماد تیمی، گروه های مجازی، نظریه تبادل اجتماعی
کلمات کلیدی انگلیسی: Team feedback - Group information elaboration - Team learning - Team trust - Virtual teams - Social exchange theory
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
ضمیمه: ندارد ☓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.chb.2015.01.034
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. معرفی

1.1. پردازش اطلاعات و یادگیری در تیم های مجازی

1.2. تاثیر بازخورد تیمی بر روی پردازش اطلاعات و یادگیری در تیم های مجازی

1.3. نقشی که اعتماد تیمی ایفا می کند: مدل میانجیگری تعدیل یافته

2. روش

2.1. شرکت کنندگان

2.2. روش

2.3. مدیریت بازخورد تیمی

2.4. ابزار

2.5. تحلیل آماری

3. نتایج

3.1. تحلیل مقدماتی

3.2. آزمون فرضیه

4. بحث و نتیجه گیری

4.1. محدودیت ها و تحقیقات آینده

4.2. مفهوم عملی

نمونه متن انگلیسی

Abstract

This study examines a moderated mediation model in which team trust moderates the indirect effect of team feedback on team learning through group information elaboration in virtual teams. An experimental study in a laboratory was conducted with 54 teams randomly assigned to a team feedback condition or a control condition. Results provided empirical support to the moderated mediation model. We found that the indirect effect of team feedback on team learning via group information elaboration occurred in virtual teams with a high level of team trust. However, this indirect effect was not statistically significant in virtual teams with lower levels of team trust. Additionally, we also found that group information elaboration and team learning were positively related in virtual teams. Therefore, our findings suggest that team feedback is effective to improve group information elaboration and learning in virtual teams when team trust is high.

1. Introduction

Globalization and the availability of computer-mediated communication have increased the use of virtual teams (Cramton & Webber, 2005). Virtual teams are two or more persons who are generally geographically dispersed and work interdependently toward common goals using technology to communicate and collaborate across time and space (Hertel, Geister, & Konradt, 2005).

4.2. Practical implicationsThe findings of this study suggest some practical implications for organizations. Virtual teams allow them to gain a competitive advantage in the current, complex and global environment. Thus, design strategies addressed to prepare team members to work more effectively in virtual contexts is an important challenge for present organizations.

From a practical approach, team feedback based on self-team reflection improves team learning in virtual contexts in which a climate of high team trust exists. Organizational managers should implement debriefing strategies to deliver feedback in teams that work in virtual contexts. This kind of strategies enhances team learning through shared management information creating a shared understanding of who knows what and how to convey it inside the group.

نمونه متن ترجمه

چکیده

این تحقیق مدلی را مورد بررسی قرار می دهد که در آن اعتماد تیمی با استفاده از بسط اطلاعات گروهی در تیم های مجازی غیرمستقیم تاثیر بازخورد تیمی را بر روی یادگیری تیم تعدیل می نماید. یک تخقیق تجربی با شرکت 54 تیم که به صورت تصادفی برای شرایط بازخورد تیم و کنترل این شرایط تعیین شده بودند، انجام گرفت. نتایج مدل میانجی تعدیل شده را مطرح نمودند. ما دریافتیم که تاثیر غیرمستقیم بازخورد تیمی بر روی یادگیری تیم از طریق بسط اطلاعات در تیم های مجازی با میزان بالای اعتماد رخ می دهد. به هرحال، این تاثیر غیرمستقیم از نظر آماری به میزان کافی در تیم های مجازی با سطح پایین تری از میزان اعتماد وجود نداشت. علاوه بر این، ما همچنین دریافتیم که بسط اطلاعات گروهی و یادگیری تیمی به طور مثبتی با تیم های مجازی در ارتباط است؛ بنابراین، یافته های ما نشان می دهد که وقتی میزان اعتماد در تیم بالا باشد، بازخورد تیم در بهبود بسط اطلاعات گروهی و یادگیری در تیم های مجازی موثر است.

1. معرفی

جهانی شدن و در دسترس بودن ارتباطات به واسطه کامپیوتر استفاده از تیم های مجازی را افزایش داده است. (کرامتون و وبر، 2005). تیم های مجازی متشکل ازیک یا دو نفرهستند که از لحاظ جغرافیایی پراکنده بوده و به صورت وابسته و با استفاده از تکنولوژی برای برقراری ارتباط و ایجاد همکاری، بر روی هدفی مشترک فعالیت می کنند (هرتل، گیستر و کنراد، 2005).

4.2. مفهوم عملی

یافته های این تحقیق چند مفهوم عملی را برای سازمان ها پیشنهاد می دهند. تیم های مجازی به این سازمان ها اجازه می دهند تا در محیط پیچیده و جهانی فعلی خود از مزایای رقابتی بهره مند شوند؛ بنابراین، طراحی استراتژی هایی که بتوانند کارآمد بودن و تاثیرگذاری اعضای تیم را افزایش دهند، چالشی مهم برای سازمان های کنونی است.

با اتخاذ یک رویکرد عملی، بازخورد تیمی که با واکنش افراد تیم همراه باشد، یادگیری تیمی در محیط های مجازی که میزان اعتماد تیمی در آن بالا باشد را افزایش می دهد. مدیران سازمان ها باید از استراتژی هایی استفاده نمایند که می توانند درباره پیشرفت و تکامل وظایف و ماموریت گزارش تهیه کنند. با به کارگیری این استراتژی ها می توان بازخورد ها را به تیم هایی که در محیط های مجازی فعالیت می کنند، ارائه داد.

تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)

11364-IranArze     11364-IranArze1

محصولات مشابه