تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله کنترل سیر تکاملی روابط شرکت و مشتری – نشریه الزویر

عنوان فارسی: کنترل سیر تکاملی روابط شرکت – مشتری: چگونه مشتریان در طول زمان باارزش (یا کم ارزش) می شوند؟
عنوان انگلیسی: Capturing the Evolution of Customer–Firm Relationships: How Customers Become More (or Less) Valuable Over Time
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 35
سال انتشار : 2013 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 5493 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.20Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت کسب و کار، بازاریابی، مدیریت عملکرد، مدیریت استراتژیک و مدیریت بازرگانی
مجله: مجله خرده فروشی - Journal of Retailing
دانشگاه: دانشگاه گوئلف کانادا
کلمات کلیدی: پویایی مشتری، بخش بندی پویا، تبلیغات بازاریابی، مدیریت روابط مشتری
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

پیش زمینه نظری

مدیریت مشتری

پویایی مشتری و رفتار

مدل سازی پویایی مشتری و مخلوط بازاریابی

مدل هاردل پویای مشتری

HMM هاردل – پواسون

داده ها

نتایج

انتخاب مدل

نتایج برآورد پارامتر HMM

ویژگی های حالت

تفسیر متغیرهای کمکی

پویایی مشتری

بحث وبررسی

همکاری نظری و روش شناسی

مفاهیمی برای خرده فروشان

محدودیت ها و مسیرهایی برای تحقیقات آینده

نتایج

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Few studies have examined the influence of marketing activities while accounting for customer dynamics over time. The authors contribute to this growing literature by extending the hurdle model to capture customer dynamics using a hidden Markov chain. We find our dynamic model performs better than static and latent class models. Our results suggest the customer base can be segmented into four segments: Deal-prone, Dependable, Active, and Event-driven. Each segment reacts differentially to marketing activities. Although catalogs influence both purchase incidence and the number of orders, this marketing activity has the largest impact on purchase incidence across all four segments. In contrast, retail promotions are more likely to influence the number of orders a customer will make for all of the segments except for the Deal-prone segment. For this segment, retail promotions have the strongest impact on purchase incidence.

نمونه متن ترجمه

چکیده

مطالعات اندکی اثر فعالیت های بازاریابی را با حفظ پویایی مشتری درطول زمان بررسی کرده اند. نویسنده ها با گسترش مدل هاردل (Hurdle) برای کنترل پویایی مشتریان با استفاده از زنجیره پنهان مارکوف به رشد این زمینه کمک کرده اند. مدل پویای ما بهتر از مدل های کلاس ایستا و پنهان عمل می کند. نتایج ما نشان می دهد که پایگاه مشتریان را می توان به چهار بخش تقسیم کرد: مستعد معامله، قابل اعتماد، فعال و رویداد محور. هر بخش به طرز متفاوتی به فعالیت های بازاریابی واکنش نشان می دهد. اگرچه کاتالوگ ها بر وقوع خرید و تعداد سفارشات تاثیر می گذارد، اما فعالیت بازاریابی بیشترین تاثیر را بر وقوع خرید در تمامی چهاربخش دارد. برعکس، تبلیغات خرده فروشی بیشتر بر تعداد سفارشات مشتری، برای تمامی چهار بخش به جز بخش مستعد معامله تاثیر می گذارد. برای این بخش (مستعد معامله)، تبلیغات خرده فروشی بیشترین تاثیر را بر وقوع خرید دارد.