ترجمه مقاله ادغام جاسازهای اتصال برای سازه های ساندویچی کامپوزیت با هسته های فوم - نشریه الزویر

ترجمه مقاله ادغام جاسازهای اتصال برای سازه های ساندویچی کامپوزیت با هسته های فوم - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
یک رویکرد جدید در ادغام جاسازهای اتصال برای سازه های ساندویچی کامپوزیت با هسته های فوم
عنوان انگلیسی
A new approach on integrating joining inserts for composite sandwich structures with foam cores
صفحات مقاله فارسی
14
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2016
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
2.397 در سال 2020
شاخص H_index مجله
65 در سال 2021
شاخص SJR مجله
0.683 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
2212-8271
کد محصول
12031
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی مکانیک، طراحی جامدات و ساخت و تولید
مجله
Procedia CIRP
دانشگاه
موسسه علوم تولید wbk، موسسه فناوری کارلسروهه (KIT) ، آلمان
کلمات کلیدی
اتصال، جاساز، کامپوزیت، ساندویچ،RTM
کلمات کلیدی انگلیسی
joining - insert - composite - sandwich - RTM
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.procir.2016.02.121
فهرست مطالب
چکیده
1) مقدمه
2) ترکیب جاسازها در سازه های ساندویچی
3) تنطیمات آزمایشات تجربی
4) آزمایشات کشش بر روی جاساز های صفحه فلزی
4.1) نتایج و بحث
5) آزمایشات کشش برروی فوم در صفحات فلزی جاسازی شده با تراکم مختلف برای فوم
5.1) نتایج و بحث
6) نتیجه گیری
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

Abstract


Due to their high potential in lightweight designs composite sandwich structures with foam cores are gaining in importance in the automotive industry. To carry localized loads, sandwich structures require load introduction elements. In current solutions applied in the aerospace industry the inserts are embedded after the sandwich panels have been manufactured. This is very time consuming and therefore too expensive for automotive industry. In this paper, two new approaches are investigated experimentally, where the inserts get integrated during the preforming process or during the foam core manufacturing. With these manufacturing methods the performance and failure behavior of various insert geometries and different foam core densities will be determined by static pull out tests.


 

1. Introduction


Increasing demands for lower CO2 emissions and fuel consumption in the automotive industry require new lightweight structures. Therefore designs from the aerospace sector are gaining importance for high volume productions of automotive components. Fiber-reinforced plastics (frp) offer great stiffness and strength to weight ratios thus have an outstanding potential for lightweight design. Used in sandwich structures with light core materials and facesheets made of frp, these characteristics can be applied even more effectively. By adding only little weight due to the additional core the structure becomes a lot more rigid for bending, thus less material is needed and lighter parts can be designed. Common core materials are honeycomb structures or polymeric foams. Honeycomb cores are already widely spread in the aerospace industry due to their high specific mechanical properties. They can outperform foam cores in terms of stiffness to weight ratios [1, 2]. However this advantage is balanced out by higher costs [3], making foam cores more suitable for applications in the automotive industry. A further advantage of foam cores is that complex 3D core geometries can be easily manufactured by filling an appendant tool with foam. They also provide good insulation characteristics [4], and show great energy absorption capabilities [5].

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

با توجه به پتانسیل زیاد کامپوزیت های سبک در سازه های ساندویچی دارای هسته فوم، این مواد اهمیت روز افزونی در صنعت اتوماسیون یافته اند. برای انتقال بارهای منطقه ای، سازه های ساندویچی باید دارای اجزای وارد کردن بار باشند. در راه حل هایی که اخیرا معرفی شده اند و در صنعت هوا فضا کاربرد دارند، جاسازها بعد از ساخت پانل های ساندویچی ادغام می شوند. این فرایند بسیار زمان بر است و بنابراین، برای صنعت اتوماسیون پر هزینه می باشد. در این تحقیق، دو روش جدید به صورت تجربی بررسی شده اند که در آنها جاسازها در طول فرایند اجرا یا ساخت فوم های هسته ای ترکیب می شوند. با توجه به این روش ها، تعیین رفتار اجرا و خرابی هندسه های مختلف و تراکم های مختلف فوم توسط آزمایش های مختلف کشش تعیین می شود.

 

1 مقدمه

افزایش تقاضا برای کاهش انتشار گاز دی اکسید کربن و مصرف سوخت در صنعت خودرو نیازمند سازه های سبک وزن است. بنابراین، طرح های بخش هوا فضا در تولیدات انبوه اجزای خودرو اهمیت زیادی یافته اند. پلاستیک های فیبری مقاوم (frp) دارای مقاومت و قدرت زیاد در برابر نسبت وزن هستند بنابراین، پتانسیل زیادی برای طرح های سبک وزن دارند. با استفاده از سازه های ساندویچی دارای هسته های سبک و صفحات ساخته شده از FRP می توان این ویژگی ها را به صورت موثر به کار برد. با افزودن وزن کم به هسته سازه در برابر خمیدگی مقاوم تر می شود بنابراین، مواد کمی مورد نیاز است و می توان اجزای سبکتری را طراحی کرد. مواد رایج هسته ای دارای ساختارهای کندو عسل  یا فوم های پلیمری هستند. هسته های کندوشکل به علت ویژگی های مکانیکی حاص در صنعت هوا فضا کاربردهای گسترده ای دارند. این مواد از نظر مقاومت و نسبت وزن عملکرد بهتری دارند (1و2). به هر حال این مزیت توسط هزینه های بالاتر تعدیل می شود (3) و باعث می شود تا هسته های فومی گزینه مناسبی برای صنعت خودرو باشند. مزیت دیگر هسته های فوم این است که هندسه پیچیده سه بعدی هسته می تواند به آسانی با پر کردن یک ابزار فومی ساخته شود. این مواد می توانند ویژگی عایق بودن خوبی داشته باشند (4) و قابلیت بالایی برای جذب انرژی داشته باشند (5).


بدون دیدگاه