ترجمه مقاله تبلیغات در رسانه های اجتماعی و مزایای آن برای برندها

ترجمه مقاله  تبلیغات در رسانه های اجتماعی و مزایای آن برای برندها
قیمت خرید این محصول
۲۷,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تبلیغات در رسانه های اجتماعی و مزایای آن برای برندها
عنوان انگلیسی
Advertising On Social Media And Benefits To Brands
صفحات مقاله فارسی
19
صفحات مقاله انگلیسی
18
سال انتشار
2015
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
شناسه ISSN مجله
1823-884x
کد محصول
11680
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت بازرگانی، بازاریابی، مدیریت کسب و کار و مدیریت فناوری اطلاعات
مجله
مجله علوم اجتماعی و انسانی - Journal of Social Sciences and Humanities
دانشگاه
دانشگاه فناوری و نوآوری، کوالالامپور، مالزی
کلمات کلیدی
تبلیغات شبکه های اجتماعی، فیسبوک، توئیتر، پینترست، لینکدین، یوتیوب، بلاگ
کلمات کلیدی انگلیسی
Social media advertising - Facebook
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
مروری بر ادبیات
رسانه های اجتماعی در مالزی
انواع رسانه های اجتماعی
فیسبوک
توئیتر
پینترست
لینکدین
یوتیوب
بلاگ ها
نتیجه گیری
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
   
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

ABSTRACT


Social media has expedited unparalleled growth in human interaction in modern times. This new media has caught the attention of organisations, communities and individuals through their ability to facilitate the collaboration of virtual communities and to provide a productive environment for mutual sharing and interaction. The adoption of social media for advertising by corporations worldwide is on the rise. Many corporations today have official Facebook pages, Twitter accounts as well as corporate blogs. All these are signs that social media has become a vital part of consumers‟ daily lives as well as the day-to-day operations of corporate organisations. The purpose of this conceptual paper is to examine the various tools that companies may use in their advertising aspect to increase their service and quality for their customers and increase profit. This study also seeks to provide insights on the social media use of Generation Y consumers in Malaysia.


 

INTRODUCTION


Social media has expedited unparalleled development in human association in contemporary times. In particular, it has changed consumers‟ way of thinking (Mir and Zaheer, 2012). This new media serves as a general stage for individuals worldwide to relate with one another and offer information and experiences identified with products, activities and issues (Heinrichs et al., 2011). Attracted by the rapid penetration of social media into society, companies are dynamically using them as part of their advertising and brand building activities (Gallaugher and Ransbotham, 2010; Georgios and Sergios, 2014). Without a doubt, social media allows companies to interact with customers using richer media with greater reach (Thackeray et al., 2008). The interactive method of social media not only allows advertisers to share and exchange information with their customers, but it allows customers to share and exchange information with one another as well. Companies have the opportunity to move relationship with customers from dialog to trialogue, in which customers partake in noteworthy relationship with one another and with the companies (Lipsman et al., 2012; Mangold and Faulds, 2009). Using social media, companies have had the ability to build relationships with existing as well as new customers and form communities that interactively collaborate to identify problems and develop solutions for them.


 

CONCLUSION


The Malaysian advertising industry is fast developing into a very competitive market with both foreign and local players competing for customer patronage. Whilst social media has not yet reached the position of a strong, robust advertising tool in Malaysia, this study proposes that there is significant scope for advertisers to embrace the concept in this way, developing strategy which can potentially have powerful impact within this rapidly changing consumer environment. This research presented a conceptual underpinning of the different tools that businesses may use in their advertising aspect to boost their service and quality for their customers. Furthermore, this review reveals advantages and issues related to each type of social media. This research can conclude that there are tools that corporations can use to distribute their advertising massages and create awareness for their customers.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

رسانه های اجتماعی رشد غیر موازی با تعامل انسان در دوران مدرن دارد. این رسانه های جدید توجه بسیاری از سازمان ها، گروه ها و افراد را با توجه به توانایی خود برای تسهیل مشارکت در جوامع مجازی به خود جلب کرده اند و محیطی موثر برای اشتراک متقابل و تعامل ایجاد می کنند. استفاده از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ توسط شرکت های سراسر جهان در حال افزایش است. امروزه بسیاری از شرکت ها دارای صفحات فیسبوک، حساب های توئیتر و همچنین بلاگ های شرکتی هستند. تمام این موارد علامت این هستند که رسانه های اجتماعی یک بخش مجازی از " زندگی روزمره و فعالیت های روزانه سازمان ها" هستند. هدف این تحقیق، بررسی ابزار مختلف مورد استفاده توسط شرکت ها در تبلیغات برای افزایش خدمات و کیفیت برای مشتریان و افزایش سود است. این مقاله در صدد ارائه اطلاعاتی در مورد استفاده از رسانه های اجتماعی توسط مشتریان نسلY در مالزی است.

 

مقدمه

رسانه های اجتماعی رشد غیر موازی با تعامل انسان در دوران مدرن دارد.  به خصوص اینکه، این رسانه ها باعث تغییر "شیوه نگرش"  مشتریان شده اند ( میر و زهیر2012). این رسانه های جدید به عنوان یک روش عمومی برای افراد در سر تا سر جهان برای ایحاد ارتباط با دیگران و ارائه اطلاعات و تجارب شناسایی شده در مورد محصولات، فعالیت ها و مشکلات است (هنریکس و همکاران2011).  شرکت ها هم تحت تاثیر نفوذ سریع رسانه های اجتماعی در جامعه از این رسانه ها به عنوان بخشی از تبلیغات و فعالیت های برند سازی خود استفاده می کنند (گالاگر و رانسبوتام 2010 – گرجیوس و سرگیوس 2014 ). بدون شک رسانه های اجتماعی به شرکت ها امکان می دهد تا با استفاده از رسانه های غنی تر و بازده بیشتر با مشتریان تعامل ایجاد کنند ( تاکری و همکاران2008 ). روش تعامل رسانه های اجتماعی نه تنها امکان انتقال اطلاعات با مشتری بلکه اجازه انتقال اطلاعات مشتریان با یکدیگر را نیز فراهم می آورد. شرکت ها فرصت دارند تا ارتباطات دوگانه و سه گانه با مشتریان داشته باشند و مشتریان نیز روابط قابل توجهی با یکدیگر و با شرکت ها داشته باشند ( لیپسمن و همکاران 2012 – منگولد و فولدز 2009 ). با استفاده از رسانه های اجتماعی، شرکت ها می توانند روابط با مشتریان کنونی و مشتریان جدید ایجاد کنند و جوامعی را شکل دهند که برای شناسایی مسائل و مشکلات با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

 

نتیجه گیری

صنعت تبلیغات مالزی به سرعت در حال رشد و وارد شدن به بازار رقابت با رقبای داخلی و خارجی برای حمایت از مشتری است. در حالی که رسانه های اجتماعی به موقعیت خود جهت تبدیل شدن به ابزار قوی و منسجم برای تبلیغات در مالزی نرسیده اند ، اما این تحقیق بیان کرده است که محدودیت های قابل توجهی برای تبلیغ کنندگان جهت پذیرش این مفهوم و ارائه راهکارهایی که تاثیرات قوی بر محیط های متغیر مشتری وجود دارد. این تحقیق درک مفهومی از ابزار مختلف مورد استفاده تجارت ها در تبلیغات برای تقویت خدمات و افزایش کیفیت برای مشتریان ارائه کرده است. به علاوه، این تحقیق به بررسی مزایای و معایب و همچنین مسائل مرتبط با هر کدام از رسانه های اجتماعی پرداخته است. این تحقیق می تواند نتیجه گیری کند که ابزاری وجود دارند که شرکت ها می توانند با استفاده از آنها پیام های تبلیغاتی خود را پحش کنند و برای مشتریان خود آگاهی ایجاد کنند.


بدون دیدگاه