ترجمه مقاله تقویت مدل نوآوری باز با استفاده از پارک های علم و فناوری – نشریه الزویر

عنوان فارسی: | تقویت مدل نوآوری باز با استفاده از پارک های علم و فناوری |
عنوان انگلیسی: | Strengthening of Open Innovation Model: using startups and technology parks |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 17 |
سال انتشار : 2015 | نشریه : الزویر - Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 6791 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 1.31Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت تکنولوژی، نوآوری تکنولوژی، مدیریت کسب و کار، مدیریت استراتژیک، استراتژی های توسعه صنعتی و مدیریت کیفیت و بهره وری |
مجله: IFAC-PapersOnLine |
دانشگاه: مرکز آموزش فنی پائولا سوزا، سائو پائولو، برزیل |
کلمات کلیدی: نوآوری باز، استارت (شرکتهای نوظهور)، نوآوری ازهمگسیخته (نوآوری متنوع)، استراتژی محصول، بهره وری، سیستمهای تولید، نوآوری |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
چکیده
مقدمه
نوآوری باز
شرکتهایی با فناوری کوچک
روششناسی
نتایج و بحث
نتیجهگیری
Abstract
The R&D center of a Chinese multinational subsidized in Brazil has been making open innovation a synonym for its strategy based on partnerships with other companies, universities, and research institutes in Brazil. Still thinking how to strengthen its open innovation model the company seeks for new forms of partnerships to create an ecosystem for generating disruptive innovation. The R&D center can be a bridge to attract startups companies and develop a business model that can generate disruptive innovations for the multinational products. This paper studies how this open innovation strategy can benefit from a partnership with startup.
چکیده:
مرکز تحقیق و توسعه حمایتی چندملیتی چینی در برزیل نوآوری باز را پایهگذاری کرده و نقطهی عطفی برای استراتژیهای خویش بر اساس مشارکت و تعاون با دیگر شرکتها، دانشگاهها و سایر موسسهها و نهادهای پژوهشی در برزیل به شمار میرود. هنوز تفکر مبنی بر چگونگی تقویت و بهبود بخشی مدل نوآوری باز در جریان بوده و شرکت در جستجوی شکل و گونه جدیدی از شراکت بهمنظور ایجاد یک اِکوسیستم(زیستبوم) برای خلق نوآوری در هم گسیخته میباشد. مرکز تحقیق و توسعه میتواند به عنوانی پُلی تلقی شود که شرکتهای نوظهور و تازه بنیانگذاری شده را جذب کرده و درعینحال یک مدل تجاری(کسبوکار) را توسعه دهد که میتواند نوآوریهای در هم گسیخته را برای محصولات چندملیتی به ارمغان بیاورد. این پژوهش به بررسی چگونگی سودمندی این استراتژی نوآوری باز از طریق ایجاد مشارکت با یک شرکت نوپا میپردازد.