ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
Different mathematical models have been used over the years to examine different problems associated with induction motors. These range from the simple equivalent circuit models to more complex d,q models and abc models which allow the inclusion of various forms of impedance and/or voltage unbalance. This paper presents speed torque characteristics of induction motor which are calculated on the basis of a mathematical model. This technique is in compliance with the IEEE standard test procedure for polyphase induction motors and generators. Induction machines are the major electromechanical conversion devices in industry. There is a mathematical model of induction motor which is designed from the parameters taken from Machine lab. Through this model we can calculate major features of induction motor very easily. This model solves the issue of torque calculation in three phase squirrel cage induction motor of Machine lab. These results checked on a simulink Model for induction motor fed by PWM inverter. The dynamic simulation is done which is an important tool in the validation of the design process of the motor drive systems and also removes resulting error in the prototype construction and testing. The results obtained by Simulink designed model were encouraging when compared to the design made by practical experience.
مدلهای ریاضی مختلفس در سالهای اخیر جهت آزمایش مسائل مختلف مرتبط با موتورهای القایی استفاده شده است. محدوده این مدلها از مدار معادل ساده تا مدلهای پیچده تر d,q و مدلهای abc است که القاء شکلهای مختلفی از امپدانس و/یا عدم توازن ولتاژ را مقدور میسازد. این مقاله مشخصههای گشتاور سرعت در موتور القاییای که بر پایه مدلهای ریاضی محاسبه میشوند را ارائه میکند. این روش مطابق با پروسه تست استاندارد IEEE برای موتورهای القایی و مولدهای چند فاز است. ماشینهای القایی، اصلیترین تجهیزات تبدیل الکترومکانیکی در صنعت هستند. یک مدل ریاضی موتور القایی وجود دارد که از پارامترهای به دست آمده از آزمایشگاه ماشین طراحی شده است. با استفاده از این مدل، میتوانیم ویژگیهای اصلی موتور القایی را به سادگی محاسبه کنیم. این مدل موضوع محاسبه گشتاور را برای موتور القایی قفس سنجابی در آزمایشگاه ماشین حل میکند. این نتایج در یک مدل سیمولینک برای موتور القایی تغذیه شده توسط اینورتر PWM بررسی شده است. همچنین شبیه سازی دینامیکی که یک ابزار مفید در تأیید فرآیند طراحی در سیستمهای راه اندازی موتور بوده و همچنین خطاهای حاصله را در ساختار نمونه اولیه و تست حذف میکند، انجام شده است. نتایج به دست آمده توسط مدل طراحی شده سیمولینک زمانی که با طراحی انجام گرفته توسط آزمایشات تجربی مقایسه میشود، کاملاً مسرّت بخش است.