تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله فعالیت های رسانه اجتماعی و تاثیر آن بر رابطه مشتری – برند – نشریه MDPI

عنوان فارسی: فعالیت های رسانه اجتماعی و تاثیر آن بر رابطه مشتری- برند: یک مطالعه تجربی از فعالیت خرده فروشان پوشاک در هند
عنوان انگلیسی: Social Media Activities and Its Influence on Customer-Brand Relationship: An Empirical Study of Apparel Retailers’ Activity in India
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 27 (4 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2021 نشریه : MDPI
فرمت مقاله انگلیسی : pdf فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI پایگاه : اسکوپوس
نوع ارائه مقاله : ژورنال ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 4.250 در سال 2020
شاخص H_index مجله : 30 در سال 2021 شاخص SJR مجله : 0.556 در سال 2020
شناسه ISSN مجله : 0718-1876 شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q2 در سال 2020
کد محصول : 11835 وضعیت ترجمه : انجام شده و آماده دانلود در فایل ورد و pdf
محتوای فایل : zip حجم فایل : 2.03Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدییت، مدیریت بازرگانی، بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک
مجله: مجله تحقیقات تجارت الکترونیکی نظری و کاربردی - Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research
دانشگاه: گروه مطالعات مدیریت، انستیتوی فناوری هندی، هند
کلمات کلیدی: رسانه اجتماعی، بازاریابی رسانه اجتماعی، صنعت پوشاک، نیت خرید، رابطه برند
کلمات کلیدی انگلیسی: social media - social media marketing - apparel industry - purchase intention - brand relationship
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: ندارد ☓
ضمیمه: ندارد ☓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: دارد ✓
پرسشنامه: دارد ✓
متغیر: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.3390/jtaer16040036
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. مروری بر ادبیات

2.1. فعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی

2.2. فعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی در خرده فروشان پوشاک

2.3. رابطه مشتری – برند

3. چارچوب مفهومی و آزمون فرضیه ها

3.1. فعالیت بازاریابی رسانه اجتماعی و رابطه مشتری - برند

3.2. نیت خرید

3.3. فعالیت رسانه اجتماعی درک شده و نیت خرید

3.4. رابطه مشتری -برند و نیت خرید

4. ابزارها و روش ها

4.1 روش نمونه گیری

4.2 روش های جمع آوری داده

4.3 معیارها

5 نتایج

5.1 تحلیل عاملی تاییدی

6 بحث

7 نتیجه گیری

8 محدودیت ها و رهنمودهایی برای تحقیق آتی

منابع

نمونه متن انگلیسی

Abstract

In this digital era, the internet, and Social Media (SM) has had a radical impact on the shopping behavior of “costumers” The SM provides a platform where “costumers” are exposed to the best product with the best price along with reviews and opinions about the merchandise. So, we can turn our heads and look at a brand in a way as if the brand is speaking to us. This study was an attempt to explore the Social Media Marketing Activities (SMMA) that are being used for the marketing of fashionable products like apparel and to what level the SMMA activities of brands truly strengthen the relationship with customers and motivate purchase intention. Moreover, SMMA has a robust application in developing a marketing strategy for business. It has become a significant tool that collaborates with businesses and people. It is concluded that the “costumer”- brand relationship does have a positive and statistically significant impact on consumers’ purchase intention through SM.

1. Introduction

To date, millions of people are using social media (SM) across the globe through website-based network applications that help to share knowledge, information, and easy connections with each other [1–7]. People are using SM to fulfill a variety of needs especially looking for digital content and products [7–9]. It makes people feel good, gives a positive self-outlook, especially with the young age groups, who get a boost in their self-esteem [10].

7. Conclusions

It is concluded that the “costumer”–brand relationship does have a positive impact on “costumers” purchase intention through SM. This implies that when the “costumers” develop trust towards the fashion brands, they more satisfaction and commitment is observed towards specific brands, which indicates strong purchase intension among customers. As per practical implications, the marketing managers should focus on creating trust, satisfaction, and commitment through various brand-related activities so that customers’ purchase intension may be induced. Finally, this investigation may help customer-brand relationship on perceived SMMA based e-commerce technology that would help retailers to understand the customers and streamline their business strategy

نمونه متن ترجمه

چکیده

در این عصر دیجیتال، اینترنت و رسانه اجتماعی(SM) تاثیر زیادی بر رفتار خرید مشتریان داشته اند. رسانه اجتماعی پلتفرمی ارائه می دهد که در آن مشتریان با بهترین محصولات به همراه بهترین قیمت، و همچنین دیدگاه ها و نظرات درباره کالا مواجه می شوند. بنابراین، ما می توانیم تحت تاثیر قرار دهیم و برند را به گونه ای نگاه کنیم گویی که با ما صحبت می کند. این مطالعه بر آن است تا به بررسی فعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی(SMMA) بپردازد که برای بازاریابی کالاهای مد مانند پوشاک استفاده می شود و تا چه میزان فعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی برندها عملا رابطه با مشتریان را تقویت و نیت خرید را تحریک می کنند. علاوه بر این، فعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی در تدوین استراتژی بازاریابی برای کسب و کار، کاربرد مناسبی دارد. تبدیل به ابزار قابل توجهی شده است که با افراد و کسب و کارها همکاری دارد. می توان نتیجه گیری کرد که رابطه برند- مشتری از طریق رسانه اجتماعی، تاثیر مثبت و از نظر آماری معناداری بر نیت خرید مشتریان دارد.

1. مقدمه

تا کنون، میلیون ها نفر در سراسر جهان، از طریق اپلیکیشن های شبکه مبتنی بر وب سایت در حال استفاده از رسانه اجتماعی هستند که به، به اشتراک گذاری دانش، اطلاعات و ارتباطات آسان با یکدیگر کمک می کند [1–7]. افراد از رسانه اجتماعی استفاده می کنند تا طیف وسیعی از نیازها را برآورده کنند، به ویژه جستجوی محتوا و محصولات دیجیتال [7–9]. حس خوبی به افراد می دهد، موجب نگرش مثبت از خود می شود، به ویژه در گروه های سنی جوانان که به دنبال اعتماد بنفس بالا هستند [10].

7. نتیجه گیری

می توان نتیجه گرفت که رابطه مشتری – برند تاثیر مثبت بر نیت خرید مشتریان دارد، آنهم از طریق رسانه اجتماعی. این بدین معناست، زمانی که مشتریان به برندهای مد اعتماد می کنند، رضایت و تعهد بیشتری نسبت به برند خاص در آنها قابل مشاهده است، که نشان دهنده نیت خرید قوی میان مشتریان است. بر اساس کاربردهای عملی، مدیران بازاریابی باید بر ایجاد اعتماد، رضایت و اعتماد، از طریق انواع فعالیت های مربوط به برند تمرکز کنند، بنابراین، تمایل خرید مشتریان ممکن است، تحریک شود. درآخر، این مطالعه ممکن است به رابطه مشتری- برند بر فعالیت بازاریابی رسانه اجتماعی بر اساس تکنولوژی تجارت الکترونیک کمک کند که به خرده فروشان کمک می کند تا مشتریان و جریان استراتژی کسب و کار خود را درک کنند.

تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)