منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله بررسی تاثیر افزایش خدمات بر احتمال ورشکستگی شرکت های تولیدی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله بررسی تاثیر افزایش خدمات بر احتمال ورشکستگی شرکت های تولیدی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بررسی تاثیر افزایش خدمات بر احتمال ورشکستگی شرکت های تولیدی
عنوان انگلیسی
Examining the influence of service additions on manufacturing firms' bankruptcy likelihood
صفحات مقاله فارسی
35
صفحات مقاله انگلیسی
14
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
f144
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و علوم اقتصادی
گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی مالی و ریسک، تولید و عملیات، کیفیت و بهره وری و توسعه اقتصادی و برنامه ریزی
مجله
مدیریت بازاریابی صنعتی - مدیریت بازاریابی صنعتی
دانشگاه
گروه مکانیک، ریاضی و مدیریت، دانشگاه پلی تکنیک بری، ایتالیا
کلمات کلیدی
استراتژی خدمات، ارائه خدمات، شرکت‌های تولیدی، ورشکستگی، نظریه پرتفوی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
2- پیشینه پژوهش
2-1 خدمات به عنوان بخشی از پرتفوی
2-2 ویژگی ها و عملکرد موسسه
3- توسعه فرضیه ها
3-1 پیوستگی منابع
3-2 همکاری جریان پول نقد
4- روش شناسی
4-1 انتخاب نمونه
4-2 اندازه گيري ها
4-2-1 گوناگوني نامرتبط تجارت محصول
4-2-2 توقف منابع
4-2-3 عملكرد فروش گذشته محصول
4-2-4 وسعت خدمات وابسته و غير مرتبط با محصول
4-2-5 تمركز برروي خدمات وابسته به محصول
4-2-6 متغير هاي كنترل
4-2-7 جمع آوري داده ها
5 تحليل داده ها و نتايج
5-1 توسعه مدل
5.2. آزمایش نظریه ها
6- بحث
6-1 سهم نظری
6-2 کاربرد های مدیریتی
7- محدودیت ها
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

By evaluating secondary data from 74 bankrupt manufacturers and 199 matched non-bankrupt competitors, this study investigates the relationship of manufacturers' service offerings to their survival. While showing that the number of services offered is not significantly associated with bankruptcy likelihood, the results suggest that greater numbers of product-related and product-unrelated service offerings do reduce bankruptcy likelihood when properly complemented by firm-level contextual factors. Offering more product-related services causes bankruptcy likelihood to decrease for those companies that have a sufficiently diversified product business. In turn, companies with sufficient slack resources can expect bankruptcy likelihood to be reduced from the offering of more product-unrelated services. In contrast, companies should not expect that successful product sales performance will increase their chances of survival by focusing on product-dependent services. In light of these findings, this study challenges the notion from conceptual literature that additional services per se increase the chances of firm survival; it extends prior empirical studies in uncovering critical firm-level context effects; and it proposes portfolio theory as a theoretical foundation to examine manufacturers' service expansions.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مطالعه با ارزیابی داده‌های ثانویه به دست آمده از 74 تولیدکننده ورشکسته و 199 رقیب غیر ورشکسته به بررسی رابطه ارائه خدمات تولیدکنندگان با بقای آنها می‌پردازد. اگرچه تعداد خدمات ارائه‌شده ارتباط نزدیکی با احتمال ورشکستگی ندارد، اما نتایج نشان می‌دهد که تعداد بیشتر خدمات محصول-مرتبط (مرتبط با محصول) و خدمات محصول-نامربوط (بی‌ارتباط با محصول)، احتمال ورشکستگی را کاهش می‌دهد. ارائه خدمات محصول-مرتبط احتمال ورشکستگی شرکت‌های دارای تولید متنوع را کاهش می‌دهد. احتمال ورشکستگی شرکت‌های با منابع کافی با ارائه خدمات محصول- نامربوط کاهش می‌یابد. در مقابل، شرکت‌ها نباید انتظار داشته باشند که عملکرد موفق در فروش محصول موجب افزایش شانس بقای آنها با تمرکز بر خدمات محصول- مرتبط شود. با توجه به این یافته‌ها، در این مطالعه مفهوم موجود در ادبیات مفهومی را به چالش می‌کشیم مبنی بر این که خدمات بیشتر به طور مستقیم موجب افزایش شانس بقای شرکت می‌شود؛ همچنین به توسعه مطالعات تجربی قبلی در تعیین اثرات مهم بافتی در سطح شرکت می‌پردازیم. و نظریه پرتفوی را به عنوان مبنایی نظری برای بررسی توسعه خدمات تولیدکنندگان در نظر می‌گیریم.

بدون دیدگاه