ترجمه مقاله فرمول ترکیب بازاریابی برای آموزش عالی - نشریه امرالد

ترجمه مقاله فرمول ترکیب بازاریابی برای آموزش عالی - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
فرمول ترکیب بازاریابی برای آموزش عالی: یک تجزیه و تحلیل یکپارچه با به کارگیری فرآیند تحلیلی سلسله مراتبی، تجزیه و تحلیل خوشه ای و تجزیه و تحلیل تناظر
عنوان انگلیسی
Marketing mix formulation for higher education: An integrated analysis employing analytic hierarchy process, cluster analysis and correspondence analysis
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
15
سال انتشار
2004
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
1.529 در سال 2019
شاخص H_index مجله
44 در سال 2020
شاخص SJR مجله
0.412 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0951-354X
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2019
کد محصول
F1748
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت و علوم تربیتی، مدیریت آموزشی، بازاریابی
مجله
مجله بین المللی مدیریت آموزشی - International Journal of Educational Management
دانشگاه
دانشگاه ملی چیاییشهر چیایی، تایوان
کلمات کلیدی
بازاریابی، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی، استراتژی تجزیه و تحلیل خوشه ای، آموزش عالی، تایوان
کلمات کلیدی انگلیسی
Marketing - Analytical hierarchy process - Cluster analysis strategy - Higher education - Taiwan
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1108/09513540810875662
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
بازاریابی استراتژیک
فرآیند تحلیلی سلسله مراتبی
تجزیه و تحلیل خوشه ای
تجزیه و تحلیل تناظر
فرموله نمودن ترکیب استراتژی برای NCYU
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to examine how a graduate institute at National Chiayi University (NCYU), by using a model that integrates analytic hierarchy process, cluster analysis and correspondence analysis, can develop effective marketing strategies.

Design/methodology/approach – This is primarily a quantitative study aimed at developing a marketing mix for a graduate institute at NCYU in Taiwan. A survey using stratified random sampling was conducted, with 14 universities from four different areas in Taiwan randomly selected for the study. Two questionnaires were conducted: a Likert’s five-scale questionnaire regarding school images and an analytic hierarchy process (AHP) questionnaire regarding school selection factors were administered to 640 undergraduate students. Of the total number of questionnaires, 602 (94 percent) valid school image questionnaires and 570 (89 percent) valid school selection factors questionnaires were used.

Findings – The results of AHP revealed that the five most important factors for students’ school selection were: employability, curriculum, academic reputation, faculty, and research environment. The results of clustering analysis identified five student groups for market segmentation, and they are the Prominence group, the Less aware group, the Pragmatic group, the Austerity group, and the Fastidious group. Finally, the results of correspondence analysis suggested that students of the Pragmatic Group are more likely to be attracted by NCYU, and also, students perceived NCYU to be strongly associated with lower tuition, fewer entrance-exam subjects, lower entrance-exam pass rates, and easier graduation requirements.

Research limitations/implications – It would be better to conduct a factor analysis before using AHP.

Practical implications – Particularly, NCYU should establish new curricula relevant to internationalization, develop curricula in school finance and educational economics, and form study groups to enhance graduating student employment opportunities. Generally, higher educational institutions may adopt the research model developed in this study to develop their marketing mix for better results.

Originality/value – This paper documents research that was the first to integrate AHP, cluster analysis, and correspondence analysis in developing a marketing mix for higher educational institutions.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف - هدف از این مقاله, بررسی چگونگی توسعه استراتژی های بازاریابی موثر یک موسسه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه Chiayi ملی (NCYU)، با استفاده از یک مدل است که فرآیند تحلیل سلسله مراتبی، تجزیه و تحلیل خوشه ای و تجزیه و تحلیل تناظر را ادغام می نماید.
طرح / روش شناسی / رویکرد - این مقاله در درجه اول یک مطالعه کمی با هدف توسعه ترکیب بازاریابی برای یک موسسه تحصیلات تکمیلی در NCYU در تایوان است. یک بررسی با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه بندی شده، با 14 دانشگاه از چهار منطقه مختلف در تایوان به صورت تصادفی ساده انتخاب شده انجام شد. دو پرسشنامه انجام شد: پرسشنامه لیکرت با مقیاس پنج در مورد تصاویر مدرسه و یک پرسشنامه فرایند سلسله مراتبی تحلیلی (AHP) در مورد عوامل انتخاب مدرسه با توجه به 640 دانشجو در مقطع کارشناسی اجرا شدند. از تعداد کل پرسشنامه ها، 602 (94 درصد), پرسشنامه های معتبر تصویر مدرسه و 570 (89 درصد) پرسشنامه های عوامل انتخاب مدرسه معتبر استفاده شدند.
یافته ها - نتایج AHP نشان داد که پنج عامل مهم برای انتخاب دانش آموزان در مدارس عبارت بودند از: استخدام، برنامه درسی، شهرت آکادمیک، دانشکده، محیط زیست و پژوهش. نتایج تجزیه و تحلیل خوشه ای, پنج گروه دانشجویی را برای تقسیم بندی بازار مشخص نمودند و آنها گروه برجسته، گروه کمتر آگاه، گروه عملگرا، گروه ریاضت، و گروه سخت گیر می باشند. در نهایت، نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل تناظر پیشنهاد نمود که دانش آموزان گروه عملگرا به احتمال بیشتر توسط NCYU جذب می شوند، و همچنین، دانش آموزان, NCYU را به شدت مرتبط با شهریه پایین تر، افراد آزمون-ورودیکمتر ، نرخ پاس آزمون-ورودی کمتر ، و الزامات فارغ التحصیلی آسان تر تصور نمودند.
محدودیتهای / مفاهیم تحقیق - انجام تجزیه و تحلیل عوامل قبل از استفاده از AHP بهتر است.
مفاهیم عملی - به خصوص، NCYU باید برنامه های درسی جدید مربوط به بین المللی را ایجاد کند، برنامه های درسی در امور مالی مدرسه و اقتصاد آموزش و پرورش را توسعه دهد و گروه های مطالعه را به منظور افزایش فرصت های شغلی فارغ التحصیلی دانش آموزان تشکیل دهد. به طور کلی، موسسات آموزش عالی می توانند مدل پژوهش توسعه یافته در این مطالعه را به منظور ترکیب بازاریابی خود در نتایج بهتر اتخاذ کنند.
اصالت / ارزش - این مقاله, پژوهشی را مستندسازی می کند که برای اولین بار به ادغام AHP، تجزیه و تحلیل خوشه ای، و تجزیه و تحلیل تناظر در توسعه یک ترکیب بازاریابی برای موسسات آموزش عالی پرداخت.

بدون دیدگاه