سوالات استخدامی کارشناس بهداشت محیط با جواب
- مبلغ: ۸۴,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
Consumers abandon their online purchases at an e-commerce website partly due to the lack of information transparency of the website. We identify the antecedents of consumers’ perceived information transparency of an e-commerce website and its effects on consumers’ online purchase intention. We collected data through a scenario-based survey conducted in a laboratory setting. We found that (1) product transparency, vendor transparency, and transaction transparency significantly influence perceived information transparency; (2) perceived information transparency significantly increases consumers’ online purchase intention; and (3) perceived risk partially mediates the effects of perceived information transparency on purchase intention.
مصرف کنندگان به دلیل عدم وجود شفافیت اطلاعات در وب سایت های تجارت الکترونیک، خرید آنلاین خود را رها می کنند. شفافیت اطلاعات مصرف کنندگان را در وب سایت تجارت الکترونیک مشخص کرده و اثرات آن را بر قصد مصرف کنندگان برای خرید آنلاین بررسی می کنیم. داده های این پژوهش را در محیط کتابخانه ای و با استفاده از یک پژوهش مبتنی بر سناریو جمع آوری کردیم. ما دریافتیم که (1) شفافیت محصول، شفافیت فروشنده و شفافیت معامله به صورتی معنادار بر شفافیت اطلاعات تأثیر می گذارند؛ (2) شفافیت اطلاعات درک شده به صورتی معنادار قصد مصرف کنندگان را برای خرید آنلاین افزایش می دهد؛ و (3) ریسک در نظر گرفته شده در میان تأثیر شفافیت اطلاعات بر قصد خرید قرار دارد.