منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله اثر تاکتیک جامعه پذیری سازمانی روی رضایت شغلی و تعامل افراد تازه وارد - نشریه الزویر

ترجمه مقاله اثر تاکتیک جامعه پذیری سازمانی روی رضایت شغلی و تعامل افراد تازه وارد - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
اثر تاکتیک های جامعه پذیری سازمانی روی رضایت شغلی و تعامل افراد تازه وارد: هسته خود ارزیابی به عنوان عامل تعدیل کننده
عنوان انگلیسی
Impact of organizational socialization tactics on newcomer job satisfaction and engagement: Core self-evaluations as moderators
صفحات مقاله فارسی
32
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6625
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت منابع انسانی و روابط کار، مدیریت عملکرد و مدیریت استراتژیک
مجله
مجله بین المللی مدیریت هتلداری - International Journal of Hospitality Management
دانشگاه
دانشکده گردشگری دانشگاه Hainan، چین
کلمات کلیدی
هسته خودارزیابی، تاکتیک های جامعه پذیری سازمانی، رضایت شغلی، تعهد کاری، اثرات تعدیلی ادغام سازمانی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. پیش زمینه نظری
2.1 چارچوب مفهومی
2.2 تاکتیک های جامعه پذیری سازمانی (OST)
2.3 پیامدهای مرتبط با موفقیت OS
2.4 OST و رضایت شغلی
2.6 CSE به عنوان تعدیل کننده
3. نظریه شناسی
3.1 جمع اوری داده ها
3.2 مقیاس OST
3.3 مقیاس CSE
3.4 مقیاس های رضایت شغلی و تعهد کاری
3.5 مدل سنجش کلی و خصوصیات روانسنجی
3.7 اشکار سازی اثرات تعدیلی
4. یافته ها
4.1 خصوصیات پاسخ دهندگان
4.2 اثرات مستقیم
4.3 اثرات تعدیلی
5. بحث
5.1 رضایت شغلی فرد تازه وارد به عنوان تابعی از OST و CSE
5.2 تعیین کننده های تعهد کاری
5.3 پیامدهای نظری
5.4 پیامدهای جزئی
5.5 محدودیت ها و مطالعات اینده
6. نتایج اظهار شده
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This study proposes and tests a new model in which newcomer core self-evaluations (CSE) moderate the effects of organizational socialization tactics (OST) on job satisfaction and work engagement. Data were collected in nine luxury hotels in China and a total of 161 parent respondents with 5000 bootstraps were analyzed using structural equation modeling technique. The results from this study indicate that newcomer job satisfaction and work engagement each is predicted by institutionalized OST directly and positively. They also indicate that CSE moderates the relationship between OST and job satisfaction, but not the one between OST and work engagement. In particular, hotel newcomers high on CSE are much more adept, than their low CSE counterparts, at translating their organizational advantages of institutionalized OST into job satisfaction. These findings as well as their theoretical and practical implications are discussed within the contexts of organizational socialization research and hotel human resource development practices.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مطالعه یک مدل جدید را ارائه و ازمایش می کند که در ان هسته خود ارزیابی (CSE) اثرات تاکتیک های جامعه پذیری سازمانی (OST) روی رضایت شغلی و تعهد کاری را تعدیل می کند. داده ها در 9 هتل مجلل در چین جمع اوری شدند و تعداد کل 161 پدرومادر با 5000 مورد با استفاده از تکنیک مدل سازی معادله ی ساختاری مورد تحلیل قرار گرفتند. نتایج حاصله از این مطالعه حاکی از ان بود که رضایت شغلی تازه وارد و تعهد کاری هرکدام مستقیما با OST نهادینه و بطور مثبت پیش بینی می شوند. انها به این موضوع نیز اشاره کردند که CSE رابطه میان OST و رضایت شغلی را تعدیل می کند ولی این کار را بین OST و اشتغال کاری انجام نمی دهد. بطور خاص، تازه واردان هتل با CSE بالا مهارت بیشتری نسبت به همتایان خود با CSE کم در تفسیر مزایای سازمانی شان از OST نهادینه در رضایت شغلی داشتند. این یافته هابا پیامدهای عملی و نظری شان در متون پژوهش جامعه پذیری سازمانی و اقدامات توسعه منابع انسانی هتل مورد بحث و بررسی قرار گرفته اند.

بدون دیدگاه