ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
چکیده
پديده
زمینه متغیر
تحقیقات موجود: یک خلاصه
پارادایم کلان استراتژیک
روابط بین المللی تجارت- دولت
روابط بين شرکت ها
پارادایم خُرد رفتاری
مطالعات مقایسه ای
پژوهش های ميان فرهنگی
سنجش پژوهش هاي موجود
کمک به پژوهش های مذاکرات بین المللی
طبیعت تحقیقات روابط بین المللی
ارزش افزوده تجارت بين المللي
کمک به شيوه
پژوهش های آینده
موضوعات
روش ها و اطلاعات
دیدگاه ها
نتیجه گيری
چکیده
قریب به 35 است که تحقیقات مربوط به مذاکرات تجاری بین المللی جریان دارد. این مذاکرات در دو پارادایم عمده توسعه یافته است: کلان استراتژی که برکل سازمان متمرکز است وخُرد رفتاری که بر افراد تمرکز دارد. پارادایم اول به دو بخش روابط تجاری-دولتی و جریان های رابطه بین شرکت ها تقسیم بندی می شود در حالی که پارادایم دوم از شاخه های مطالعات تطبیقی و میان فرهنگی تشکیل شده است. اگرچه مقاله حاضر این بخش های ادبیات را به طور خلاصه بیان می کند، هدف اصلی آن ارائه نقدی از این پژوهش، در نظر گرفتن سهم آن در عمل و زمینه مذاکره های بین المللی و ترغیب اندیشه ها برای تحقیقات آتی است.
Abstract.
Research on international business negotiation has been underway for 35 years. It has developed within two major paradigms: the macro-strategic, which focuses on organizational wholes, and the micro-behavioral, which focuses on individuals. The former further divides into business-government relations and interfirm relationship streams, while the latter branches into comparative and intercultural studies. While this article summarizes these bodies of literature, its main purpose is to offer a critique of this research, consider its contribution to practice and to the field of international negotiation, and stimulate ideas for future research.