ترجمه مقاله مقایسه بازاریابی رسانه های اجتماعی بین B2B، B2C و مدل های تجاری مخلوط - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مقایسه بازاریابی رسانه های اجتماعی بین B2B، B2C  و مدل های تجاری مخلوط - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مقایسه بازاریابی رسانه های اجتماعی بین B2B، B2C و مدل های تجاری مخلوط
عنوان انگلیسی
A comparison of social media marketing between B2B, B2C and mixed business models
صفحات مقاله فارسی
33
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2019
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
6.511 در سال 2018
شاخص H_index مجله
114 در سال 2019
شاخص SJR مجله
2.375 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0019-8501
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
10334
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی
مجله
مدیریت بازاریابی صنعتی - Industrial Marketing Management
دانشگاه
دانشگاه کاونتری ، انگلستان
کلمات کلیدی
رسانه های اجتماعی، مدیریت کانال، بازاریابی تجارت به تجارت، بازاریابی B2B2C، اثربخشی کانال
کلمات کلیدی انگلیسی
Social media - Channel management - Business-to-business marketing - B2B2C marketing - Channel effectiveness
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2018.01.001
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. بررسی متون
2.1 حساسیت و میزان اهمیت مدل کسب و کار
2.2 استفاده از کانال ها
2.3 استفاده مشتری محور از SMM
2.4. اثربخشی درک شده از SMM
3. روش
3.1 توسعه تحقیق
3.2 نمونه برداری
3.3. آنالیز داده ها
4. یافته ها
4.1 شناسایی تفاوت در استفاده از رسانه های اجتماعی B2B
4.2 اثربخشی درک شده از SMM
5. بحث
6. نتیجه گیری، محدودیت ها و تحقیقات آینده
بیانیه مالی (سرمایه گذاری)
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This paper explores the implicit assumption in the growing body of literature that social media usage is fundamentally different in business-to-business (B2B) companies than in the extant business-to-consumer (B2C) literature. Sashi's (2012) customer engagement cycle is utilized to compare organizational practices in relation to social media marketing in B2B, B2C, Mixed B2B/B2C and B2B2C business models. Utilizing 449 responses to an exploratory panel based survey instrument, we clearly identify differences in social media usage and its perceived importance as a communications channel. In particular we identify distinct differences in the relationship between social media importance and the perceived effectiveness of social media marketing across business models. Our results indicate that B2B social media usage is distinct from B2C, Mixed and B2B2C business model approaches. Specifically B2B organizational members perceive social media to have a lower overall effectiveness as a channel and identify it as less important for relationship oriented usage than other business models.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله، فرضیه های ضمنی موجود در متون مربوطه را بررسی می کند که نشان می دهند که استفاده از رسانه های اجتماعی در شرکت های تجارت به تجارت (B2B) اساسا متفاوت از متون تجارت به مشتری (B2C) است. چرخه مشارکت مشتری Sashi (2012) برای مقایسه رفتارهای سازمانی در ارتباط با بازاریابی رسانه های اجتماعی در مدل های تجارت B2B، B2C، مخلوط B2B / B2C و B2B2C استفاده می شود. با استفاده از 449 پاسخ به یک نظرسنجی اکتشافی، ما به وضوح تفاوت در استفاده از رسانه های اجتماعی و اهمیت درک آن به عنوان یک کانال ارتباطی را مشخص می کنیم. به ویژه ما تفاوت های متمایز در رابطه بین اهمیت رسانه های اجتماعی و تأثیر ادراک بازاریابی رسانه های اجتماعی در مدل های کسب و کار را مشخص می کنیم. نتایج ما نشان می دهد که استفاده از رسانه های اجتماعی B2B، متمایز از روش های کسب و کار B2C، مخلوط و B2B2C است. به طور خاص، اعضاي سازمان B2B دریافتند که رسانه هاي اجتماعي دارای اثربخشی كلي کمتری به عنوان يك كانال است و نسبت به سایر مدل هاي تجارت، اهميت کمتري براي استفاده در روابط دارد.

بدون دیدگاه