ترجمه مقاله نوآوری پیوندی و مدیریت پروژه تولیدی در صنعت اتومبیل - نشریه الزویر

ترجمه مقاله نوآوری پیوندی و مدیریت پروژه تولیدی در صنعت اتومبیل - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
نوآوری پیوندی و مدیریت پروژه های تولیدی: یک تحلیل مقایسه ای در صنعت اتومبیل
عنوان انگلیسی
Crossing innovation and product projects management: A comparative analysis in the automotive industry
صفحات مقاله فارسی
21
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2009
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5663
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت پرژه، مدیریت صنعتی، مدیریت تکنولوژی، نوآوری تکنولوژی، استراتژی های توسعه صنعتی، مدیریت اجرایی و مدیریت عملکرد
مجله
مجله بین المللی مدیریت پروژه
دانشگاه
مرکز تحقیقات مدیریت، اکول پلی تکنیک، فرانسه
کلمات کلیدی
یادگیری سازمانی، مجموعه پروژه های محصول جدید، مدیریت نوآوری، صنعت اتومبیل، تحلیل مقایسه ای
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- انگیزه تحقیق: چالش جدید برای اثر متقابل پروژه های محصول و نوآوری
2-1- موقعیت استراتژیک فعلی : نوسازی محصولات بطور مکررتر هنگام افزودن ویژگی های نوآوری اساسی تر
2-2- مجاز کردن و عادی کردن فعالیت های توسعه محصول در دهه 1990
3- چارچوب نظری و روش شناسی
3-1- سؤالات تحقیق
3-2- نمونه نوآوری
3-3- طرح اثر متقابل مخصوص / ویژگی با مفهوم مدیریت دوره عمر (ILCM)
3-4- برآورد عملکرد مدیریت نوآوری
3-5- تیم تحقیق، جمع آوری داده ها و پیشرفت
4- مدیریت دوره عمر نوآوری: پنج بررسی موردی
4-1- دوره عمر Access در A- OEM و OEM-B
4-1-1- دوره عمر Access در A- OEM
4-1-2- دوره ی عمر ACCESS در OEM-B
4-2- سه ویژگی نوآورانه در OEM-C
4-2-1- دوره عمر WINDSCREEN در OEM-C
4-2-2- دوره عمر SEATS واحدی در OEM-C
4-2-3- دوره عمر TRUNK در OEM-C
5- یافته های از موارد
5-1- نوآوری به عنوان یک اثر متقابل
5-2- حدهای استعاره در دسترس و نقش کلیدی پروژه های پیشگام در ILCM
5-3- مدیریت در حوزه عمر نوآوری اروپا و آمریکا
5-4- به سمت مقایسه استراتژی های نوآوری
6- نتیجه گیری و تحقیق آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
1. Introduction

Projectification and platform approaches have been two main transformation trends for industrial firms in the 1990s and at the beginning of the 2000s. For those firms, innovation management no longer deals with introducing radically and totally new products, but more likely with applying innovative features within a stream of new products and platforms. This implies management of the interplay between the maturation of innovative features and the regular stream of development projects based on existing competencies. This paper proposes an analytical framework for a systematic comparison on innovation-product interplay management, and presents several early results based on data collected in the automotive industry. This sector provides an interesting empirical opportunity to study this question, since it faces a dramatic increase in the pace of launch both of new products and of innovative features. We first present the empirical drivers of this research, set up the research question, regarding the important literature on project-led organisation and learning. We then settle the theoretical framework and methodology for analyzing the innovation/product interplay. In the third part we present five case studies, resulting from data collected in European and Asian carmakers. We finally present several lessons learnt from the comparison of these five cases.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
1- مقدمه
رویکردهای طراحی و پلات فورم دو روند تغییر شکل مهم برای شرکت های صنعتی در دهه 1990 و آغاز دهه 2000 بوده اند. برای آن شرکت ها، مدیریت نوآوری اصلاً به معرفی محصولات کلاً و اساساً جدید نمی پردازد بلکه به احتمال بیشتری به کاربرد ویژگی های نوآورانه درون یک جریان از محصولات و پلات فورم های جدید می پردازد. این به معنای مدیریت اثر متقابل بین بلوغ ویژگی های نوآورانه و جریان منظمی از پروژه های توسعه براساس شایستگی های موجود است.
این مقاله یک چارچوب تحلیلی را برای یک مقایسه نظامند درباره مدیریت اثر متقابل نوآوری – محصول پیشنهاد می کند و چند نتیجه اولیه را براساس داده های جمع آوری شده در صنعت اتومبیل ارایه می کند. این بخش فرصت تجربی جالبی را برای مطالعه ی این سوال فراهم می سازد چون آن با یک افزایش چشمگیر در سرعت شروع کار هم محصولات جدید و هم ویژگی های نوآورانه روبروست .
ما ابتدا محرک های تجربی این تحقیق را ارایه می کنیم، سوال تحقیق را در خصوص مقالات موضوعی مهم درباره ی سازماندهی و یادگیری هدایت شده توسط پروژه ارایه می کنیم. سپس ما چارچوب نظری و روش شناسی را برای تجزیه و تحلیل اثر متقابل نوآوری / محصول معین می کنیم. در بخش سوم ما پنج بررسی موردی را ارایه می کنیم که از داده های جمع آوری شده در اتومبیل سازان اروپایی و آسیایی ناشی می شوند. ما سرانجام چند درس فراگرفته شده از مقایسه این پنج مورد را ارایه می کنیم.

بدون دیدگاه