تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله مذاکرات تجاری بین المللی در یک دنیای جهانی

عنوان فارسی: مذاکرات تجاری بین المللی در یک دنيای جهانی: تاملاتی در سهم و آینده یک حوزه (فرعی)
عنوان انگلیسی: International Business Negotiation in a Globalizing World: Reflections on the Contributions and Future of a (Sub) Field
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 30 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 26
سال انتشار : 2006 فرمت مقاله انگلیسی : PDF
فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده کد محصول : 8364
محتوای فایل : zip حجم فایل : 549.72Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت بازرگانی، بازرگانی بین الملل و مدیریت کسب و کار
مجله: مذاکرات بین المللی - International Negotiation
دانشگاه: دانشکده تجارت شولیک، دانشگاه یورک، تورنتو، انتاریو کانادا
کلمات کلیدی: کسب و کاربین المللی، مذاکره، روابط بین الملل، فرهنگ
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

پديده

زمینه متغیر

تحقیقات موجود: یک خلاصه

پارادایم کلان استراتژیک

روابط بین المللی تجارت- دولت

روابط بين شركت ها

پارادایم خُرد رفتاری

مطالعات مقایسه ای

پژوهش های ميان فرهنگی

سنجش پژوهش هاي موجود

كمك به پژوهش های مذاکرات بین المللی

طبیعت تحقیقات روابط بین المللی

ارزش افزوده تجارت بين المللي

کمک به شيوه

پژوهش های آینده

موضوعات

روش ها و اطلاعات

دیدگاه ها

نتیجه گيری

نمونه متن انگلیسی

Abstract.

Research on international business negotiation has been underway for 35 years. It has developed within two major paradigms: the macro-strategic, which focuses on organizational wholes, and the micro-behavioral, which focuses on individuals. The former further divides into business-government relations and interfirm relationship streams, while the latter branches into comparative and intercultural studies. While this article summarizes these bodies of literature, its main purpose is to offer a critique of this research, consider its contribution to practice and to the field of international negotiation, and stimulate ideas for future research.

نمونه متن ترجمه

چکیده

قریب به 35 است که تحقیقات مربوط به مذاکرات تجاری بین المللی جریان دارد. این مذاکرات در دو پارادایم عمده توسعه یافته است: کلان استراتژی که برکل سازمان متمرکز است وخُرد رفتاری که بر افراد تمرکز دارد. پارادایم اول به دو بخش روابط تجاری-دولتی و جریان های رابطه بین شرکت ها تقسیم بندی می شود در حالی که پارادایم دوم از شاخه های مطالعات تطبیقی و میان فرهنگی تشکیل شده است. اگرچه مقاله حاضر این بخش های ادبیات را به طور خلاصه بیان می کند، هدف اصلی آن ارائه نقدی از این پژوهش، در نظر گرفتن سهم آن در عمل و زمینه مذاکره های بین المللی و ترغیب اندیشه ها برای تحقیقات آتی است.