منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل مدل های مکان یابی آمبولانس با شبیه سازی رویداد گسسته - نشریه اشپرینگر

ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل مدل های مکان یابی آمبولانس با شبیه سازی رویداد گسسته - نشریه اشپرینگر
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تجزیه و تحلیل مدل های مکان یابی آمبولانس با شبیه سازی رویداد گسسته
عنوان انگلیسی
Analysis of Ambulance Location Models Using Discrete Event Simulation
صفحات مقاله فارسی
8
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2016
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
کد محصول
12010
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی صنایع، فناوری اطلاعات و ارتباطات
گرایش های مرتبط با این مقاله
برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها، بهینه سازی سیستم ها، کاربردهای ICT
دانشگاه
دانشکده مدیریت و اقتصاد، رئیس تحقیقات و حسابداری عملیات
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1007/978-3-319-28697-6_53
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. پیشگفتار
2. مدل‌های مکانیابی آمبولانس
3. شبیه‌سازی رویداد گسسته سیستم‌های EMS
4. مطالعه موردی و نتایج
5. نتیجه‌گیری و چشم‌انداز
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

Abstract


The quality of a rescue service system is typically evaluated ex post by the proportion of emergencies reached within a predefined response time threshold. Optimization models in literature consider different variants of demand area coverage or busy fractions and reliability levels as a proxy for Emergency Medical Service quality. But no comparisons of the mentioned models with respect to their real-world performance are found in literature. In this paper, the influence of these different model formulations on real-world outcome measures is analyzed by means of a detailed discrete event simulation study.


 

5 Conclusion and Outlook


In this paper a discrete event simulation study is conducted to evaluate different ambulance location models. Based on the simulation study exemplary results of different coverage concepts concerning their influence on real world performance measures are shown. All analyzed concepts differ concerning the input parameters and model assumptions. Exemplary results suggest that models requiring detailed information (for example the MEXCLP and the ERCP) perform better than models ignoring these information. In the next step, studies are extended systematically to different typical city and demand structures.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

کیفیت یک سیستم خدمات نجات معمولا بر اساس واقعیت به وسیله میزان وضعیت‌های اضطراری دریافت شده در محدوده یک آستانه از پیش تعریف شده زمان واکنش مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. مدل‌های بهینه‌سازی در تحقیقات، انواع مختلف پوشش حوزه تقاضا یا کسرهای مشغول و سطوح قابلیت اطمینان را به عنوان پروکسی برای کیفیت خدمات پزشکی اضطراری در نظر می‌گیرند. اما هیچ گونه مقایسه‌ای بین مدل‌های ذکر شده با توجه به عملکرد واقعی آن‌ها در تحقیقات انجام نشده است. در این مقاله، تاثیر این فرمولبندی‌های مختلف مدل روی معیارهای پیامدی واقعی با استفاده از یک مطالعه شبیه‌سازی رویداد گسسته دقیق مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

5. نتیجه‌گیری و چشم‌انداز

در این مقاله، یک مطالعه شبیه‌سازی رویداد گسسته برای ارزیابی مدل‌های مختلف مکانیابی آمبولانس انجام می‌شود. بر اساس این مطالعه شبیه‌سازی، نتایج نمونه مفاهیم پوششی مختلف مربوط به تاثیر آن‌ها روی معیارهای عملکرد واقعی نشان داده شده است. همه مفاهیم مورد بررسی، در رابطه با پارامترهای ورودی و فرضیات مدل، متفاوت هستند. نتایج نمونه (مثالی) نشان می‌دهند که مدل‌هایی که نیاز به اطلاعات دقیق دارند (به عنوان مثال، MEXCLP و ERCP) دارای عملکرد بهتری نسبت به مدل‌هایی هستند که این اطلاعات را نادیده می‌گیرند. در گام بعدی، مطالعات در ساختارهای مختلف تقاضا و شهری معمول به طور سیستماتیک توسعه داده می‌شوند.


بدون دیدگاه