منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله شفافیت اطلاعات دریافتی در تجارت الکترونیک B2C - نشریه الزویر

ترجمه مقاله شفافیت اطلاعات دریافتی در تجارت الکترونیک B2C - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
شفافیت اطلاعات دریافتی در تجارت الکترونیک B2C: یک بررسی تجربی
عنوان انگلیسی
Perceived information transparency in B2C e-commerce: An empirical investigation
صفحات مقاله فارسی
47
صفحات مقاله انگلیسی
52
سال انتشار
2018
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
6.456 در سال 2019
شاخص H_index مجله
142 در سال 2020
شاخص SJR مجله
1.727 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0378-7206
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2019
کد محصول
F1665
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
ضمیمه
دارد اما ترجمه نشده است ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
دارد ✓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، تجارت الکترونیک، مدیریت فناوری اطلاعات، بازاریابی، مدیریت بازرگانی و مدیریت کسب و کار
مجله
اطلاعات و مدیریت - Information & Management
دانشگاه
دانشکده مدیریت، دانشگاه علوم و فناوری چین
کلمات کلیدی
شفافیت اطلاعات، شفافیت محصول، شفافیت فروشنده، شفافیت معامله، ریسک در نظر گرفته شده و قصد خرید
کلمات کلیدی انگلیسی
Information transparency - product transparency - vendor transparency - transaction transparency - perceived risk - and purchase intention
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.im.2018.04.005
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- زمینۀ نظری
2-1 آثار پیشین در ارتباط با شفافیت اطلاعات
2-2 چهارچوب CSLC
2-3 شفافیت ادراکی مشتریان از بافت تجارت الکترونیک B2C
3- توسعه فرضیه ها
3-1 آثار پیشین در ارتباط با شفافیت اطلاعات
3-2 تأثیر مستقیم شفافیت در قصد خرید
3-3 تأثیر غیرمستقیم شفافیت بر قصد خرید با واسطۀ ریسک درک شده
4- روش و چهارچوب
4-1 اندازه گیری
4-2 وب سایت ها، شرکت کنندگان و روش جمع آوری داده
5- تحلیل داده ها و نتایج
5-1 تحلیل داده برای مدل اندازه گیری
5-2 تحلیل داده ها برای مدل ساختاری
6- بحث و مشارکت
6-1 بحث
6-2 محدودیت ها و پیشنهاداتی برای پژوهش های آینده
6-3 مشارکت
ضمیمه الف: آیتم های مربوط به اندازه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Consumers abandon their online purchases at an e-commerce website partly due to the lack of information transparency of the website. We identify the antecedents of consumers’ perceived information transparency of an e-commerce website and its effects on consumers’ online purchase intention. We collected data through a scenario-based survey conducted in a laboratory setting. We found that (1) product transparency, vendor transparency, and transaction transparency significantly influence perceived information transparency; (2) perceived information transparency significantly increases consumers’ online purchase intention; and (3) perceived risk partially mediates the effects of perceived information transparency on purchase intention.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

مصرف کنندگان به دلیل عدم وجود شفافیت اطلاعات در وب سایت های تجارت الکترونیک، خرید آنلاین خود را رها می کنند. شفافیت اطلاعات مصرف کنندگان را در وب سایت تجارت الکترونیک مشخص کرده و اثرات آن را بر قصد مصرف کنندگان برای خرید آنلاین بررسی می کنیم. داده های این پژوهش را در محیط کتابخانه ای و با استفاده از یک پژوهش مبتنی بر سناریو جمع آوری کردیم. ما دریافتیم که (1) شفافیت محصول، شفافیت فروشنده و شفافیت معامله به صورتی معنادار بر شفافیت اطلاعات تأثیر می گذارند؛ (2) شفافیت اطلاعات درک شده به صورتی معنادار قصد مصرف کنندگان را برای خرید آنلاین افزایش می دهد؛ و (3) ریسک در نظر گرفته شده در میان تأثیر شفافیت اطلاعات بر قصد خرید قرار دارد.


بدون دیدگاه