تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تحلیل مشخصه موتور القایی خطی برای یک قطار سبک وزن

عنوان فارسی: تحلیل مشخصه موتور القایی خطی برای یک قطار سبک وزن با توجه به طرح های ثانویه مختلف
عنوان انگلیسی: Characteristic Analysis of a Linear Induction Motor for a Lightweight Train According to Various Secondary Schemes
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 12
سال انتشار : 2008 نشریه : IJR
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 5242 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 7.23Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی برق
گرایش های مرتبط با این مقاله: مهندسی الکترونیک، برق قدرت، الکترونیک قدرت و ماشینهای الکتریکی
مجله: مجله بین المللی راه آهن
دانشگاه: گروه مهندسی برق، دانشگاه هانیانگ
کلمات کلیدی: اثر انتهایی، موتور القایی خطی، LIM، قطار سبک وزن، صفحه عکس العمل
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1- مقدمه

2- موضوعات تحلیل ویژگی

3- روش بررسی تحلیلی

4- نتایج تحلیل پیکربندی ثانویه

5- نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

This paper presents a performance characteristic analysis methodology for a linear induction motor used for a lightweight train. In general, an analytical method cannot provide accurate results in a linear motor because of large airgap, end effect, transverse edge effect, 3-dimensional configurations, large leakage, and so on. Besides, a numerical method requires lots of memory and solving time for transient analysis. However, the suggested methodology which is a kind of hybrid solution with an analytical method and a numerical method is very fast and accurate. Based on the methodology, 3-D FEM analyses for various design schemes of the secondary reaction plate have been done and from the analysis results, the best configuration for an urban railway transit is chosen.

نمونه متن ترجمه

چکیده

این مقاله روش تحلیل مشخصه عملکرد برای یک موتور القایی خطی که برای قطارهای سبُک وزن استفاده می شود را ارائه کرده است. در حالت کلی، به سبب فاصله هوایی زیاد، اثر انتهایی، اثر لبه عرضی ، پیکربندی سه بعدی، نشتی زیاد، و ...، روش تحلیلی نمی تواند نتایج دقیقی را در یک موتور خطی فراهم کند. بعلاوه، یک روش عددی نیز نیازمند حافظه و زمان حل بسیار زیاد برای تحلیل گذرا می باشد. با این حال، روش پیشنهاد شده که یک نوع از حل ترکیبی با روش تحلیلی و روش عددی می باشد، بسیار سریع و دقیق می باشد. براساس این روش، تحلیل های FEM سه بعدی برای روش های طراحی مختلف در صفحه عکس العمل ثانویه انجام گرفته است و از نتایج تحلیلی، بهترین پیکربندی برای حمل نقل راه آهن شهری انتخاب شده است.