ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
۱ مقدمه
۲ کارهای قبلی
۱ ۲ اجرای ERP
۲ ۲ دانش ERP
۲ ساختار دانش اجرایی ERP را نشان می دهد
۳ ۲ انتقال دانش
۳ مدل مفهومی و فرضیات نظری
۱ ۳ یک مدل تلفیقی از انتقال دانش ERP
۲ ۳ فرضیات
۱ ۲ ۳ ویژگیهای دانش منتقل شده
۱ ۱ ۲ ۳ ابهام سببی
۲ ۱ ۲ ۳ ضمنی بودن
۲ ۲ ۳ ویژگیهای محیط انتقال
۱ ۲ ۲ ۳ رابطه سخت و پرزحمت
۲ ۲ ۲ ۳ اولویت پروژه
۳ ۲ ۲ ۳ فعالیتهای انتقال
۳ ۲ ۳ ویژگیهای منبع
۱ ۳ ۲ ۳ مهارت و تبحر رمزگذاری ارتباطی
۲ ۳ ۲ ۳ میل به انتقال
۴ ۲ ۳ ویژگیهای گیرنده
۱ ۴ ۲ ۳ مهارت و تبحر رمزگشایی ارتباطی
۲ ۴ ۲ ۳ میل به اکتساب
۳ ۴ ۲ ۳ ظرفیت جذب
۴ روش
۱ ۴ اندازه گیریها
۱ ۱ ۴ اندازه گیری انتقال دانش ERP (متغیر وابسته)
۳ ۱ ۴ اندازه گیری عوامل در ساختار محیط
۴ ۱ ۴ اندازه گیری عوامل در ساختار طبیعت و نوع دانش
۵ ۱ ۴ اندازه گیری متغیرهای کنترل
۲ ۴ روش جمع آوری داده ها
۱ ۲ ۴ جمع آوری داده ها از طریق پرسشنامه در دو بخش
۵ نتایج
۱ ۵ مدل اندازه گیری
۱ ۵ ۵ تحلیل عامل اکتشافی
۲ ۱ ۵ تحلیل عامل تائیدی
۲ ۵ مدل ساختاری
۱ ۲ ۵ اثرات واسطه ای
۲ ۲ ۵ انتقال دانش ERP
۳ ۲ ۵ انتقال دانش فرایند تجاری
۴ ۲ ۵ تحلیل پایداری
۶ بحث
۱ ۶ همکاریها و مبانی
۱ ۱ ۶ مبانی تحقیق
۲ ۱ ۶ مبانی و تاثیرات مدیریت
۲ ۶ محدودیت های مطالعه
۷ نتیجه گیری
پیوست A
Our study examined the determinants of ERP knowledge transfer from implementation consultants (ICs) to key users (KUs), and vice versa. An integrated model was developed, positing that knowledge transfer was influenced by the knowledge-, source-, recipient-, and transfer context-related aspects. Data to test this model were collected from 85 ERP-implementation projects of firms that were mainly located in Zhejiang province, China. The results of the analysis demonstrated that all four aspects had a significant influence on ERP knowledge transfer. Furthermore, the results revealed the mediator role of the transfer activities and arduous relationship between ICs and KUs. The influence on knowledge transfer from the source’s willingness to transfer and the recipient’s willingness to accept knowledge was fully mediated by transfer activities, whereas the influence on knowledge transfer from the recipient’s ability to absorb knowledge was only partially mediated by transfer activities. The influence on knowledge transfer from the communication capability (including encoding and decoding competence) was fully mediated by arduous relationship.