ترجمه مقاله مسیریابی V2V در VANET بر اساس مدل متحرک یکپارچه - نشریه IEEE

ترجمه مقاله مسیریابی V2V در VANET بر اساس مدل متحرک یکپارچه - نشریه IEEE
قیمت خرید این محصول
۴۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مسیریابی V2V در VANET بر اساس مدل متحرک یکپارچه
عنوان انگلیسی
V2V Routing in a VANET Based on the Autoregressive Integrated Moving Average Model
صفحات مقاله فارسی
37
صفحات مقاله انگلیسی
14
سال انتشار
2018
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
7.803 در سال 2020
شاخص H_index مجله
178 در سال 2021
شاخص SJR مجله
1.365 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
0018-9545
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2020
کد محصول
11764
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی فناوری اطلاعات و فناوری اطلاعات و ارتباطات و اینترنت و شبکه های گسترده، سامانه های شبکه ای، کاربردهای ICT
دانشگاه
آزمایشگاه اصلی سنجش و ارتباطات فیبر نوری و مرکز امنیت سایبری، چنگدو، چین
کلمات کلیدی
شبکه های چند منظوره خودرویی (VANET)، خودروی پارک شده، مسیریابی تقویتی، اثر سایه اندازی
کلمات کلیدی انگلیسی
VANET - Parked vehicle - V2V - Relay routing - Shadowing effect
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1109/TVT.2018.2884525
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. کارهای مرتبط
3. بیان مساله و انگیزه
4. طراحی الگوریتم
A. تعامل های متقابل پکت Hello
B. الگوریتم ارزیابی کیفیت لینک
C. مدل سازی ARIMA
1. تعیین d
2. کاربرد ADF
3. محاسبه ACF و PACF
4. بازشناسی مدل
5. تعیین p و q
6. آزمایش
D. الگوریتم انتخاب لینک
5. نتایج شبیه سازی و تحلیل
A. محیط شبیه سازی
B. تحلیل نتایج شبیه سازی
6. نتیجه گیری و کار آتی
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

Abstract 


With the development of vehicle networks, the information transmission between vehicles is becoming increasingly important. Many applications, particularly regarding security, are based on communication between vehicles. These applications have strict requirements for factors such as the quality of communication between vehicles and the time delay. Many theoretical communication protocols ignore the presence of buildings or other obstacles that are present during practical use, especially in urban areas. These obstacles can cause a signal to fade or even block direct communication. Many vehicles are often parked at the roadside. Because of their location, these parked vehicles can be used as relays to effectively reduce the shadowing effect caused by obstacles and even solve communication problems. In this paper, we study the problem of parked-vehicle-assistant relay routing communication in vehicle ad hoc networks. We propose an efficient parked vehicle assistant relay routing algorithm that is composed of four parts: a periodic Hello packet exchange mechanism, candidate relay list update, communication link quality evaluation, and candidate relay list selection. Simulation results reveal obvious advantages for indexes such as the quality of communication, success rate, and time delay.


 

I. INTRODUCTION


WITH the widespread rise of the Internet of Things (IoT), vehicular ad hoc networks (VANET) have undergone rapid development, and they are beginning to improve the driving experience. The most obvious benefit is improved vehicle safety. In a VANET, a driver can obtain real-time information and anticipate traffic problems, which can greatly reduce the occurrence of traffic accidents. The VANET is created through information interactions between vehicles.


 

VI. CONCLUSION AND FUTURE WORK


There are many buildings and other obstructions in cities or suburban areas. These features cause poor or even interrupted communication in VANETs. In this article, we propose using vehicles parked on the roadside or near buildings as relays and design related broadcasting algorithms. The algorithm has three components: a packet updating algorithm, a link quality evaluation algorithm and a relay node selection algorithm. The above algorithms consider the advantages of unused parked vehicles and link quality. Based on this algorithm, moving vehicles and parked vehicles can work together to effectively avoid a broadcast storm, increase the utilization rate of resources, and effectively relieve pressure on the network. The simulation results show that the parked vehicle algorithm has obvious advantages in terms of time delay, link quality, information achievable ratio and the number of hops.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

با توجه به توسعه شبکه های خودرویی، انتقال اطلاعات بین خودروها از اهمیت زیادی برخوردار شده است. بسیاری از کاربردها به ویژه در رابطه با امنیت مبتنی بر ارتباطات بین خودروها است. این کاربری ها دارای الزامات شدیدی برای عواملی هماند کیفیت ارتباط بین خودروها و تاخیر زمانی هستند. بسیاری از پروتکل های ارتباطی از وجود ساختمان ها یا موانع دیگر در طی استفاده عملیاتی و به ویژه در مناطق شهری چشم پوشی می کنند. این موانع می توانند سبب محوشدگی سیگنال یا حتی مسدود شدن ارتباط مستقیم شوند. بسیاری از خودروها اغلب در کنار جاده ها پارک می شوند. با توجه به موقعیت آن ها، این خودروهای پارک شده به عنوان تقویت کننده هایی برای کاهش موثر اثر سایه اندازی  ایجاد شده حاصل از موانع قابل استفاده هستند و حتی می توانند مشکلات ارتباطی را حل کنند. در این مقاله مساله ارتباط مسیریابی تقویتی با کمک خودروها پارک شده در شبکه های چند منظوره خودرویی مورد بررسی قرار می گیرد. ما الگوریتم موثر مسیریابی تقویتی با کمک خودروی پارک شده  (PVARR) را پیشنهاد می دهیم که شامل چهار بخش است: مکانیزم تبادل متناوب پکت Hello، به روز رسانی فهرست نودهای منتخب تقویت کننده، ارزیابی کیفیت لینک ارتباطی و انتخاب فهرست منتخب تقویت کننده. نتایج شبیه سازی مزیت های آشکار برای شاخص هایی همانند کیفیت ارتباط، نرخ موفقیت و تاخیر زمانی را نشان می دهد.

 

1. مقدمه

با رشد سریع و گسترده اینترنت اشیا  (IoT)، شبکه های چند منظوره خودرویی (VANET) تحت تاثیر توسعه سریع قرار گرفته اند و در حال بهبود تجربه رانندگی هستند. آشکارترین مزیت، بهبود ایمنی خودرو است. در یک شبکه VANET، راننده می توانند به اطلاعات لحظه ای دست پیدا کند و مسائل ترافیکی را پیش بینی کند، که به طور قابل توجهی سبب کاهش ایجاد تصادفات رانندگی می شود. شبکه چند منظوره خودرویی از طریق تبادل اطلاعات بین خودروها ایجاد می شود.

 

6. نتیجه گیری و کار آتی

ساختمان ها و موانع بسیاری در شهرها و مناطق برون شهری وجود دارد. این ویژگی ها سبب ایجاد ارتباطات ضعیف یا حتی وقفه دار در شبکه های VANET می شود. در این مقاله استفاده از خودروهای پارک شده در کنار جاده یا نزدیک ساختمان ها به عنوان تقویت کننده پیشنهاد داده شده است و الگوریتم های انتشاری مرتبط طراحی شده است. این الگوریتم دارای سه مولفه است: الگوریتم به روز رسانی پکت، الگوریتم ارزیابی کیفیت لینک و الگوریتم انتخاب نود تقویت کننده. الگوریتم های فوق مزیت های خودروهای پارک شده بدون استفاده و کیفیت لینک را در نظر می گیرند. براساس این الگوریتم، خودروهای متحرک و خودروهای پارک شده برای اجتناب موثر از طوفان انتشار می توانند با یکدیگر همکاری کنند، نرخ بهره برداری از منابع را افزایش دهند و فشار بر شبکه را به طور کارآمدی کاهش دهند. نتایج شبیه سازی نشان می دهد که الگوریتم خودرو پارک شده دارای مزیت های آشکاری برحسب تاخیر زمانی، کیفیت لینک، نسبت دستیابی به اطلاعات و تعداد مقاصد است.


بدون دیدگاه