ترجمه مقاله شناسایی بالاترین سطح عملکرد کاربر سیستم های اطلاعاتی با استفاده از داده کاوی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله شناسایی بالاترین سطح عملکرد کاربر سیستم های اطلاعاتی با استفاده از داده کاوی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بررسی مجدد عملکرد کاربر سیستم های اطلاعاتی: استفاده از داده کاوی برای شناسایی آن دسته از ویژگی های IS که زمینه ساز بالاترین سطح عملکرد کاربر می شود
عنوان انگلیسی
Re-examining information systems user performance: Using data mining to identify properties of IS that lead to highest levels of user performance
صفحات مقاله فارسی
17
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2011
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4742
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی صنایع و مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
داده کاوی، مدیریت کسب و کار، مدیریت فناوری اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
مجله
سیستم های خبره و کاربردهای آن
دانشگاه
موسسه تحقیقاتی سیستم های اطلاعات، دانشکده کسب و کار، دانشگاه ویرجینیا، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
داده کاوی، درخت تصمیم، سیستم های اطلاعاتی، عملکرد کاربر نهایی
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- مرور تحقیقات مرتبط
2-1) تناسب وظیفه- تکنولوژی
2-2) رضایت کاربر و عملکرد
3- مروری بر استقرای درخت تصمیم
4- روش تحقیق
5- جمع آوری و تحلیل داده ها
5-1) جمع آوری داده ها
5-2) تحلیل اکتشافی داده ها
5-2-1) قواعد مرتبط با عملکرد بالای کاربر نهایی
5-2-3) ایجاد و تحلیل فرضیات
5-2-4) قیاس مدل
6- کمک ها به تئوری و عمل
6-1) کمک به مجموعه دانش در مورد خصوصیات IS و عملکرد کاربر
6-2) کمک به عمل مدیریت سیستم های اطلاعاتی
6-3) کمک به متدولوژی تحقیق IS
7 - نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
abstract

As competitive pressures increase, managers try to realize every bit of productivity from people, business processes and new information technologies (IT). This leads one to ask, how can managers configure information systems to achieve higher levels of performance from end users? In this regard, managers continually seek advice on how to meet the promises and expectations of continued increases in productivity through the use of IT. However, results from research on how to achieve higher performance through the use of IT in organizations has been mixed. Consequently, it has been difficult for IS researchers to give managers any advice on investing in specific aspects of IS that would lead to the highest performance possible. We focus on this question in this research. We use a data mining approach to tease out information about specific characteristics of IS that managers can manipulate to achieve desired outcomes with regards to individual performance. Our findings offer both researchers and managers significant new knowledge that can make a difference to IT user performance research theory and the practice of user performance management. Further, our research method offers a novel approach to linking theory and practice in IS research, a problem that is of great concern to many IS researchers. The approach is generalized and can be implemented by academic or industry researchers who are interested in generating hypotheses from data for the purpose of theoretical or applied research.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
زمانی که فشارهای رقابتی افزایش می یابد ، مدیران تلاش می کنند تا هر میزانی از بهره وری افراد ، فرایندها و فناوری های اطلاعات جدید (IT) را درک کنند.این موضوع منجر به این سوال می شود که مدیران چگونه می توانند سیستم های اطلاعاتی را برای دستیابی به سطوح بالاتر عملکرد از سوی کاربران نهایی ، پیکربندی کنند؟ در این خصوص ، مدیران به طور پیوسته به دنبال توصیه ای در مورد چگونگی مواجهه با وعده ها و انتظارات افزایش مستمر بهره وری از طریق استفاده از IT می گردند. هر چند نتایج تحقیق در مورد چگونگی دستیابی به عملکرد بالاتر از طریق استفاده از IT در سازمان آمیخته شده است. در نتیجه ، ارائه توصیه به مدیران در مورد سرمایه گذاری در جنبه های خاص IS که منجر به عملکرد بالاتر می شود ، برای محققان IS دشوار شده است. ما در این تحقیق بر روی این سوال تمرکز می کنیم. ما از روش داده کاوی برای کشف اطلاعاتی درباره ویژگی های خاص IS که مدیران می توانند برای دستیابی به خروجی های دلخواه مربوط به عملکرد فردی آن را دستکاری کنند ، استفاده می کنیم. یافته های ما دانش جدید مهمی رابه محققان و مدیران ارائه می کند که می تواند در مقایسه با تئوری تحقیق عملکرد کاربر IT و عمل مدیریت عملکرد کاربر، تفاوتی ایجاد کند. علاوه بر این، روش تحقیق ما روشی جدید برای مرتبط کردن تئوری و عمل در تحقیق IS ارائه می کند ،مشکلی که نگرانی بزرگی برای بسیاری از محققان IS می باشد. این روش عمومی شده و می تواند توسط محققان دانشگاهی یا صنعتی که علاقمند به ایجاد فرضیات از داده ها با مقاصد تحقیق نظری یا کاربردی هستند، پیاده سازی شود.

بدون دیدگاه