دانلود ترجمه مقاله ادراک مدیران از معرفی سایت های شبکه اجتماعی - مجله امرالد

دانلود ترجمه مقاله ادراک مدیران از معرفی سایت های شبکه اجتماعی - مجله امرالد
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ادراک مدیران از معرفی سایت های شبکه اجتماعی به عنوان یک ابزار مدیریت دانش در آموزش عالی یک مطالعه موردی
عنوان انگلیسی
Management perception of introducing social networking sites as a knowledge management tool in higher education: A case study
صفحات مقاله فارسی
24
صفحات مقاله انگلیسی
17
سال انتشار
2011
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4552
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت دانش، مدیریت دولتی، مدیریت منابع اطلاعاتی و مدیریت تحول
مجله
مجله فناوری و آموزش چند فرهنگی (Multicultural Education & Technology Journal)
دانشگاه
دانشکده کسب و کار پلیموت، انگلستان
کلمات کلیدی
شبکه های اجتماعی، مدیریت دانش،آموزش عالی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ استفاده از دانش
۲ ۱ ابزار های مدیریت دانش
۳ سرعت پذیرش سایت ها
۳ ۱ انگیزه برای استفاده از سایت های شبکه های اجتماعی به عنوان ابزار مدیریت دانش
۳ ۲ موانع استفاده از سایت های شبکه های اجتماعی
۳ ۲ ۱ فناوری
۳ ۲ ۲ ارزش ادراک شده استفاده
۳ ۲ ۳ حریم خصوصی و اعتماد
۳ ۲ ۴ عدم مالکیت
۳ ۲ ۵ روابط
۴ روش
۴ ۱ رویکرد مطالعه موردی
۴ ۲ مصاحبه ها
۵ تحلیل داده
۶ مطالعه موردی در یک دانشگاه انگلیس
۷ نتایج یافته ها
۷ ۱ راهبرد مدیریت دانش
۷ ۲ استفاده و پذیرش سایت های شبکه های اجتماعی برای اهداف مدیریت دانش
۷ ۳ مزایای استفاده از سایت های شبکه های اجتماعی به عنوان ابزار مدیریت دانش
۸ بحث یافته ها
۹ نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to present a study of the understanding and usage of social networking sites (SNS) as a knowledge management (KM) tool in knowledge-intensive enterprises.

Design/methodology/approach – In terms of research approach, the study has taken an interpretitivist framework, using a higher education (HE) institution as the case-study, which is characterised by the need to generate process, share and use knowledge on a daily basis in order to remain competitive. The case study was analysed using qualitative research methodology, composed of interviews and utilised narrative analysis as a means of data analysis, thus deriving a characterisation of understandings, perceptions and acceptance of SNS as a KM tool.

Findings – The study provides evidence that even in HE, where it is generally acknowledged that there is a need to adequately capture, store, share and disseminate knowledge, as this can lead to greater innovation, creativity and productivity, participants were suspicious of the nature of the technology and the fact that it could intertwine their professional and social life. As a result, they were not prepared to invest the relatively high effort required in employing SNS as aKMtool as they also have difficulty in establishing the added value. Consequently, in order to employ SNS for KM purposes cultural, behavioural and organisational issues need to be tackled before even considering technical issues.

Originality/value – The paper provides an insight into KM and social networking in HE. This also highlights issue for international HE.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف- هدف این مقاله، بررسی مطالعه درک و استفاده از سایت های شبکه های اجتماعی به عنوان ابزار مدیریت دانش در شرکت های دانش محور است.
طرح/روش/رویکرد- از حیث رویکرد تحقیق، این مطالعه یک چارچوب ساختار گرا را با استفاده از موسسه آموزش عالی به عنوان مطالعه موردی اتخاذ کرده است که از ویژگی های این موسسه لزوم تولید، پردازش، به اشتراک گذاری و استفاده از دانش به صورت روزانه برای حفظ قدرت رقابتی می باشد. مطالعه موردی با استفاده از روش تحقیق کیفی تحلیل شد که متشکل از تحلیل مصاحبه بوده و از تحلیل روایی به عنوان ابزار تحلیل داده ها استفاده کرده و به این ترتیب اطلاعات مربوط به درک، ادراک ها و پذیرشSNS به عنوان ابزار KM را استخراج می کند.
یافته ها: این مطالعه شواهدی را مبنی بر این ارایه می کند که حتی در HE، که در آن به طور کلی اذعان می شود کسب، ذخیره، اشتراک و انتشار کافی دانش لازم است زیرا که می تواند منجر به نوآوری، خلاقیت و بازدهی بیشتر شود، شرکت کنندگان در مورد ماهیت فناوری تردید داشتند و این می تواند زندگی حرفه ای و اجتماعی آن ها را به هم بریزد. در نتیجه آن ها برای سرمایه گذاری و تلاش نسبتا زیاد در بکار گیری SNS به عنوان ابزار KM آماده نبودند زیرا در ایجاد ارزش افزوده مشکل داشتند. در نتیجه، به منظور استفاده از SNS برای اهداف مدیریت دانش، مسائل فرهنگی، رفتاری و سازمانی باید قبل از در نظر گرفتن مسائل فنی رسیدگی شوند.
اصلیت/ارزش: این مقاله اطلاعاتی را در خصوص مدیریت دانش و شبکه سازی اجتماعی در HE ارایه می دهد. هم چنین مسائلی را برای HE بین المللی برجسته می کند.

بدون دیدگاه