منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله تحلیل مشخصه موتور القایی خطی برای یک قطار سبک وزن

ترجمه مقاله تحلیل مشخصه موتور القایی خطی برای یک قطار سبک وزن
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تحلیل مشخصه موتور القایی خطی برای یک قطار سبک وزن با توجه به طرح های ثانویه مختلف
عنوان انگلیسی
Characteristic Analysis of a Linear Induction Motor for a Lightweight Train According to Various Secondary Schemes
صفحات مقاله فارسی
12
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2008
نشریه
IJR
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5242
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی برق
گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی الکترونیک، برق قدرت، الکترونیک قدرت و ماشینهای الکتریکی
مجله
مجله بین المللی راه آهن
دانشگاه
گروه مهندسی برق، دانشگاه هانیانگ
کلمات کلیدی
اثر انتهایی، موتور القایی خطی، LIM، قطار سبک وزن، صفحه عکس العمل
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- موضوعات تحلیل ویژگی
3- روش بررسی تحلیلی
4- نتایج تحلیل پیکربندی ثانویه
5- نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This paper presents a performance characteristic analysis methodology for a linear induction motor used for a lightweight train. In general, an analytical method cannot provide accurate results in a linear motor because of large airgap, end effect, transverse edge effect, 3-dimensional configurations, large leakage, and so on. Besides, a numerical method requires lots of memory and solving time for transient analysis. However, the suggested methodology which is a kind of hybrid solution with an analytical method and a numerical method is very fast and accurate. Based on the methodology, 3-D FEM analyses for various design schemes of the secondary reaction plate have been done and from the analysis results, the best configuration for an urban railway transit is chosen.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

این مقاله روش تحلیل مشخصه عملکرد برای یک موتور القایی خطی که برای قطارهای سبُک وزن استفاده می شود را ارائه کرده است. در حالت کلی، به سبب فاصله هوایی زیاد، اثر انتهایی، اثر لبه عرضی ، پیکربندی سه بعدی، نشتی زیاد، و ...، روش تحلیلی نمی تواند نتایج دقیقی را در یک موتور خطی فراهم کند. بعلاوه، یک روش عددی نیز نیازمند حافظه و زمان حل بسیار زیاد برای تحلیل گذرا می باشد. با این حال، روش پیشنهاد شده که یک نوع از حل ترکیبی با روش تحلیلی و روش عددی می باشد، بسیار سریع و دقیق می باشد. براساس این روش، تحلیل های FEM سه بعدی برای روش های طراحی مختلف در صفحه عکس العمل ثانویه انجام گرفته است و از نتایج تحلیلی، بهترین پیکربندی برای حمل نقل راه آهن شهری انتخاب شده است.


بدون دیدگاه