دانلود ترجمه مقاله زمان بندی متغیر سوپاپ جهت بهبود اقتصادی سوخت – نشریه الزویر

عنوان فارسی: | زمان بندی متغیر سوپاپ جهت بهبود اقتصادی سوخت در موتور کوچک با اشتعال توسط جرقه |
عنوان انگلیسی: | Variable valve timing for fuel economy improvement in a small spark-ignition engine |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 26 |
سال انتشار : 2009 | نشریه : الزویر - Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 4516 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 1.93Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی مکانیک و مهندسی صنایع |
گرایش های مرتبط با این مقاله: سیستم محرکه خودرو، بهینه سازی سیستم ها، ساخت و تولید، تبدیل انرژی، طراحی سیستم های دینامیکی خودرو، مکاترونیک، حرارت و سیالات و مکانیک خودرو |
مجله: انرژی کاربردی (Applied Energy) |
دانشگاه: دانشکده مهندسی صنایع، دانشگاه کسینو، ایتالیا |
کلمات کلیدی: موتور SI، VVT، EGR داخلی، چرخه میلر معکوس، چرخش متغیر، انالیز CFD |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است |
چکیده
۱ مقدمه
۱ ۱موتور
۲ روش عددی
۳ نتایج
۳ ۱ تجزیه و تحلیل جریان ثابت
۳ ۲ تجزیه و تحلیل عملکرد
۳ ۳ تجزیه وتحلیل سیلندر
۱ ۳ ۳ تجزیه وتحلیل گاز
۲ ۳ ۳ تجزیه وتحلیل چرخش متغیر
۳ ۳ ۳ تجزیه وتحلیل احتراق
۴ نتیجه گیری
Abstract
The potential of a simple variable valve timing (VVT) system has been investigated. This system has been designed to update a small displacement engine pursuing the objective of optimizing both engine performance and, particularly, fuel consumption at part load operation. A continuously variable cam phaser (CVCP), able to produce a reverse Miller cycle effect during the intake phase and a significant internal EGR generation at the end of the exhaust stroke, has been introduced. A numerical approach, based on both 1-D and 3-D computational models, has been adopted in order to evaluate the engine performance when load is controlled by the VVT system and to deeply investigate the influence, on in-cylinder phenomena, of the valve timing variation. In this way, the VVT system here analyzed revealed as an effective tool in reducing the pumping losses, hence the specific fuel consumption, at partial load.
چكيده
پتانسيل زمان بندي متغير سوپاپ(VVT) يك سيستم ساده بررسي شده است. اين سيستم براي به روزرساني جابجايي هاي كوچك در يك موتور طراحي شده است كه به دنبال هدف بهينه سازي عملكرد موتور و مصرف سوخت است. سيستم مكمل فازر و جايگزيني ان به طور مداوم(CVCP)، قادر به توليد يك اثر معكوس در چرخه ميلر در مرحله مصرف بوده و در نسل EGR در پايان مرحله تخليه معرفي شده است. يك روش عددي براساس هردو شامل مدل محاسباتي يك بعدي و سه بعدي است كه به منظور ارزيابي عملكرد موتور مي باشد. زماني كه بار توسط سيستم VVTكنترل شده و بررسي اثر ان عميقا انجام شده و در سيلندر و سوپاپ تنوع زمان بندي انجام شده است. به اين ترتيب ، سيستم VVTدر اينجا به صورت موثر، نشان دهنده ابزار تحليل در كاهش تلفات پمپاژ بوده و از اين رو، مصرف سوخت ويژه، با مشتقات جزئي ارائه مي شود.