ترجمه مقاله انتخاب طبقه بندی پنهان بر اساس سیستم مدل برای تخصیص جایگاه راه آهن - نشریه الزویر

ترجمه مقاله انتخاب طبقه بندی پنهان بر اساس سیستم مدل برای تخصیص جایگاه راه آهن - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
انتخاب طبقه بندی پنهان بر اساس سیستم مدل برای تخصیص جایگاه و قیمت گذاری بهینه راه آهن
عنوان انگلیسی
A latent class choice based model system for railway optimal pricing and seat allocation
صفحات مقاله فارسی
26
صفحات مقاله انگلیسی
16
سال انتشار
2014
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5759
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم اقتصادی، مدیریت و ریاضی
گرایش های مرتبط با این مقاله
اقتصاد مالی، مدیریت مالی، مدیریت اجرایی، مدیریت کسب و کار، مدیریت استراتژیک، تحقیق در عملیات و ریاضی کاربردی
مجله
پژوهش حمل و نقل قسمت E
دانشگاه
گروه سیستم های منابع، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
عدم تجانس، مدل کلاس پنهان، مدل لاجیت چند جمله، قیمت گذاری، مدیریت درآمد
فهرست مطالب
چکیده
1.مقدمه
1.1) انگیزه و پیشینه
2) مروری بر نشریات
1.2) ترکیب مدل انتخابی ناهمگن در مسائل و مشکلات مدیریت درآمد
2.2) قیمت گذاری مشترک و مشکلات تخصیص جایگاه
3) ساختار و چارچوب تحقیق
4) مدل انتخابی مسافران
1.4) انتخاب نمونه
2.4) ایجاد مجموعه انتخابی
3.4) مشخصات لوجیت چندگانه
4.4) تخمین و مشخصه مدل طیقه پنهان
5.4) اعتبار مدل
5) تابع تقاضا
1.5)مشخصات
6) روش بهینه کردن
1.6) زمینه مسئله
2.6) تبدیل تقاضا
2.3.6) بهینه سازی تخصیص جایگاه و کرایه MNL
2.1.3.6) تابع هدف
2.2.3.6) محدودیت ها
3.3.6.1) بهینه سازی تخصیص جایگاه و کرایه LC
7) نتایج بهینه سازی
1.7) نتایج قیمت گذاری
8) نتیجه گیری و تحقیقات آتی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

In this paper, discrete choice methods in the form of multinomial logit and latent class models are proposed to explain ticket purchase timing of passenger railway. The choice model and demand functions are incorporated into a revenue optimization problem which jointly considers pricing and seat allocation. The framework provides insightful policy implications in term of fare and capacity distribution derived from actual passenger behavior. It shows that accepting short-haul demand provides greater revenue than long-haul demand using the same capacity. Revenue improvement ranges from 16.24% to 24.96% in multinomial logit models and from 13.82% to 21.39% in latent class models respectively.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در این مقاله روشهای انتخابی مجزا درشکل لوجیت چندگانه و روشهای طبقه بندی پنهان پیشنهاد شده است تا زمان بندی خرید بلیط از مسافران راه آهن را توضیح دهد. مدل انتخابی و توابع تقاضا ، وابسته به مسائل بهینه سازی درآمد است که به طور مشترک تخصیص جایگاه و قیمت گذاری را در نظر می گیرد. چارچوب، مفاهیم خط مشی روشن بینانه ای را در عباراتی از توزیع گنجایش و کرایه که نشات گرفته از رفتار واقعی مسافران است را ارائه می دهد.آن نشان میدهد که پذیرش تقاضای مسافت کوتاه درآمد بیشتری را از تقاضای مسافتهای بلند با ظرفیت مشابه ارائه میدهد.محدوده بهبود درآمد به ترتیب از% 24/16 تا 96/24 % در مدل های لوجیت چندگانه و از 82/13 % تا 39/21 % در مدل طبقه پنهان است.

بدون دیدگاه