منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله استفاده از برنامه ریزی منابع موسسات تجاری و شاخص تعیین کننده رضایتمندی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله استفاده از برنامه ریزی منابع موسسات تجاری و شاخص تعیین کننده رضایتمندی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
استفاده از برنامه ریزی منابع موسسات تجاری و شاخص تعیین کننده رضایتمندی
عنوان انگلیسی
Enterprise resource planning adoption and satisfaction determinants
صفحات مقاله فارسی
38
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2016
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
5.876 در سال 2018
شاخص H_index مجله
137 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.711 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0747-5632
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
9915
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مهندسی فناوری اطلاعات، معماری سازمانی، مدیریت فناوری اطلاعات
مجله
نقش کامپیوترها در رفتار انسان – Computers in Human Behavior
دانشگاه
دانشگاه جدید لیسبون ، پرتغال
کلمات کلیدی
برنامه ریزی منابع شرکتی، ERP ، استفاده، رضایتمندی کاربر
کلمات کلیدی انگلیسی
Enterprise resource planning - ERP - Adoption - User satisfaction
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.chb.2016.05.090
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مروری بر مقالات
2.1 برنامه ریزی منابع شرکتی (ERP)
2.2 مطالعه های تجربی اخیر در مورد ERP
2.3 مدل های استفاده از سیستم
2.4 رضایت کاربر
3. پیشنهاد مدل
3.1 سطح استفاده از ERP و رضایت از آن
3.2 ساختار های مدل
3.3 فرضیه ها برای توضیح دادن کارایی ERP و رضایت کاربر
4. روش شناسی تجربی
4.1 ابزار اندازه گیری
4.2 نمونه برداری و جمع آوری داده ها
5. تحلیل داده ها و نتایج
5.1 ارزیابی مدل های اندازه گیری
5.2 ارزیابی مدل های ساختاری
6. مباحث
6.1 بحث در مورد فرضیه ها
6.2 دلالت های نظریاتی
6.3 دلالت های عملی
6.4 محدویت های این مطالعه و کارهای آتی
7. جمع بندی
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Enterprise Resource Planning (ERP) systems are at the core of every firm. Making people use this costly and time-consuming investment is one of the most important issues to deal with. The main objective of the present study is to find the key determinants that open the door to user satisfaction and adoption. A theoretical model was set and an online survey was conducted to understand ERP users’ perspective on such matters. The outcome was the model validation and the understanding that top management support, training, and the system quality are important constructs to assess adoption and user satisfaction. In fact, the latter (system quality) has a significant influence on the behavioural intention to use and also in the overall user satisfaction. As management support is a very relevant determinant to ERP usage. Accordingly, this study enlightens theory, by contributing to a new model of ERP adoption and satisfaction. It also provides relevant evidence to companies involved in the ERP implementation process.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
سیستم های برنامه ریزی منابع شرکتی ( ERP) در مرکزیت یک شرکت قرار دارند. ایجاب کردن دیگر افراد برای استفاده از این سرمایه گذاری گران و زمان بر، یکی از مهم ترین موضوعاتی است که در زمینه ی شرکت ها باید مورد بررسی قرار بگیرد. مهم ترین هدف این مطالعه، پیدا کردن عوامل اصلی تعیین کننده می باشد که می تواند سطح رضایت کاربر ها و سطح استفاده از این سیستم ها را نشان دهد. یک مدل نظری در این قسمت ایجاد شده و یک نظر سنجی آنلاین انجام شده است تا دیدگاه کاربر های ERP در مورد این سیستم ها، ارزیابی شود. خروجی این روند، اعتبار سنجی مدل و درک این موضوع بود که پشتیبانی مدیریت رده بالا، تمرین، و کیفیت سیستم، ساختار های مهمی هستند که می توان بر اساس آن ها سطح اتخاذ و رضایت مندی کاربر را مشخص کرد. در واقع، مورد آخر ( کیفیت سیستم) تاثیر بسیار زیادی بر روی اهداف رفتاری استفاده و همچنین رضایت مندی کلی کاربر ها دارد. پشتیبانی مدیریت نیز یکی از عوامل تعیین کننده ی مرتبط با استفاده از این سیستم ها می باشد. بر همین اساس، این مطالعه با ایجاد کردن یک مدل جدید برای استفاده از ERP و رضایت مندی، موجب می شود که نظریه در این زمینه غنی شود. همچنین شواهد مفید مرتبط را برای شرکت هایی که در روند اجرای ERP دخیل هستند، فراهم می کند.

بدون دیدگاه