ترجمه مقاله تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری در رضایتمندی مشتری - نشریه الزویر

ترجمه مقاله تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری در رضایتمندی مشتری - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری در رضایتمندی مشتری
عنوان انگلیسی
Effect of Customer Relationship Management on Customer Satisfaction
صفحات مقاله فارسی
8
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8510
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی، مدیریت منابع انسانی و بازاریابی
مجله
دومین کنفرانس جهانی تجارت، اقتصاد، مدیریت و گردشگری
دانشگاه
دانشگاه لاهور، پاکستان
کلمات کلیدی
شل پاکستان، CRM، رضایتمندی مشتری، متغیرهای متناظر، آنالیز رگرسیون، آمار t، مجذور R، β
فهرست مطالب
چکیده
1) متن اصلی
a. اجزای CRM
b. دلایل اتخاذ CRM
c. CRM در پاکستان
d. CRM در شل
e. پشتیبانان تکنولوژی CRM در شِل پاکستان
f. مدیریت کردن روابط مشتری
g. خدمات مبتنی بر CRM شرکت شِل
2) روش شناسی
2.1) رگرسیون
2.3) معادله
2.4) توسعه فرضیه
3) ابزار پژوهش
4) جمع‌آوری داده‌ها
5) نتایج
6) جمع بندی
7) توصیه‌ها
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

In a highly competitive market, companies need to maintain positive relationship with their customer. A good CRM (customer relationship management) program that helps company in satisfying the customer, the research study would explore different methods and techniques for establishing effective CRM to satisfy the customers. The purpose of the study was to check the effectiveness of customer relationship management (CRM) in retaining and satisfying customers with reference to Shell Pakistan. This study shows that customer relationship management has significant effect on the customer satisfaction and both variables have positive relation. Company makes its CRM as strong and reliable the customer will be more satisfied and retain with the company. The study concluded that CRM is playing a major role in increasing the market share, it enhances productivity, superior employee’s morale in the mean while it improves the in depth customer knowledge and also higher customer satisfaction to improved customer loyalty company will also have the clear information that what are their customers, what are their needs, and what will make them more satisfied.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در یک بازار بسیار رقابتی، شرکت ها نیازمند حفظ روابط مثبت با مشتری هستند. یک برنامه خوب در زمینه "مدیریت ارتباط با مشتری" (یا CRM ) به شرکت در رضایت مشتری کمک می نماید. این پژوهش به کاوش در روش‌های مختلف برقراری CRM موثر جهت ایجاد رضایت مشتری می پردازد. هدف این مطالعه، بررسی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در حفظ و رضایتمندی مشتریان با رجوع به شرکت "شل پاکستان" است. این مطالعه نشان می دهد که مدیریت ارتباط با مشتری تاثیر قابل توجهی در رضایتمندی مشتری داشته و هردو متغیر دارای ارتباط مثبتی هستند. هرچه شرکت CRM قدرتمند و قابل اطمینان‌تری بسازد، مشتری رضایت بیشتری داشته و نیز بیشتر برای شرکت حفظ خواهد شد. این پژوهش نتیجه گیری می‌کند که CRM نقش مهمی در افزایش اشتراک بازار ایفا می‌کند، قابلیت تولید را بهبود می دهد، در ضمنِ این که CRM دانش مشتری و نیز رضایتمندی وی برای حفظ وفاداری او به شرکت را عمیقاً بهبود می دهد، روحیه بالایی برای کارمندان هم ایجاد می‌نماید، شرکت دارای اطلاعات روشنی در زمینه این موارد هم خواهد داشت: مشتریانشان چه کسانی هستند، احتیاجاتشان چیست و چه چیزی در ان‌ها رضایت بیشتری ایجاد می نماید.

بدون دیدگاه