تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله زمان بندی متغیر سوپاپ جهت بهبود اقتصادی سوخت – نشریه الزویر

عنوان فارسی: زمان بندی متغیر سوپاپ جهت بهبود اقتصادی سوخت در موتور کوچک با اشتعال توسط جرقه
عنوان انگلیسی: Variable valve timing for fuel economy improvement in a small spark-ignition engine
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 26
سال انتشار : 2009 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4516 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.93Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی مکانیک و مهندسی صنایع
گرایش های مرتبط با این مقاله: سیستم محرکه خودرو، بهینه سازی سیستم ها، ساخت و تولید، تبدیل انرژی، طراحی سیستم های دینامیکی خودرو، مکاترونیک، حرارت‌ و سیالات و مکانیک خودرو
مجله: انرژی کاربردی (Applied Energy)
دانشگاه: دانشکده مهندسی صنایع، دانشگاه کسینو، ایتالیا
کلمات کلیدی: موتور SI‌، VVT، EGR داخلی، چرخه میلر معکوس، چرخش متغیر، انالیز CFD
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

۱ مقدمه

۱ ۱موتور

۲ روش عددی

۳ نتایج

۳ ۱ تجزیه و تحلیل جریان ثابت

۳ ۲ تجزیه و تحلیل عملکرد

۳ ۳ تجزیه وتحلیل سیلندر

۱ ۳ ۳ تجزیه وتحلیل گاز

۲ ۳ ۳ تجزیه وتحلیل چرخش متغیر

۳ ۳ ۳ تجزیه وتحلیل احتراق

۴ نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

The potential of a simple variable valve timing (VVT) system has been investigated. This system has been designed to update a small displacement engine pursuing the objective of optimizing both engine performance and, particularly, fuel consumption at part load operation. A continuously variable cam phaser (CVCP), able to produce a reverse Miller cycle effect during the intake phase and a significant internal EGR generation at the end of the exhaust stroke, has been introduced. A numerical approach, based on both 1-D and 3-D computational models, has been adopted in order to evaluate the engine performance when load is controlled by the VVT system and to deeply investigate the influence, on in-cylinder phenomena, of the valve timing variation. In this way, the VVT system here analyzed revealed as an effective tool in reducing the pumping losses, hence the specific fuel consumption, at partial load.

نمونه متن ترجمه

چكيده

پتانسيل زمان بندي متغير سوپاپ(VVT) يك سيستم ساده بررسي شده است. اين سيستم براي به روزرساني جابجايي هاي كوچك در يك موتور طراحي شده است كه به دنبال هدف بهينه سازي عملكرد موتور و مصرف سوخت است. سيستم مكمل فازر و جايگزيني ان به طور مداوم(CVCP)، قادر به توليد يك اثر معكوس در چرخه ميلر در مرحله مصرف بوده و در نسل EGR در پايان مرحله تخليه معرفي شده است. يك روش عددي براساس هردو شامل مدل محاسباتي يك بعدي و سه بعدي است كه به منظور ارزيابي عملكرد موتور مي باشد. زماني كه بار توسط سيستم VVT‌كنترل شده و بررسي اثر ان عميقا انجام شده و در سيلندر و سوپاپ تنوع زمان بندي انجام شده است. به اين ترتيب ، سيستم VVT‌در اينجا به صورت موثر، نشان دهنده ابزار تحليل در كاهش تلفات پمپاژ بوده و از اين رو، مصرف سوخت ويژه، با مشتقات جزئي ارائه مي شود.