منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله بین المللی شدن استراتژیک از طریق نوآوری های برنامه های آموزشی و مشارکت سهام - نشریه امرالد

ترجمه مقاله بین المللی شدن استراتژیک از طریق نوآوری های برنامه های آموزشی و مشارکت سهام - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بین المللی شدن استراتژیک از طریق نوآوری های برنامه های آموزشی و مشارکت سهام
عنوان انگلیسی
Strategic internationalization through curriculum innovations and stakeholder engagement
صفحات مقاله فارسی
26
صفحات مقاله انگلیسی
28
سال انتشار
2018
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
Master Journal List
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
1.241 در سال 2020
شاخص H_index مجله
9 در سال 2021
شاخص SJR مجله
0.304 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
2046-469X
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q3 در سال 2020
کد محصول
11446
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
ضمیمه
دارد اما ترجمه نشده است ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
دارد ✓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت
مجله
مجله آموزش بین المللی در تجارت - Journal of International Education in Business
دانشگاه
گروه مدیریت استراتژیک، دانشکده تجارت و مدیریت فاکس، دانشگاه تمپل، فیلادلفیا، پنسیلوانیا، ایالات متحده آمریکا
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1108/JIEB-04-2017-0015
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده

مقدمه

بررسی مطالب

جهانی شدن و دردسرهای رو به رشد آن در زمینۀ تحصیلات بالاتر

جهانی سازی در مقابل بین‌المللی شدن: یک اشتباه رایج

تغییر انتظارات سهامداران

نیازها و انتظارات مشتریان

طراحی، روش‌شناسی، رویکرد

طراحی پژوهش

جمع آوری داده ها و شرح پرونده

دانشگاه تمپل

دانشکدۀ تجارت فاکس

برنامۀ IB فاکس

تحلیل داده

محدودیت‌های پژوهش

یافته‌های پژوهش و مباحث

پارامترهای اصلی بین‌المللی سازی استراتژیک

عناصر ثبت نام IB

توصیفات دانشجویان (برداشت‌های صریح)

سال تحصیلی 2016-2017

توصیفات مشتری/کارمند (لفظ به لفظ)

بحث

مفهوم عملی

پیامدهای اجتماعی

اصالت، ارزش

نتیجه

تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
11446-IranArze    11446-IranArze1
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose Anti-globalization and protectionism movements have transformed strategic internationalization, international business (IB) student engagement and enrollment growth into very complex endeavors. Whereas the literature is rather scarce on solutions, this paper aims to offer some best practices at a highly ranked IB program that can be very useful to business school leaders.

Design/methodology/approach Descriptive case study of the Fox IB program (Temple University, USA) is based on an inductive approach and the Quality Function Deployment framework to design and internationalize the curriculum. Findings Listening to the voice of the customers through student and employer testimonials, the author found the elements that make an IB program and curriculum successful. Even senior students who are “between opportunities” feel that the new IB curriculum have prepared them well for their career.

Research limitations/implications While the case study methodology is well-suited to understand strategies and processes, this research has natural limitations in terms of generalizability.

Practical implications Academic Directors and business school leaders can use these best practices to innovate, engage their stakeholders and grow enrollments. By increasing job placement opportunities and enrollments, they create a virtuous cycle of success and can obtain additional resources for their program. Social implications The value of management education to society is almost incalculable. IB is an integrative management discipline that is instrumental to the success of the global economy and society.

Originality/value The best practices of the highly ranked Fox IB program and the 21 student and employer testimonials in this case study have never been shared before.

Introduction

Globalization has become the enemy. This provocative statement is demonstrated by antiglobalization movements that have manifested themselves through the surprise 2015 Brexit vote and the 2016 US presidential election. Rooted in international trade, globalization goes back 25,000 years (Contractor, 2012) and should be well-understood and accepted. However, experts around the world have been wrong about this assumption and completely caught by surprise. How can business school leaders increase job placement and enrollments of international business students amidst anti-globalization movements?

Conclusion

Uncertainty is becoming the New Normal. Recent anti-globalization and protectionism movements around the world have not only surprised experts, but also increased the anxiety levels of business school leaders who focus on internationalization and IB education. This paper describes the best practices at a highly-ranked IB program that lead to increased IB enrollments through the lens of an embedded qualitative researcher. We contribute to the field of international education by recommending a new strategic approach to internationalization that leverages curriculum innovation using Quality Function Deployment and stakeholder engagement to help close a gap in the literature.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

هدف: جنبش‌های ضد جهانی‌شدن و محافظتی، بین‌المللی شدن استراتژیک، مشارکت دانشجویان تجارت بین‌المللی (IB) و رشد ثبت نام را به سعی و تلاش پیچیده‌ای تبدیل کرده است. در حالی که مقالات مرتبط با این موضوع راه حل‌های کمی ارائه داده‌اند، این مقاله چندتا از بهترین تمرین‌های سطح بالای تجارت بین‌المللی (IB) را پیشنهاد می‌دهد که می‌تواند برای استادان تجارت در موسسات آموزشی بسیار مفید باشد.

طراحی/روش‌شناسی/رویکرد: مسئلۀ توصیفی مورد مطالعه از تجارت بین‌المللی (IB) فاکس (دانشگاه تمپل، ایالات متحده آمریکا) براساس چارچوب رویکرد قیاسی و توسعۀ عملکرد کیفیت (QFD) برای طراحی و بین‌المللی کردن برنامه‌های آموزشی است.

یافته‌ها: با گوش دادن به حرف‌های مشتریان از طریق توصیفات دانشجویان و کارمندان، عناصری را یافتیم که برنامه‌های IB و آموزشی را موفق می‌کند. هرچند دانشجویان ارشد که «در میان فرصت‌ها» قرار دارند، احساس می‌کنند که برنامۀ آموزشی جدید IB آنها را به خوبی برای شغلشان آماده کرده است.

قلمرو/مفهوم پژوهش: در حالی که روش مسئلۀ مورد مطالعه به خوبی با استراتژی‌ها و مراحل درک شده مطابقت دارد، این پژوهش از لحاظ عمومی بودن به طور طبیعی محدودیت‌هایی دارد.

مفهوم عملی: مدیران آموزشی و روسای دانشکده‌های تجارت می‌توانند از این تمرینات مفید برای نوآوری و مشارکت سهامداران و رشد ثبت نام استفاده کنند. با ایجاد فرصت‌های شغلی و ثبت نام‌ها، آنها چرخه‌ای از موفقیت به وجود می‌اورند و می‌توانند منابع اضافی برای برنامه‌شان بدست آورند.

مفهوم اجتماعی: ارزش مدیریت آموزش برای جامعه تقریبا غیرقابل اندازه‌گیری است. IB یک سیستم مدیریت هماهنگ و یک‌پارچه است که برای موفقیت اقتصاد جهانی و جامعه سودمند است.

اصالت/ارزش: بهترین تمرینات برنامۀ سطح بالای IB فاکس و 21 نفر دانشجو و کارمند توصیفی در این مسئلۀ مورد مطالعه، هیچ‌گاه قبلا منتشر نشده است.

مقدمه

جهانی شدن تبدیل به یک دشمن شده است. این بیانیۀ تحریک آمیز توسط جنبش‌های ضد جهانی شدن نشان داده شده است که خود را از طریق آرای شگفت‌آور برکیست 2015 و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 نشان دادند. جهانی شدن، با ریشه داشتن در تجارت بین‌المللی، به 25 هزار سال قبل (پیمانکار، 2012) برمیگردد و باید به خوبی درک شود و مورد پذیرش قرار گیرد. هرچند که متخصصان در سرتاسر دنیا در مورد این فرضیه اشتباه می‌کردند و غافلگیر شدند. چگونه روسای دانشکده‌های تجارت می‌توانند فرصت‌های شغلی و ثبت‌نام دانشجویان تجارت بین‌المللی را در میان جنبش‌های ضد جهانی شدن افزایش دهند!

نتیجه

عدم قطعیت در حال تبدیل شدن به یک مسئلۀ عادی است. جنبش‌های ضدجهانی‌سازی و محافظتی اخیر در سراسر دنیا نه تنها متخصصان را غافلگیر کردهاست، بلکه سطح استرس مدیران دانشکده‌های تجارت را که تمرکزشان روی بین‌المللی شدن و آموزش IB است، افزایش داده است. این مقاله بهترین تمرین‌ها در برنامۀ IB سطح بالا را که باعث افزایش ثبت‌نام برای IB از طریق دیدگاه یک محقق کیفی است، ارائه می‌دهد. ما با رشتۀ آموزش بین‌المللی از طریق توصیۀ یک رویکرد جدید به بین‌المللی شدن همکاری می‌کنیم که به برنامه‌های آموزش خلاقانه با استفاده از QFD و مشارکت سهامداران برای برطرف کردن خلا این مبحث نیرو می‌بخشد.


بدون دیدگاه