اینترنت و شبکه های گسترده، مدیریت کسب و کار و مدیریت فناوری اطلاعات
مجله
بازاریابی کسب و کار هاروارد - Harvard Business Review
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
معماری جدید
نقد و بررسی وب سرویسها
مراحل اولیه برای موفقیت
یک جایگاه رشد
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Over The Past Year, As The Hype Over E-Commerce Has subsided, a new chorus of promises about the potential of the Internet has been gaining volume. The singers this time are not dot-coms and their backers but rather the big providers of computer hardware, software, and services. What they’re promoting, through a flurry of advertisements, white papers, and sales pitches, is a whole new approach to corporate information systems. The approach goes by many different names—Microsoft calls it “. Net,” Oracle refers to “network services,” IBM touts “Web services,” Sun talks about an “open network environment”—but at its core is the assumption that companies will in the future buy their information technologies as services provided over the Internet rather than owning and maintaining all their own hardware and software.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
در طول سال گذشته، همانطور که اعتیاد به تجارت الکترونیک ،فروکش کرده است، هم آوایی جدید از تعهدات پیرامون پتانسیل اینترنت ،افزایش یافته است.خوانندگان در این زمان dot-coms ها نیستند و پشتیبانها بیشتر ارائه دهندگان بزرگ سخت افزار، نرم افزار و سرویسها هستند.چیزی که آنها از طریق یک طوفان ناگهانی تبلیغات، نامه های سفید و گامهای فروش ارتقا میدهند، یک رویکرد جدید کلی برای سیستم های اطلاعاتی شرکتی است.این رویکرد از طریق نامهای متفاوت بسیار زیادی- که مایکروسافت آن را "نت" می نامد- می آید، اُرَکل به "سرویسهای شبکه" اشاره دارد، IBM "سرویسها وب" را جلب میکند، سان در مورد یک "محیط شبکه ی آزاد" حرف میزند- اما در هسته ی آن این فرضیه هست که شرکتها در آینده ،فناوری های خود را به صورت خدمات ارائه شده بر روی اینترنت خریداری خواهند کرد تا اینکه خودشان همه ی سخت افزارها و نرم افزارهای خود را داشته باشند و از آنها نگهداری کنند.در طول سال گذشته، همانطور که اعتیاد به تجارت الکترونیک ،فروکش کرده است، هم آوایی جدید از تعهدات پیرامون پتانسیل اینترنت ،افزایش یافته است.خوانندگان در این زمان dot-coms ها نیستند و پشتیبانها بیشتر ارائه دهندگان بزرگ سخت افزار، نرم افزار و سرویسها هستند.چیزی که آنها از طریق یک طوفان ناگهانی تبلیغات، نامه های سفید و گامهای فروش ارتقا میدهند، یک رویکرد جدید کلی برای سیستم های اطلاعاتی شرکتی است.این رویکرد از طریق نامهای متفاوت بسیار زیادی- که مایکروسافت آن را "نت" می نامد- می آید، اُرَکل به "سرویسهای شبکه" اشاره دارد، IBM "سرویسها وب" را جلب میکند، سان در مورد یک "محیط شبکه ی آزاد" حرف میزند- اما در هسته ی آن این فرضیه هست که شرکتها در آینده ،فناوری های خود را به صورت خدمات ارائه شده بر روی اینترنت خریداری خواهند کرد تا اینکه خودشان همه ی سخت افزارها و نرم افزارهای خود را داشته باشند و از آنها نگهداری کنند.