ترجمه مقاله DOCODE 3.0 (شناساگر کپی اسناد) - نشریه الزویر

ترجمه مقاله DOCODE 3.0 (شناساگر کپی اسناد) - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
DOCODE 3.0 (شناساگر کپی اسناد): سیستمی برای تشخیص سرقت ادبی با استفاده از فرایند تلفیق اطلاعات از منابع داده های اسنادی مختلف
عنوان انگلیسی
DOCODE 3.0 (DOcument COpy DEtector): A system for plagiarism detection by applying an information fusion process from multiple documental data sources
صفحات مقاله فارسی
22
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
F1027
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله
امنیت اطلاعات، مدیریت سیستمهای اطلاعات و رایانش امن
مجله
فیوژن اطلاعات - Information Fusion
دانشگاه
گروه مهندسی صنایع، دانشگاه شیلی
کلمات کلیدی
تشخیص سرقت ادبی، ترکیب اطلاعات الگوهای متنی، منابع داده چند اسنادی
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.inffus.2015.05.006
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1-مقدمه
1.1-کار های مربوطه
2-1 به سوی طبقه بندی سرقت ادبی
2-2 تشخیص خودکار سرقت ادبی
2-3 سیستم های تشخیص سرقت ادبی
3-سیستم پیشنهادی
3-1 شناساگرئ کپی در اسناد: FASTDOCODE
3-2 تغییر شناساگر سبک نوشتاری
3-3 شناساگر متن پنهان
3-4 بازیاب سند وب مشابه
3-5 شناساگر اقتباسی برای زبان اسپانیایی
3-6 انالیزور موضوعی چند اسنادی
3-7 بازیاب سند دیتابیس داخلی
4-معماری
5-رابط کاربری
5.1-برای اسناد درون یک مجموعه
5-2 برای همه اسناد درون مجموعه
5-3 DOCODE
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Plagiarism refers to the act of presenting external words, thoughts, or ideas as one’s own, without providing references to the sources from which they were taken. The exponential growth of different digital document sources available on the Web has facilitated the spread of this practice, making the accurate detection of it a crucial task for educational institutions. In this article, we present DOCODE 3.0, a Web system for educational institutions that performs automatic analysis of large quantities of digital documents in relation to their degree of originality. Since plagiarism is a complex problem, frequently tackled at different levels, our system applies algorithms in order to perform an information fusion process from multi data source to all these levels. These algorithms have been successfully tested in the scientific community in solving tasks like the identification of plagiarized passages and the retrieval of source candidates from the Web, among other multi data sources as digital libraries, and have proven to be very effective. We integrate these algorithms into a multi-tier, robust and scalable JEE architecture, allowing many different types of clients with different requirements to consume our services. For users, DOCODE produces a number of visualizations and reports from the different outputs to let teachers and professors gain insights on the originality of the documents they review, allowing them to discover, understand and handle possible plagiarism cases and making it easier and much faster to analyze a vast number of documents. Our experience here is so far focused on the Chilean situation and the Spanish language, offering solutions to Chilean educational institutions in any of their preferred Virtual Learning Environments. However, DOCODE can easily be adapted to increase language coverage.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
سرقت ادبی اشاره به فرایند ارایه کلمات، افکار و ایده های افراد دیگر به صورت کلمات، افکار و ایده های خود بدون رفرنس دادن به منابع آن ها دارد. رشد ازمایشی منابع اسناد دیجیتالی مختلف موجود در اینترنت موجب تسهیل توسعه این عمل شده و در نهایت موجب شده است تا تشخیص دقیق آن به یک فرایند مهم برای سازمان های اموزشی تبدیل شود.در این مقاله، DOCODE 3.0 که یک سیستم اینترنتی برای موسسات اموزشی جهت تحلیل مقادیر زیادی از اسناد دیجیتال در رابطه با درجه اصلیت است بررسی می شود. چون سرقت ادبی یک مسئله پیچیده است، سیستم ما از الگوریتم هایی برای فرایند تلفیق اطلاعات از منابع چند دادهای به همه این سطوح استفاده میکند. این الگوریتم ها به طور موفق در جامعه علمی درحل مسائلی نظیر شناسایی متن های سرقت شده و بازیابی کاندید های منبع از اینترنت استفاده شده اند.ما این الکوریتم ها را به معماری JEE جند لایه ای و قوی تلفیق کرده و به مشتریان مختلف با نیاز های مختلف امکان می دهیم تا خدمات ما را مصرف کنند. برای کاربران، DOCODE تولید گزارشاتی می کند که معلمان و پرفسور ها امکان دست یابی به اطلاعات در خصوص اصلیت اسناد را می دهد. تجربه ما مربوط به کشور شیلی با زبان اسپانیایی است که راه حل هایی را برای اسناد اموزشی شیمی را در هر یک از محیط های یادگیری مجازی مطلوب ارایه می کیند. با اینحال، DOCODE به اسانی قادر به افزایش پوشش زبان است.

بدون دیدگاه