مخفی، برنامه تحصیلی، جنسیت، دانش آموزان و هویت، عدالت، شهروندان
ترجمه این مقاله به صورت خلاصه و با کیفیت متوسط انجام شده است. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
بیان مسئله
جنسیت و برنامه آموزشی پنهان
میزان پنهان بودن برنامه آموزشی چقدر است؟
برنامه آموزشی پنهان جنسیت
HOGو آموزش مدرسه ای
تعریف
برنامه درسی پنهان: تاثیر آن بر روی زندگی تحصیلی و آموزش افراد
آموزش از دیدگاه جنسیت
پیشنهادیه ها
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
The school is a foundational instance in the constructionism of gender, because of the rationale of its purposes and the framing of its semantic intentions in organizing awareness of individuals as persons and in their participation as citizens. However, once the school has determined its interventions, it is left unchecked on the implicit or invisible contents which are structurally incorporated in the person, and without this basis, the contributions to the official curriculum would be practically null. This work addresses an integrative epistemology in both official and hidden curricula, and their impact on society. The receptors and learners become partners of the constructs that provide identity or non-identity through symbolic formations of a real culture which is internalized and exercised in everyday life. The gender aftermath of the hidden curriculum from the school curriculum contents are very important in designing the sense of living of the individuals and, in this sense, the school becomes a code of co-participatory citizenship builder. The patterns of education support the basis, out of which are built definitions of the individual identity and of the collectivity, meaning both teachers and learners, managers and actors of the differences of gender.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
مدرسه یک نمونه بنیادین و اساسی در ساختار گرایی جنسیت به دلیل منطق اهداف آن و چارچوب بندی اهداف معنایی آن در سازمان دهی آگاهی افراد به عنوان اشخاص و مشارکت آن ها به عنوان شهروندان است. با این حال، وقتی که مدرسه مداخلات خود را تعیین کرد، محتوای ضمنی آن که از نظر ساختاری در افراد لحاظ شده است کنترل نمی شود و بدون این مبانی، سهم برنامه درسی رسمی عملا صفر خواهد بود. این مطالعه به معرفت شناختی یا شناخت شناسی تلفیقی در هر دو برنامه درسی پنهان و رسمی و تاثیر آن ها بر روی چامعه می پردازد. گیرنده ها و یادگیران، از طرفین ساختار هایی هستند که هویت یا عدم هویت را از طریق تشکیلات نمادین از فرهنک واقعی ارایه می کنند که در زندگی روز مره درونی سازی شده است. پیامد های جنسیتی برنامه درسی پنهان از محتوی برنامه درسی مدارس در طراحی زندگی افراد بسیار مهم است و از این روی مدرسه یکی از گد های تولید شهروندان مشارکتی است. الگو های آموزش از اصول تعاریف از فرد و جمع گرایی پشتیبانی می کنند و این بدین معنی است که هر دو معلم و دانش اموزان، مدیران و دست اندرکاران تفاوت های جنسیتی را دارند.