تلفن: 04142273781

ترجمه مقاله مدل سازی جریان های یاتاقان در درایوهای اینورتر PWM – نشریه IEEE

عنوان فارسی: مدل سازی جریان های یاتاقان در درایوهای اینورتر PWM
عنوان انگلیسی: Modeling of Motor Bearing Currents in PWM Inverter Drives
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 13
سال انتشار : 1996 نشریه : آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 6914 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.41Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی برق و مهندسی الکترونیک
گرایش های مرتبط با این مقاله: مهندسی الکترونیک، مکانیک خودرو و مکاترونیک
مجله: نتایج و یافته های بدست آمده در حوزه برنامه های کاربردی صنعت
دانشگاه: گروه مهندسی برق و کامپیوتر، دانشگاه ویسکانسین، مدیسون، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی: باربری فعلی، آسیب بلبرینگ، شکست بلبرینگ، موتور القایی، خازن کوپلاژ پارازیتی، اینورتر PWM، ولتاژ شفت، ولتاژ در حالت معمول
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. معرفی

2. تحریک حالت مشترک و پاسخ

3. مدلسازی تزویج بین سیم پیچ ها و استاتور- جریان های زمین موتور

4. مدلسازی تزویج بین سیم پیچ ها و روتور- مدل جریان یاتاقان

5. شبیه سازی و بررسی آزمایشگاهی مدل ها

6. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Pulsewidth modulated (PWM) inverters have recently been found to be a major cause of motor bearing failures in inverter-motor drive systems. Specifically, all inverters generate common mode voltages relative to the earth ground. The voltages provide coupling or bearing currents through motor parasitic capacitances to the rotor iron which flow via the bearings to the grounded stator case. In this paper, a model of bearing currents caused by PWM inverter is proposed. The model is based on transmission line theory which uses an equivalent lumped parameter 7r-network to describe the parasitic coupling phenomenon. The model parameters we then identified by matching the calculated model outputs with those of experimental measurement. The validation of the method is demonstrated by the fact that the model can reproduce a variety of experimental results obtained on a test motor. An application of this method also gives a motor grounding current model. As the conducted electromagnetic interference (EMI) in drive systems is related to the grounding currents, the grounding current model can be used for the analysis of conducted EM1 in motor-drive systems.

نمونه متن ترجمه

چکیده

اینورترهای پالس عریض مدوله شده (PWM) اخیرا به عنوان یکی از دلایل اصلی شکست در یاتاقان موتور در سیستم های درایو اینوتر- موتور شناخته شده اند. به خصوص، همۀ اینورترها ولتاژهای حالت مشترک نسبت به زمین ایجاد می کنند. این ولتاژها باعث تولید جریان های تزویج یا یاتاقان در مسیر خازن های پارازیتی موتور به آهن روتور می شوند که از طریق یاتاقان ها به محفظه زمین شدۀ استاتور نشت پیدا می کنند. در این مقاله، مدلی از جریان های یاتاقان که توسط اینورتر PWM تولید می شوند، بیان می شود. این مدل مبتنی است بر نظریه خط انتقال که برای توصیف پدیده تزویج پارازیتی از مدل شبکه π با عناصر پارامتری مجتمع بهره می برد. پارامترهای این مدل بعدا به وسیله تطبیق خروجی های مدل محاسبه شده با مقادیر اندازه گیری شده آزمایشگاهی مشخص می شوند. اعتبار این روش با این واقعیت اثبات می شود که مدل می تواند نتایج آزمایشگاهی متنوعی را روی یک موتور تست نمونه تولید کند. یکی از کاربردهای این روش این است که مدل جریان زمین موتور را نیز بدست می دهد. از آنجائی که در سیستم های درایو، تداخل الکترومغناطیسی هدایت شونده (EMI) به جریان های زمین وابسته است، از مدل جریان زمین می توان برای تحلیل EMI هدایت شونده در سیستم های درایو- موتور استفاده کرد.