منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله مذاکرات تجاری بین المللی در یک دنیای جهانی

ترجمه مقاله مذاکرات تجاری بین المللی در یک دنیای جهانی
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مذاکرات تجاری بین المللی در یک دنیای جهانی: تاملاتی در سهم و آینده یک حوزه (فرعی)
عنوان انگلیسی
International Business Negotiation in a Globalizing World: Reflections on the Contributions and Future of a (Sub) Field
صفحات مقاله فارسی
26
صفحات مقاله انگلیسی
30
سال انتشار
2006
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
کد محصول
8364
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است
دانشگاه
دانشکده تجارت شولیک، دانشگاه یورک، تورنتو، انتاریو کانادا
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
کلمات کلیدی
کسب و کاربین المللی، مذاکره، روابط بین الملل، فرهنگ
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی، بازرگانی بین الملل و مدیریت کسب و کار
مجله
مذاکرات بین المللی - International Negotiation
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب

چکیده
پديده
زمینه متغیر
تحقیقات موجود: یک خلاصه
پارادایم کلان استراتژیک
روابط بین المللی تجارت- دولت
روابط بين شرکت ها
پارادایم خُرد رفتاری
مطالعات مقایسه ای
پژوهش های ميان فرهنگی
سنجش پژوهش هاي موجود
کمک به پژوهش های مذاکرات بین المللی
طبیعت تحقیقات روابط بین المللی
ارزش افزوده تجارت بين المللي
کمک به شيوه
پژوهش های آینده
موضوعات
روش ها و اطلاعات
دیدگاه ها
نتیجه گيری

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی

چکیده
قریب به 35 است که تحقیقات مربوط به مذاکرات تجاری بین المللی جریان دارد. این مذاکرات در دو پارادایم عمده توسعه یافته است: کلان استراتژی که برکل سازمان متمرکز است وخُرد رفتاری که بر افراد تمرکز دارد. پارادایم اول به دو بخش روابط تجاری-دولتی و جریان های رابطه بین شرکت ها تقسیم بندی می شود در حالی که پارادایم دوم از شاخه های مطالعات تطبیقی و میان فرهنگی تشکیل شده است. اگرچه مقاله حاضر این بخش های ادبیات را به طور خلاصه بیان می کند، هدف اصلی آن ارائه نقدی از این پژوهش، در نظر گرفتن سهم آن در عمل و زمینه مذاکره های بین المللی و ترغیب اندیشه ها برای تحقیقات آتی است.

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

Abstract.

Research on international business negotiation has been underway for 35 years. It has developed within two major paradigms: the macro-strategic, which focuses on organizational wholes, and the micro-behavioral, which focuses on individuals. The former further divides into business-government relations and interfirm relationship streams, while the latter branches into comparative and intercultural studies. While this article summarizes these bodies of literature, its main purpose is to offer a critique of this research, consider its contribution to practice and to the field of international negotiation, and stimulate ideas for future research.


بدون دیدگاه