ترجمه مقاله توضیح برابری برند صنعتی - نشریه امرالد

ترجمه مقاله توضیح برابری برند صنعتی - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
توضیح برابری برند صنعتی: ترکیب اعتماد برند، عملکرد برند و تصویر برند صنعتی
عنوان انگلیسی
Explicating industrial brand equity: Integrating brand trust, brand performance and industrial brand image
صفحات مقاله فارسی
33
صفحات مقاله انگلیسی
42
سال انتشار
2016
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
4.894 در سال 2018
شاخص H_index مجله
88 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.137 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0263-5577
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
F1472
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
جداول ترجمه شده است ✓ تصاویر ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی و بازاریابی
مجله
مدیریت صنعتی و سیستم های داده - Industrial Management & Data Systems
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1108/IMDS-09-2015-0364
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
1-مقدمه
2-برابری برند صنعتی: این اصطلاح، پیش فرضها و پیامدهای آن چه می باشد.
1-2-عملکرد برند و تصویر برند صنعتی
2-2-اثر عملکرد برند روی اعتماد به برند، وفاداری به برند، و تعهد
3-2-اثر تصویر برند صنعتی روی اعتماد به برند، وفاداری به برند، و تعهد
4-2-اعتماد برند به عنوان یک سازه میانجی گری کننده بین عملکرد برند، تصویر برند صنعیت و وفاداری به برند و تعهد
3-روش اجرای تحقیقاتی
1-3-زمینه مطالعه و جمع آوری داده ها
2-3-سنجش ها
4-تحلیل داده ها و تست فرضیه
1-4-مرحله یک: مدل اندازه گیری
2-4-مرحله دوم-مدل ساختاری
5-بحث
1-5-دلالت های نظری
2-5-دلالت های مدیریتی
6-نتیجه گیری و جهات تحقیقات آتی
پیوست-سازه ها و گزینه های تحقیق
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
1. Introduction

Business-to-business markets are evolving and transforming worldwide due to global economic and market changes (e.g., Beverland, Napoli and Yakimova, 2007; Hur, Kim, Kim, 2013). Competitive pressure has increased and firms face challenges from domestic and international firms alike (Cretu and Brodie, 2007; Melewar and Nguyen, 2015). Technological advancements, high capacity information exchange and new supply chain management models all fuel the changing competitive landscape (e.g., Davis, Golicic and Marquardt, 2008). In addition, the differentiation of business-to-business products is fading as firms return to compete merely on pricing (Hinterhuber, 2004) and personal relationships (Han and Sung, 2008), consequently, eroding profits (Keh and Xie, 2008). The various cost reduction measurements adopted by firms, such as low cost production and technology, exacerbate the problem and create generic markets with little differentiation (e.g., Kotler and Pfoertsch, 2007; Wang, Hsu, and Fang, 2009).

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
1-مقدمه
بازارهای تجارت شرکت به شرکت دارد در کل دنیا تحول می یابد که به دلیل تحولات اقتصادی جهانی و تغییرات بازار می باشد. فشار رقابتی افزایش یافته و شرکتها با چالشهایی از جانب شرکتهای داخلی و بین المللی به یکسان مواجهند. پیشرفتهای فناوری، تبادل اطلاعات با ظرفیت بالا، و مدلهای مدیریت زنجیره تامین جدید همگی دیدگاه رقابتی در حال تغییر را تقویت می کنند. بعلاوه، تمایز محصولات شرکت به شرکت دارد ناپدید می شود ضمن اینکه شرکتها صرفا روی قیمت گذاری رقابت می کنند و روابط شخصی و بدنبال آن سود فرسایشی رقابت می کنند. اقدامات گوناگون کاهش هزینه که توسط شرکتها اتخاذ شده است، مانند تولید و فناوری هزینه پایین، مسئله را تشدید می کند و ایجاد بازارهای عمومی با تمایز پایین می نماید.

بدون دیدگاه