منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

دانلود ترجمه مقاله عوامل انتقال دانش اجرایی برنامه ریزی منابع سازمانی - مجله الزویر

دانلود ترجمه مقاله عوامل انتقال دانش اجرایی برنامه ریزی منابع سازمانی - مجله الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۰,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
عوامل تعیین کننده انتقال دانش اجرایی برنامه ریزی منابع سازمانی
عنوان انگلیسی
Determinants of ERP (Enterprise resource planning) implementation knowledge transfer
صفحات مقاله فارسی
27
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2008
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
3162
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت منابع انسانی، مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت دانش
مجله
مجله مدیریت و دانش
دانشگاه
دانشکده مدیریت دانشگاه ژجیانگ کشور چین
کلمات کلیدی
ERP، انتقال دانش، ظرفیت جذب، فعالیتهای انتقال، محیط انتقال، انتقال دوسویه دانش
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده

۱ مقدمه

۲ کارهای قبلی

۱ ۲ اجرای ERP
۲ ۲ دانش ERP
۲ ساختار دانش اجرایی ERP را نشان می دهد
۳ ۲ انتقال دانش

۳ مدل مفهومی و فرضیات نظری

۱ ۳ یک مدل تلفیقی از انتقال دانش ERP
۲ ۳ فرضیات
۱ ۲ ۳ ویژگیهای دانش منتقل شده
۱ ۱ ۲ ۳ ابهام سببی
۲ ۱ ۲ ۳ ضمنی بودن
۲ ۲ ۳ ویژگیهای محیط انتقال
۱ ۲ ۲ ۳ رابطه سخت و پرزحمت
۲ ۲ ۲ ۳ اولویت پروژه
۳ ۲ ۲ ۳ فعالیتهای انتقال
۳ ۲ ۳ ویژگیهای منبع
۱ ۳ ۲ ۳ مهارت و تبحر رمزگذاری ارتباطی
۲ ۳ ۲ ۳ میل به انتقال
۴ ۲ ۳ ویژگیهای گیرنده
۱ ۴ ۲ ۳ مهارت و تبحر رمزگشایی ارتباطی
۲ ۴ ۲ ۳ میل به اکتساب
۳ ۴ ۲ ۳ ظرفیت جذب

۴ روش

۱ ۴ اندازه گیریها
۱ ۱ ۴ اندازه گیری انتقال دانش ERP (متغیر وابسته)
۳ ۱ ۴ اندازه گیری عوامل در ساختار محیط
۴ ۱ ۴ اندازه گیری عوامل در ساختار طبیعت و نوع دانش
۵ ۱ ۴ اندازه گیری متغیرهای کنترل
۲ ۴ روش جمع آوری داده ها
۱ ۲ ۴ جمع آوری داده ها از طریق پرسشنامه در دو بخش

۵ نتایج

۱ ۵ مدل اندازه گیری
۱ ۵ ۵ تحلیل عامل اکتشافی
۲ ۱ ۵ تحلیل عامل تائیدی
۲ ۵ مدل ساختاری
۱ ۲ ۵ اثرات واسطه ای
۲ ۲ ۵ انتقال دانش ERP
۳ ۲ ۵ انتقال دانش فرایند تجاری
۴ ۲ ۵ تحلیل پایداری

۶ بحث

۱ ۶ همکاریها و مبانی
۱ ۱ ۶ مبانی تحقیق
۲ ۱ ۶ مبانی و تاثیرات مدیریت
۲ ۶ محدودیت های مطالعه

۷ نتیجه گیری

پیوست A

نحوه خرید نسخه پاورپوینت این مقاله
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
ABSTRACT

Our study examined the determinants of ERP knowledge transfer from implementation consultants (ICs) to key users (KUs), and vice versa. An integrated model was developed, positing that knowledge transfer was influenced by the knowledge-, source-, recipient-, and transfer context-related aspects. Data to test this model were collected from 85 ERP-implementation projects of firms that were mainly located in Zhejiang province, China. The results of the analysis demonstrated that all four aspects had a significant influence on ERP knowledge transfer. Furthermore, the results revealed the mediator role of the transfer activities and arduous relationship between ICs and KUs. The influence on knowledge transfer from the source’s willingness to transfer and the recipient’s willingness to accept knowledge was fully mediated by transfer activities, whereas the influence on knowledge transfer from the recipient’s ability to absorb knowledge was only partially mediated by transfer activities. The influence on knowledge transfer from the communication capability (including encoding and decoding competence) was fully mediated by arduous relationship.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
مطالعه حاضر عوامل تعیین کننده انتقال دانش ERP از مشاورین اجرایی (ICs) به کاربران کلیدی (KU) و بالعکس را بررسی نمود. در اینجا یک مدل جامع و منسجم ارائه گردید که فرض می کند انتقال دانش متاثر از ابعاد و جنبه های وابسته به دانش، منبع، گیرنده و محیط انتقال واقع می شود. داده های لازم برای تست این مدل از میان 85 پروژه اجرایی ERP شرکت های عمدتاً مستقر در استان Zhejiang ، چین جمع آوری گردید. نتایج تحلیل نشان داد که هر چهار جنبه تاثیر معناداری بر انتقال دانش ERP داشتند. به علاوه، نتایج بدست آمده به نقش واسطه یا میانجی فعالیتهای انتقال و رابطه سخت بین IC و KU ها اشاره نمود. تاثیر تمایل منبع به انتقال و تمایل گیرنده به پذیرش دانش بر انتقال دانش تحت وساطت فعالیتهای انتقال انجام می گرفت، در صورتی که تاثیر توانایی گیرنده برای جذب دانش بر انتقال دانش تا حدی تحت وساطت فعالیتهای انتقال انجام می گرفت. تاثیر قابلیت ارتباطی ( من جمله مهارت و تبحر رمزگذاری و رمزگشایی) کاملاًتحت وساطت رابطه سخت و دشوار اعمال می شد.

بدون دیدگاه