ترجمه مقاله قدرت نام پروفایل در اشتراک گذاری آنلاین – نشریه الزویر

عنوان فارسی: | قدرت نام پروفایل در اشتراک گذاری آنلاین |
عنوان انگلیسی: | Power of profile name in online sharing |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 4 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 8 |
سال انتشار : 2019 | نشریه : الزویر - Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش | فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش |
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین | سایز ترجمه مقاله : 14 |
نوع مقاله : ISI | نوع نگارش : مقالات کوتاه |
پایگاه : اسکوپوس | نوع ارائه مقاله : ژورنال |
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 8.432 در سال 2019 | شاخص H_index مجله : 106 در سال 2020 |
شاخص SJR مجله : 2.217 در سال 2019 | شناسه ISSN مجله : 0278-4319 |
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2019 | کد محصول : 11067 |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 1.13Mb |
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مهندسی فناوری اطلاعات، اینترنت و شبکه های گسترده |
مجله: مجله بین المللی مدیریت مهمان نوازی - International Journal of Hospitality Management |
دانشگاه: دانشکده حسابداری، دانشگاه حسابرسی نانجینگ، چین |
کلمات کلیدی: اشتراک گذاری آنلاین، به رسمیت شناسی، نام پروفایل، بررسی هتل |
کلمات کلیدی انگلیسی: Online sharing - Recognition - Profile name - Hotel reviews |
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه نشده است ☓ |
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه نشده است ☓ |
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓ |
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: تایپ شده است ✓ |
ضمیمه: ندارد ☓ |
بیس: نیست ☓ |
مدل مفهومی: ندارد ☓ |
پرسشنامه: ندارد ☓ |
متغیر: دارد ✓ |
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله |
رفرنس در ترجمه: در انتهای مقاله درج شده است |
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2019.02.012 |
چکیده
1.مقدمه
2.داده و متدلوژی
3.نتایج
4. نتیجه گیری و پیامدها
Abstract
Theories of social exchange and social identity are extensively introduced to explain the motivation to share online. However, the first step to be social or identified in an online community is to have a profile name because online status and reputation should be assigned to an owner. The effect of profile name on online sharing is rarely explored in the literature, which is crucial in understanding the initial impulse of online sharing. We select a unique platform that enables users to use a profile name or remain anonymous and collect 2,109,555 reviews. Two main findings are drawn from our big data analysis. (1) Users who provide profile names are more involved in online sharing: they write longer text and upload more photos in comparison with anonymous users. (2) Users with profile names gain more recognition from peers. This study concludes by presenting the theoretical and managerial implications of these findings.
1. Introduction
Hotel booking sites provide beneficial platforms for users to obtain information from peers and post reviews after their experiences (Chan et al., 2017). However, sharing one’s experience online is voluntary and requires effort to write text and upload photos (Liu et al., 2018). What motivates users to share online remains a major research question. Prior studies have drawn on social exchange and social identity theories to explain the motivation to contribute online (Forman et al., 2008; Luo et al., 2017). These motivations include information exchange (Xiang and Gretzel, 2010), self-enhancement (Yoo and Gretzel, 2008), and sense of belonging (Cantallops and Salvi, 2014).
4. Conclusion and implications
We use a dataset of 2,109,555 hotel reviews collected from Ctrip.com in drawing two main findings from our big data analysis. First, users with profile names are more involved in online sharing. That is, they write longer text and upload more photos when posting reviews. Second, users with profile names gain more recognition from peers. These results are robust and consistent across different levels of hotels.
چکیده
تئوری های مبادله اجتماعی و هویت اجتماعی به تفصیل برای تعریف انگیزه اشتراک گذاری آنلاین مطرح شده اند. با این حال اولین قدم برای اجتماعی بودن و به رسمیت شناخته شدن در یک جامعه آنلاین داشتن یک نام پروفایل است؛زیرا که شهرت و وضعیت آنلاین باید به یک مالک اختصاص یابد.اثرنام پروفایل در اشتراک گذاری آنلاین که در درک برانگیزش اولیه اشتراک گذاری آنلاین امری حیاتی است،بندرت در تحقیقات مورد بررسی قرار میگیرد.ما پلتفرم منحصربه فردی را برمیگزینیم که کاربران راقادر میسازد از یک نام پروفایل استفاده کنند یا بی نام باقی بمانند و 2109555 بررسی بدست آوردیم.از تحلیل کلان داده هایمان،دو یافته اصلی نتیجه گیری میشود:1) کاربرانی که نام پروفایل ارائه میدهند بیشتر در اشتراک گذاری آنلاین شرکت دارند: آنها در مقایسه با کاربران بی نام متون بلند وعکس های بیشتری آپلود میکنند.) کاربران دارای نام پروفایل از سوی همسالان خود بیشتر به رسمیت شناخته میشوند. این مطالعه با ارائه پیامدهای نظری و مدیریتی از این یافته ها نتیجه می گیرد..
1.مقدمه
سایت های رزروهتل پلتفرم های مفیدی را برای کاربران فراهم میسازند تا از همتایان خود اطلاعات به دست آورده و بررسی های ارسال شده از تجربه شان را مشاهده کنند(چان و همکاران2017). بااینحال اشتراک گذاری آنلاین یک تجربه امری داوطلبانه و نیازمند تلاش برای نگارش متن و آپلود عکس است (لیو و همکاران2010). اینکه کاربران با چه انگیزه ای دست به اشتراک گذاری آنلاین میزنند، یک پرسش عمده پژوهشی باقی میماند. مطالعات پیشین بااستفاده از تئوری های هویت اجتماعی و مبادله اجتماعی انگیزه مشارکت آنلاین را شرح میدهند (فورمن و همکاران 2018،لو و همکاران2017).این انگیزه ها شامل مبادله اطلاعات (شیانگ و گرتزل2010) و خودافزایی(یووگرتزل2008) و حس تعلق(کانتایپس و سالوی2014) میشود.
4- نتیجه گیری و پیامدها
ما از مجموعه داده های 2.109.555 بررسی هتل گردآوری شده از سایت Ctrip.com استفاده کردیم تا از تحلیل کلان داده هایمان دو یافته اصلی را نتیجه گیری کنیم.اول،کاربران بانام پروفایل مشارکت بیشتری در اشتراک گذاری آنلاین دارند که یعنی این کاربران متون بلندتری مینگارند و عکس های بیشتری هنگام ارسال بررسی ها آپلود میکنند.دوم،کاربران دارای نام پروفایل بیشتر از سوی همتایان به رسمیت شناخته میشوند.این نتایج در سراسر سطوح مختلف هتل استوار و هماهنگ هستند.