ترجمه مقاله راهبردهای پیاده سازی فن آوری اطلاعات در شرکت های تولیدی - نشریه امرالد

ترجمه مقاله راهبردهای پیاده سازی فن آوری اطلاعات در شرکت های تولیدی - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
راهبردهای پیاده سازی فن آوری اطلاعات در شرکت های تولیدی: رویکرد همسویی راهبردی
عنوان انگلیسی
Information technology implementation strategies for manufacturing organizations: A strategic alignment approach
صفحات مقاله فارسی
30
صفحات مقاله انگلیسی
26
سال انتشار
1996
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
6.826 در سال 2019
شاخص H_index مجله
129 در سال 2020
شاخص SJR مجله
2.187 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0144-3577
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2019
کد محصول
10954
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت صنعتی، مدیریت کسب و کار، مدیریت استراتژیک
مجله
مجله بین المللی مدیریت عملیات و تولید - International Journal of Operations & Production Management
دانشگاه
دانشگاه ملی سان یات سن، تایوان، جمهوری چین
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1108/01443579610119171
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
مقدمه
مدیریت راهبردی فن‌آوری اطلاعات
راهبرد تولید
راهبرد فن‌آوری اطلاعات و پیاده‌سازی آن
مدل همسویی راهبردی
نتیجه‌گیری
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)

10954 IranArze     10954 IranArze1     10954 IranArze2

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Introduction

A major bicycle manufacturer establishes an automated warehouse for incoming components. Robots glide up and down the high-rise bays, selecting bins of components under computer control; the bins are passed on to a conveyor system; they move around on a path determined by barcode scanners that identify each bin and route it to a stock picker. The stock picker removes items for despatch to the factory floor as instructed by a computer workstation. An automated guided vehicle rolls off to the factory along a track painted on the floor.

Establishing such a system would cost several millions of dollars. However, the expected efficiency of this system has not yet been observed as a result of difficulties encountered with the quality insurance programme for incoming components, and bottlenecks in the successive operations. A manually operated inventory system might do as well or even better.

Conclusion

A strategic alignment model has been developed in this study for a manufacturing information system that specifically addresses the requirements of leveraging the emerging developments in information technologies. This model is based on the requirement to achieve alignment across structural and infrastructural domains as well as functional integration across manufacturing and IT areas. This model provides an evolutionary process with four different stages which leads towards the goal of a world-class manufacturer. From a research perspective, this model can be used to describe and categorize the emerging examples of exploiting IT as a lever for BPR. From a management decision-making perspective, this model serves the purpose of identifying the different alternatives to leverage IT for BPR.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
مقدمه
یکی از تولیدکنندگان عمده دوچرخه، برای قطعاتی که وارد کارخانه می‌شود یک انبار خودکارسازی شده ایجاد نموده است. ربات‌ها بالا و پائین می‌روند و قطعات را بر اساس کنترل کامپیوتری انتخاب می‌کنند؛ سپس قطعات به یک نوار نقاله منتقل می‌شوند و با استفاده از بارکد اسکنر به مسیر تعیین شده برای آن‌ها هدایت می‌شوند. سپس هر یک از این قطعات بوسیله یک سیستم کامپیوتری به کارگاه مخصوص برای تولید ارسال می‌شوند. یک خودروی هدایت شده خودکار یک نوار رنگی را دنبال می‌کند تا بسته‌ها را به کارگاه برساند.
تاسیس و راه‌اندازی چنین سیستمی چندین میلیون دلار هزینه در بر خواهد داشت. با این حال، کارایی مورد انتظار این سیستم به دلیل مشکلات برنامه‌های اطمينان از کيفيت قطعات وارده و همچنین وجود گلوگاه‌ها در عملیات‌های متوالی مورد بررسی قرار نگرفته است. یک سیستم کنترل موجودی که به شکل دستی انجام می‌شود، می‌تواند به همین کیفیت یا حتی با کیفیت بهتر عمل نماید.
نتیجه‌گیری
در این مطالعه، یک مدل همسویی راهبردی برای سیستم اطلاعاتی تولید ارائه شده است که مشخصا نیازمندی‌های استفاده از ظرفیت‌های در حال ظهور در فن‌آوری اطلاعات را مخاطب قرار می‌دهد. این مدل بر مبنای نیاز به دستیابی به همسویی در حوزه‌های ساختاری و زیرساختی، و همچنین یکپارچگی کارکردی میان حوزه‌های تولیدی و مبتنی بر فن‌آوری اطلاعات است. این مدل، فرآیندی متحول‌کننده را مطرح می‌کند که چهار مرحله دارد و جهت حرکت آن به سمت تبدیل شدن به یک تولیدکننده در تراز جهانی است. از دیدگاه پژوهشی، می‌توان از این مدل برای توصیف و طبقه‌بندی شرکت‌هایی استفاده نمود که از فن‌آوری اطلاعات به عنوان یک اهرم برای برنامه‌ریزی برای مواد مورد نیاز بهره‌برداری می‌کنند. از دیدگاه تصمیم‌گیری مدیریتی، این مدل شناسایی گزینه‌های تصمیم‌گیری مختلف برای استفاده از ظرفیت فن‌آوری اطلاعات برای برنامه‌ریزی برای مواد مورد نیاز را ممکن می‌کند.

بدون دیدگاه